- « Poprzedni
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przed momentem usłyszałem od konsultanta informacje o tym, że mój pakiet love się " przeterminował" i oferuje mi przedłużenie na super warunkach ( więcej niż płacę obecnie) . Motywował to tym, iż " usługa działa w trybie awaryjnym i bez końca tak nie może działać. Muszę się zdecydować na przedłużenie, bo ceny rosną i im dłużej zwlekam, tym więcej później będę płacił" Co Wy na takie argumenty?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Info od konsultanta
@Piotrekk85 Olałem, ale w związku z tym należy Ci się oznaczenie rozwiązania 🤣
Poczytam innych...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Info od konsultanta
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Info od konsultanta
@agat13 ja miałem OL z internetem mobilnym. Jak mi zaproponowali wyższą cenę za przedłużenie, to umowę rozwiązałem, numery przeniosłem do konkurencji.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Info od konsultanta
@Piotrekk85 Jestem ciekaw jak z wykonalnoscią takiego zapisu i czy zastosują wilczy bilet? Przecież na drugi dzień po rozwiązaniu umowy mogę wystąpić o nową usługę
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Info od konsultanta
@ketrasaArtur Problem w tym, że tu nie ma konkurencji. Numer, owszem...mogę przenieść. Tv i net, nie ma do kogo...Miałem radiowy. Nędza za sporą kasę. Mogę mieć FTTH lokalne. 100Mb za duże pieniądze, bo nie ma szans na nic innego dał miejscowości. Ja jestem w POPC i czekam walcząc o swoje. Dlatego "muszę" być na razie lojalny 😁
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Info od konsultanta
@agat13 pewnie będziesz mógł na nowo podpisać umowę, ale po obecnie obowiązujących warunkach i cenach.
Zresztą nie spotkałem się, żeby komuś Orange wypowiedział umowę z powodu braku przedłużenia na czas określony.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Info od konsultanta
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Info od konsultanta
@ketrasaArtur Na to liczę do stycznia, kiedy obiecano mi światło nie tylko z latarni ulicznych
- « Poprzedni
- Następny »