Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

FAQ: Multi Box - przeniesienie poczty e-mail oraz zmiana regulaminu

ROZWIĄZANE
Anonim

Nie dotyczy

FAQ: Multi Box - przeniesienie poczty e-mail oraz zmiana regulaminu

Po @ wchodzę do Multi Box, więc usługa działa, @-BOSS- może inny @ wpisuje lub złe hasło.


Poziom 5, Obserwator Przestworzy
  • 2
  • 0
  • 0

FAQ: Multi Box - przeniesienie poczty e-mail oraz zmiana regulaminu

Ale tu chodzi o usługę stacjonarną internet IDSL dla Firm.
Tam mam pocztę serwer www itp.
I do poczty nie mogę się zalogować przez https://poczta.orange.pl/
hasło i login poprawne


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32806
  • 39028
  • 1390

FAQ: Multi Box - przeniesienie poczty e-mail oraz zmiana regulaminu

Ta strona dotyczy multiboxa a nie poczty z internet DSL

Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 108
  • 198
  • 0

FAQ: Multi Box - przeniesienie poczty e-mail oraz zmiana regulaminu

Witam

Od kilkunastu dni nie mogę się zalogować bezpośrednio do poczty multibox prze adres 

https://poczta.orange.pl

"błąd połącznia z serwerem"

Jaki jest teraz działający adres do wchodzenia na pocztę?


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32806
  • 39028
  • 1390

FAQ: Multi Box - przeniesienie poczty e-mail oraz zmiana regulaminu

Adres działa, u mnie jest ok. Problem dotyczy Twojego konta. Można to zgłosić na *800 (z komórki Orange) lub przez standardowy BOK http://orange.pl/kontakt

 

2018.10.28_19h30m57s_001.png


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 108
  • 198
  • 0

FAQ: Multi Box - przeniesienie poczty e-mail oraz zmiana regulaminu

Wygląda na to że działa. Z jakichś powodów nie chciało się logować na sam alias - tak jak przez długi czas. Musi być alias@orange.pl - wtedy się loguję. Dopiero teraz mi to wpadło do głowy.