Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Info od konsultanta

ROZWIĄZANE

Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 14228
  • 58490
  • 709

Info od konsultanta

Przed momentem usłyszałem od konsultanta informacje o tym, że mój pakiet love się " przeterminował" i oferuje mi przedłużenie na super warunkach ( więcej niż płacę obecnie) . Motywował to tym, iż " usługa działa w trybie awaryjnym i bez końca tak nie może działać. Muszę się zdecydować na przedłużenie, bo ceny rosną i im dłużej zwlekam, tym więcej później będę płacił" Co Wy na takie argumenty?

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32777
  • 38780
  • 1388

Info od konsultanta

Ja bym się nie zdziwił, że to nie tylko straszenie. Zapis nie wziął się z kosmosu. Wzór aktualnej umowy https://orange.binaries.pl/bw//20155/0/11339/a25d08ef-94c1-41ea-b226-736e98357e0c.pdf a jednak jest zapis o miesięcznym wypowiedzeniu. Punkt 5 ostatnie zdanie.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

32 ODPOW. 32

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32777
  • 38780
  • 1388

Info od konsultanta

Olać 😁

Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 14228
  • 58490
  • 709

Info od konsultanta

@Piotrekk85 Olałem, ale w związku z tym należy Ci się oznaczenie rozwiązania 🤣

Poczytam innych...


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32777
  • 38780
  • 1388

Info od konsultanta

Teraz na poważnie. Możesz chwilę pomyśleć. Od kilku lat Orange w umowach przemyca zapis, że jeśli skończyła Ci się lojalka i umowa przekształciła się na czas nieokreślony z ceną za ostatni miesiąc, to Orange może bez podania przyczyny wypowiedzieć Ci umowę. Zapis nie ma sprecyzowania czy z wypowiedzeniem czy bez. Oczywiście taki zapis niesie duże szkody społeczne i wizerunkowe, ale argument w stylu drożej ale pewność świadczenia usługi - nie wziął się z nikąd. Próbowałem się kiedyś podpytać ludzi z Orange kiedy ten zapis będzie zastosowany - niestety na razie jeszcze decyzji brak. Ale nie bez powodu jest w nowych umowach 🤔

Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 19629
  • 56848
  • 774

Info od konsultanta

@agat13 ja miałem OL z internetem mobilnym. Jak mi zaproponowali wyższą cenę za przedłużenie, to umowę rozwiązałem, numery przeniosłem do konkurencji.


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 14228
  • 58490
  • 709

Info od konsultanta

@Piotrekk85  Jestem ciekaw jak z wykonalnoscią takiego zapisu i czy zastosują wilczy bilet? Przecież na drugi dzień po rozwiązaniu umowy mogę wystąpić o nową usługę


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 14228
  • 58490
  • 709

Info od konsultanta

@ketrasaArtur Problem w tym, że tu nie ma konkurencji. Numer, owszem...mogę przenieść. Tv i net, nie ma do kogo...Miałem radiowy. Nędza za sporą kasę. Mogę mieć FTTH lokalne. 100Mb za duże pieniądze, bo nie ma szans na nic innego dał miejscowości. Ja jestem w POPC i czekam walcząc o swoje. Dlatego "muszę" być na razie lojalny 😁


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 19629
  • 56848
  • 774

Info od konsultanta

@agat13 pewnie będziesz mógł na nowo podpisać umowę, ale po obecnie obowiązujących warunkach i cenach.

Zresztą nie spotkałem się, żeby komuś Orange wypowiedział umowę z powodu braku przedłużenia na czas określony.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32777
  • 38780
  • 1388

Info od konsultanta

Nie zgodzę się Tobą @agat13. Są usługi typu BSA i LLU. Na miedzi już mniej promowane, ale zawsze jest alternatywa.

Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 14228
  • 58490
  • 709

Info od konsultanta

@ketrasaArtur Na to liczę do stycznia, kiedy obiecano mi światło nie tylko z latarni ulicznych