- « Poprzedni
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Tez mam taki problem. Internet rozłącza się kilka razy w ciągu dnia. Przerwy trwają zwykle 2-3 min ( na FuNboxie dioda @ miga na czerwono.) Problem pojawiał sie juz na Liveboxie, którego wymieniłem, a problem pozostał. Teraz dostałem FunBoxa i nadal to samo.
______________
*Post wydzielony z tematu "Rozłączanie internetu" - moderator Wojciech.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@macky1985 będzie miał potrzebny jeszcze raz taki screen, ale zrobiony za jakąś godzinę. Na pierwszy rzut oka problem z wyposażeniem na centrali. Dlaczego? Bo synchronizację masz od 23 godzin , a tracisz tylko sesję. Synchronizacja na bardzo dobrych parametrach prędkości jak na Neo do 10Mb/ sek i SNR nawet dobry. Zero błędów( dlatego poproszę o to samo za godzinę, aby sprawdzić czy błędów nie przybędzie). Musisz to zgłosić na czacie z podejrzeniem uszkodzonego portu na centrali, bo linia to raczej nie jest powodem do utraty sesji...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Kilka razy w ciągu dnia rozłącza się internet
@macky1985 którego Funboxa dostałeś? Podaj więcej szczegółów jaką prędkość, czy korzystasz z telefony stacjonarnego czy VoIP, czy i ile masz gniazdek telefonicznych w domu, czy miga tylko dioda sesji (@) czy i synchronizacji? Zrób screena parametrów linii z menu modemu , coś pomyślimy
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Kilka razy w ciągu dnia rozłącza się internet
Jest to FunBox 2.0. Prędkość neostrady do 10Mb/s.
"Status telefonu VoIP: aktywny" - tak jest ustawione w panelu FunBoxa.
Mam jedno gniazdko telefoniczne w domu.
Miga dioda sesji @ i gaśnie dioda od telefonu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Kilka razy w ciągu dnia rozłącza się internet
@macky1985 ok, pokaż zakładkę DSL ( po lewej obok tej)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Kilka razy w ciągu dnia rozłącza się internet
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@macky1985 będzie miał potrzebny jeszcze raz taki screen, ale zrobiony za jakąś godzinę. Na pierwszy rzut oka problem z wyposażeniem na centrali. Dlaczego? Bo synchronizację masz od 23 godzin , a tracisz tylko sesję. Synchronizacja na bardzo dobrych parametrach prędkości jak na Neo do 10Mb/ sek i SNR nawet dobry. Zero błędów( dlatego poproszę o to samo za godzinę, aby sprawdzić czy błędów nie przybędzie). Musisz to zgłosić na czacie z podejrzeniem uszkodzonego portu na centrali, bo linia to raczej nie jest powodem do utraty sesji...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Kilka razy w ciągu dnia rozłącza się internet
Tak to wygląda po godzinie. Narazie nic się nie działo.
Zgłosiłem problem na czacie - bot przyjął zlecenie. Podobno w 36 godzin maja naprawić.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Kilka razy w ciągu dnia rozłącza się internet
@macky1985 teraz wiem na pewno, że powinienes zgłosić awarie po stronie centrali. Tak powiedz monterowi z argumentacją przeze mnie przytoczoną.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Kilka razy w ciągu dnia rozłącza się internet
Bot na czacie sprawdził linię i niby widział jakiś problem. Zgłoszenie przyjęte. Co konkretnie powiedzieć monterowi?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Kilka razy w ciągu dnia rozłącza się internet
@macky1985Zerknij jeszcze przed monterami jaki masz login neo
Jeśli masz z dopiskiem /ipv6 to skasuj to i zobaczysz jak wtedy działa.
Problemu na linii nie ma, ale mógł w systemie znaleźć niestabilną pracę (właśnie utratę sesji) i dał monterowi do weryfikacji, bo zdalnie tego nie sprawdzi. Koniecznie porozmawiaj z monterem (o ile zadzwoni) i zasugeruj wymianę portu
- « Poprzedni
- Następny »