Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

FAQ: Multi Box - przeniesienie poczty e-mail oraz zmiana regulaminu

ROZWIĄZANE

Poziom 6, Zwiadowca Przestworzy
  • 6
  • 0
  • 0

FAQ: Multi Box - przeniesienie poczty e-mail oraz zmiana regulaminu

@Artur Poczta https://webmail.orange.pl/ działa tylko pod IE i Firefox pod Opera już nie działa a działała wcześniej. Objawia się to tym że na Operze po zalogowaniu widzę menu górne i lewe ale nie da się w nic kliknąć i nie wyświetlają się wiadomości (pod operą mobilną to samo)(screen1). Czy będzie też wersja lite do przeglądarki telefonu bo pod firefoxem na komórce wygląda to tak jak na screenie2 czyli nie da się z tego korzystać?

 

Kiedyś reklamy można bylo oznacza jako spam i potem trafiały do katalogu spam. Teraz znowy wszystkie reklamy trafiają do skrzynki głównej i nie da się ich oznaczyć jako spam.

 

Co do skrzynki pop3 to odbiera mi ostatnie wiadomości z 10 lipca a po tej dacie już nie.

 

screen1screen1screen2screen2


Poziom 33, Ekspert Galaktyczny
  • 2060
  • 6113
  • 109

FAQ: Multi Box - przeniesienie poczty e-mail oraz zmiana regulaminu

@Deathx, sprawdź proszę czy w ustawieniach POP3/SMTP masz to, co poniżej i daj znać. Co do pozostałych kwestii to właśnie konsultuję i dam znać.

Konfiguracja serwerów POP3/SMTP:

Login: pełny adres email, np. jan.kowalski@orange.pl
Serwer POP3 (dla wiadomości przychodzących): mail.orange.pl
Port dla wiadomości przychodzących: 995
Serwer SMTP (dla wiadomości wychodzących): mail.orange.pl
Port dla wiadomości wychodzących: 587
Zabezpieczenia: SSL/TLS

 

Update:

 

Co do korzystania z filtrów antyspamowych to pracujemy nad tym, aby dodanie wiadomości do folderu spam tworzyło odpowiednią regułę i blokowało takie wiadomości w przyszłości. W ciągu 2-3 tyg. powinno działać 🙂

 

Jeśli chodzi o dostępność na przeglądarkach na komputerach to strona działa bardzo dobrze u 98,36% użytkowników, tj. na Chrome, IE, FF, Safari, a nawet na Edge. Opery zwykle nie wspieramy, bo wiesz, programowanie specjalnie pod przeglądarkę, z której korzysta 1% użytkowników, z biznesowego punktu widzenia nie ma za bardzo sensu... Nasi programiści w tym przypadku jednak sprawdzą dlaczego Opera blokuje skrypty MB i jeśli poprawienie tego nie będzie wymagało jakichś ogromnych zmian (nic na to na razie nie wskazuje) to postaramy się w przyszłym tygodniu naprawić.

 

Co do dostępności na urządzeniach mobilnych... Przepraszam, bo rzeczywiście obecnie na niektórych działa, na innych nie... Mamy już pomysł na to jak to naprawić i sprawić, abyście i pod tym względem byli zadowoleni, ale zdradzę dopiero, gdy potwierdzimy możliwości techniczne. Myślę, że będzie to także już w przyszłym tygodniu.

 

btw, @Deathx, wspominałeś wcześniej, że rezygnujesz Multi Boxa na rzecz Gmaila. Zmieniłeś zdanie? Rozważasz pozostanie w MBoxie? 🙂

 


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32771
  • 38742
  • 1388

FAQ: Multi Box - przeniesienie poczty e-mail oraz zmiana regulaminu

@Artur: smtp to dla wychodzących

Poziom 33, Ekspert Galaktyczny
  • 2060
  • 6113
  • 109

FAQ: Multi Box - przeniesienie poczty e-mail oraz zmiana regulaminu

ups, no jasne, literówka, dzięki za czujność, Piotrekk85, już poprawiłem 🙂

Poziom 6, Zwiadowca Przestworzy
  • 6
  • 0
  • 0

FAQ: Multi Box - przeniesienie poczty e-mail oraz zmiana regulaminu

@Artur Co do POP3 to ustawienia mam dobre. Wyczyściłem program pocztowy i skonfigurowłem pocztę ponownie na tych samych danych to ruszyło. A jak chcę na komórce aby pobrało starsze to mi pobiera sprzed paru lat. Nie rozumiem tego. 

 

Co do przeglądarki to opery używam od 10 lat, nie wiedziałem że tak spadła na polskim rynku. Kiedyś to była 3 przeglądarka. Szkoda bo jest lekka i szybka. 

EDIT

Chwila z tego co widzę to nadal jest 3 na polskim rynku z ponad 9% więc jednak powinniście się z nią liczyć. Źródło: http://www.spidersweb.pl/2017/06/raport-przegladarek-najpopularniejsze-przegladarki-maj-2017.html

 

Co do mojej rezygnacji z multibox to cay czas się waham bo mail-e mam popodawane w różnych serwisach i ludzie znają. Trochę by było tego ogarniania. 

 

Denerwujące też jest że jak mam 3 aliasy i mam je skonfigurowane na komórce to mi zawsze przychodzą 3 wiadomości takie same. Musze je jednak mieć dodane bo jak odpowiadam to chcę żeby szło z danego mail-a.  Musiałby pewnie tutaj załozyć 3 różne konta żeby się tak nie działo.


Poziom 8, Zwiadowca Przestworzy
  • 4
  • 4
  • 0

FAQ: Multi Box - przeniesienie poczty e-mail oraz zmiana regulaminu

@Artur no i warto było poczekać Emotikon: Mrugający Wszystkie moje konta działają już poprawnie, łącznie z aliasami i tożsamościami Emotikon: Szczęśliwy


Poziom 5, Obserwator Przestworzy
  • 3
  • 0
  • 0

FAQ: Multi Box - przeniesienie poczty e-mail oraz zmiana regulaminu

@Artur witaj niestety nadal mam problem z kontem Multibox. logując się przez posiadaną usługę (numer tel. komórkowego) uzyskuję dostęp do multibox-a przez przegladarkę (firefox) ale gdy chcę siezalogować przez webmail.orange.pl to dostaję info "Błąd logowania!". Nie wspomnę już o tym żę nie mogę uruchomić poczty zarówno na lumii 640 ani w programie pocztowym zintegrowanym z Windows 10. Hilfe... help... pomocy...


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32771
  • 38742
  • 1388

FAQ: Multi Box - przeniesienie poczty e-mail oraz zmiana regulaminu

Sugerowałbym przesłanie do BOK np. przez Mój Orange.

Poziom 33, Ekspert Galaktyczny
  • 2060
  • 6113
  • 109

FAQ: Multi Box - przeniesienie poczty e-mail oraz zmiana regulaminu


remano napisał(-a):

@Artur no i warto było poczekać Emotikon: Mrugający Wszystkie moje konta działają już poprawnie, łącznie z aliasami i tożsamościami Emotikon: Szczęśliwy


I to jest super wiadomość! : ))) Dzięki, że napisałeś, @remano 🙂

 

@Deathx, dzięki za link, ja posiłkowałem się danymi sprzed ok. pół roku, a tu rzeczywiście Opera ładnie zaczęła szybować. Jeśli dalej tak będzie to na pewno programiści częściej będą pilnować działania na niej serwisów. Aż sprawdziłem jak wygląda ruch turaj i u nas (na forum) Opera to obecnie ok. 3,5%. Póki co, podtrzymuję, że osoby projektujące Multi Boxa przyjrzą się problemom na Operze lada dzień i postarają się poprawić dla Opery.

 

@baronekb, jeśli chodzi o dostęp przez https://webmail.orange.pl i błąd logowania to upewnię się - podczas logowania wpisujesz adres e-mail zamiast numeru telefonu, prawda? Jeśli tak to błąd najpewniej po naszej stronie, przepraszam. Tak, jak napisał Piotrekk85 trzeba zgłosić problem do BOK (przez czat lub telefon, najlepiej przez appkę Mój Orange). Konsultant zgarnie Twoje dane i wprowadzimy poprawki na Twoim koncie. Jeśli chodzi o ściąganie przez POP3 to jakie dane w konfiguracji wpisujesz? Jaki błąd wyskakuje?

 

 


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 108
  • 198
  • 0

FAQ: Multi Box - przeniesienie poczty e-mail oraz zmiana regulaminu

Dziwi mnie odpowiedź od Pana z Orange nt. Opery. To nie jest niszowy produkt, tylko przeglądarka znana od lat i w dodatku oparta na tym samym silniku co Chrome(jeśli nic się nie zmieniło), o czym programiści powinni wiedzieć.

Dziwne jest to, że nowy interfejs poczty wyświetlał się poprawanie w czasie migracji do chyba 12 lipca. Od tego dnia coś się popsuło i wygląda jakby nie mogła się załadować.

Dziwniejsze jest to, że po wylogowaniu się z konta na Operze loguję się na inne(przypisane do innego nr tel), którego nie używam, ale jest tam właczony multibox i są emalje, ale tylko kilka mb. I na tym koncie poczta wyświetla się poprawnie. 

Pisałem już o liście wiadomości, ale powtórzę - sposób wyświetlania bez stronicowania jest dyskwalifikujący wg mnie. Jak można szybko odnaleźć mejla np. setnego licząc od najnowszego, kiedy trzeba przewijać i przewijać. Wystarczy, że w tym czasie otworzę jakiegoś i lista wraca do początku. Nie zawsze można użyć wyszukiwania. Naprawdę, ktoś tutaj nie pomyślał. Żeby była chociaż jakaś możliwość wyświetlania po datach...