Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

FAQ: Multi Box - przeniesienie poczty e-mail oraz zmiana regulaminu

ROZWIĄZANE

Poziom 33, Ekspert Galaktyczny
  • 2060
  • 6114
  • 109

FAQ: Multi Box - przeniesienie poczty e-mail oraz zmiana regulaminu

W czerwcu 2017 r. osoby korzystające ze skrzynki Multi Box otrzymały maile informujące o przeniesieniu poczty e-mail na nową platformę Orange Office:

Pokaż szczegóły
Komunikat dotyczący przeniesienia poczty e-mail oraz zmiany regulaminu w usłudze Multi Box!

Dzień dobry,

Chcielibyśmy zakomunikować, że mamy dla Ciebie nową, bardziej funkcjonalną pocztę e-mail w usłudze Multi Box. Żebyś mógł z niej skorzystać, konieczne jest przeniesienie przez nas Twojej skrzynki e-mail usługi Multi Box na platformę Orange Office.

Planowany termin przeniesienia to 7-9 lipca 2017 r. W tym okresie mogą wystąpić przerwy w działaniu poczty elektronicznej i czasowa niedostępność usługi. Dołożymy starań, aby przerwy były jak najkrótsze. Widoczną dla Ciebie zmianą, potwierdzającą zakończenie procesu, będzie nowy, ergonomiczny i bardziej przyjazny wygląd interfejsu internetowego Twojej skrzynki e-mail.

Zadbaliśmy o to, aby od chwili rozpoczęcia przenosin do 31 lipca 2017 r. Twoja skrzynka e-mail w usłudze Multi Box miała dodatkowo zabezpieczony dostęp do archiwalnej zawartości (w trybie "tylko do odczytu”) pod dotychczasowym adresem: https://poczta.orange.pl/login.html

Nowy Regulamin usługi Multi Box.

Jednocześnie ze względu na zmiany technologiczne, a także zmianę sposobu świadczenia usługi, zmieniamy obowiązujące regulaminy usługi i zastępujemy je nowym Regulaminem usługi Multi Box, który będzie obowiązywał od 12 sierpnia 2017 r. Zwracamy uwagę, że na podstawie nowego Regulaminu będzie istniała możliwość wyłączenia usługi i usunięcia skrzynki e-mail użytkownikom, którzy nie korzystali aktywnie z usługi przez ostatnie 12 miesięcy.

Nowy Regulamin usługi Multi Box dostępny jest tutaj.

Ważna informacja dla użytkowników kont, którzy nie są już klientami Orange Polska.

Zgodnie z regulaminem usługi Twoja skrzynka e-mail, po zakończeniu procesu przenosin, nie będzie dostępna na nowej platformie. W związku z tym prosimy o pilne zabezpieczenie swojej dotychczasowej korespondencji (np. poprzez jej skopiowanie). Skrzynka e-mail wraz z zawartością będzie dostępna tylko do 31 lipca 2017 r. pod adresem: https://poczta.orange.pl/login.html (od 7 lipca 2017 r. w trybie "tylko do odczytu”, bez możliwości wysyłania korespondencji).

Od 1 sierpnia 2017 r., jeżeli nie jesteś już klientem Orange Polska, nie będziesz mieć dostępu do zawartości skrzynki, a adres e-mail zostanie trwale usunięty.

Przepraszamy za ewentualne niedogodności.

Pozdrawiamy,
Orange

Poniżej znajdziecie odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania:

 

Jestem klientem Orange. Czy powinienem coś zrobić?

Pokaż szczegóły
Nic nie musisz robić 🙂 Skrzynka została przeniesiona wraz z Twoimi ustawieniami, w tym z zapisanymi aliasami (jeśli ich używasz) oraz archiwalnymi mailami. 

 

Nie jestem klientem Orange. Czy powinienem coś zrobić?

Pokaż szczegóły

Nowa platforma jest dostępna tylko dla klientów Orange. 

1 sierpnia 2017 r. Twoja skrzynka zostanie usunięta, a adres e-mail skasowany.

Do tego czasu masz dostęp do skrzynki "tylko do odczytu" na stronie https://poczta.orange.pl/login.html. Zwróć uwagę, że należy tu logować się adresem e-mail, a nie loginem/numerem usługi.
Możesz skopiować/przenieść dane ze skrzynki we własnym zakresie. 

 

Czy mogę przenieść zawartość mojej skrzynki i adres e-mail na inne konto Multi Box?

Pokaż szczegóły
Nie ma możliwości przeniesienia skrzynki na inne konto Multi Box. Jeśli znowu zaczniesz korzystać z usług Orange to będziesz mógł założyć nowe konto, ale zawartość poprzedniej skrzynki nie będzie dostępna i otrzymasz nowy adres e-mail. 

 

Czy zmieniła się konfiguracja serwera POP3/SMTP? Czy będzie udostępniony IMAP?

Pokaż szczegóły
Konfiguracja serwerów POP3/SMTP:

Login: pełny adres email, np. jan.kowalski@orange.pl
Serwer POP3 (dla wiadomości przychodzących): mail.orange.pl
Port dla wiadomości przychodzących: 995
Serwer SMTP (dla wiadomości wychodzących): mail.orange.pl
Port dla wiadomości wychodzących: 587
Zabezpieczenia: SSL/TLS

IMAP tak jak na poprzedniej platformie nie będzie dostępny. 

 

Czy na nowej platformie będą działać powiadomienia SMS?

Pokaż szczegóły
Tak, analogicznie jak w poprzedniej.

 

Jestem klientem i skrzynka Multi Box działa, ale nie widzę starych maili.

Pokaż szczegóły

Jeśli zalogowałeś się do Multi Boxa, skrzynka działa prawidłowo (możesz wysyłać i odbierać wiadomości), ale nie widzisz starych maili to zgłoś problem do doradcy na czacie lub telefonicznie - bezpłatnie przez aplikację Mój Orange.

 

Z poczty na nowej platformie możecie korzystać także pod adresem webmail.orange.pl (np. gdy prowadzimy prace techniczne w Mój Orange). Zwóćcie tylko uwagę, że należy na niej logować się adresem e-mail, a nie loginem/numerem usługi. 

 

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 33, Ekspert Galaktyczny
  • 2060
  • 6114
  • 109

FAQ: Multi Box - przeniesienie poczty e-mail oraz zmiana regulaminu

Mamy bardzo dobrą wiadomość dla tych z Was, którym przez zmianę regulaminu zostały zmniejszone pojemności skrzynek: wielkość Waszych skrzynek jeszcze dziś zostanie przywrócona :))

 

To nie koniec dobrych wieści, bo właśnie dotarły do mnie informacje, że nasze zespoły techniczne naprawiły już wszystkie problemy z działaniem, które zgłaszaliście - włącznie z zabezpieczonym logowaniem przez POP3/SMTP i certyfikatami, więc możecie już swobodnie korzystać ze skrzynek na nowej platformie 🙂

 

n0gny

 

Bardzo dziękujemy tym wszystkim, którzy udzielali się w tym temacie i zgłaszali zauważone problemy. Dzięki Wam błędy zostały znalezione i naprawione szybciej. Gdyby (odpukać!) coś jeszcze u Was nie działało to dajcie znać w komentarzach poniżej. Jeśli chcecie podzielić się z nami informacją, że u Was już działa - też będzie super 🙂

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

165 ODPOW. 165
Anonim

Nie dotyczy

FAQ: Multi Box - przeniesienie poczty e-mail oraz zmiana regulaminu


Poziom 33, Ekspert Galaktyczny
  • 2060
  • 6114
  • 109

FAQ: Multi Box - przeniesienie poczty e-mail oraz zmiana regulaminu

Tak. Zmiany dotyczą tylko MultiBoxa.

Poziom 6, Zwiadowca Przestworzy
  • 4
  • 0
  • 0

FAQ: Multi Box - przeniesienie poczty e-mail oraz zmiana regulaminu

Jeśli nie jestem już klientem orange a chcę dalej korzystać z poczty multibox to co powinienm zrobić???

Jeśli mam numer na kartę, to jak mam dołączyć obcnie używant numer do obecnego konta multibox które nie ma żadnego numeru, tak aby nie stracić poczty??


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32806
  • 39028
  • 1390

FAQ: Multi Box - przeniesienie poczty e-mail oraz zmiana regulaminu

Nie ma takiej możliwości (przynajmniej wg mojej wiedzy).

Można próbować zrobić kopię poczty, skasować i spróbować jedną z dwóch opcji:
1) zwolniony login podpiąć jako alias do innego skrzynki (ale nie wiem czy aliasy zostaną po migracji - na razie czekamy na potwierdzoną odpowiedź)
2) odczekać 48h i założyć nową skrzynkę.

W obu wariantach jest małe ryzyko, że ktoś zajmie nam login w międzyczasie.

Poziom 33, Ekspert Galaktyczny
  • 2060
  • 6114
  • 109

FAQ: Multi Box - przeniesienie poczty e-mail oraz zmiana regulaminu

Multi Box to usługa dla klientów Orange. Zawsze tak było i potwierdza to regulamin. Z przyczyn technicznych mogło się zdarzyć, że jeśli ktoś rezygnował z usług Orange to skrzynka nie była od razu usuwana, ale tak nie powinno być i teraz to uporządkowujemy. Niestety nie ma możliwości przeniesienia skrzynki na inne konto. Jeśli komuś bardzo zależy na adresie e-mail to może spróbować tak jak zaproponował Piotrekk85 usunąć konto i od razu założyć nowe z tym adresem, ale w żaden sposób nie gwarantujemy powodzenia takiej "akcji".

 

Uzupełniliśmy FAQ powyżej. @Piotrekk85, powiadomienia mają działać, aliasy będą przeniesione i nie trzeba będzie zmieniać ustawień POP3/SMTP.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32806
  • 39028
  • 1390

FAQ: Multi Box - przeniesienie poczty e-mail oraz zmiana regulaminu

Super, dzięki za info.

Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 10
  • 1
  • 0

FAQ: Multi Box - przeniesienie poczty e-mail oraz zmiana regulaminu

U mnie po przeniesieniu alias nie działa. 


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32806
  • 39028
  • 1390

FAQ: Multi Box - przeniesienie poczty e-mail oraz zmiana regulaminu

Moją pocztę jeszcze przenoszą.

Poziom 5, Obserwator Przestworzy
  • 1
  • 0
  • 0

FAQ: Multi Box - przeniesienie poczty e-mail oraz zmiana regulaminu

A u mnie jest problem z pocztą na Thunderbird, program nie potrafi pobrać poczty z serwera. Pojawia isę komunikat "Przesłanie nazwy użytkownika nie powiodło się. Odpowiedź serwera poczty mail.orange.pl: Invalid login or password". Ma ktoś jakieś rozwiązanie na to?

Logowanie przez www działa normalnie.