Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

FAQ: Multi Box - przeniesienie poczty e-mail oraz zmiana regulaminu

ROZWIĄZANE

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32256
  • 35794
  • 1364

FAQ: Multi Box - przeniesienie poczty e-mail oraz zmiana regulaminu

U mnie właśnie odblokował się dostęp do pop3/smtp. Mam nadzieję, że podziała już na stałe 😉

Poziom 33, Ekspert Galaktyczny
  • 2060
  • 6082
  • 109

FAQ: Multi Box - przeniesienie poczty e-mail oraz zmiana regulaminu

@Piotrekk85, sprawdź też logowanie na https://webmail.orange.pl - pojawiła się poprawka, która powinna rozwiązać problem z logowaniem przez tę stronę.

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32256
  • 35794
  • 1364

FAQ: Multi Box - przeniesienie poczty e-mail oraz zmiana regulaminu

Ok, też działa, dzięki. 🙂

Poziom 6, Zwiadowca Przestworzy
  • 6
  • 0
  • 0

FAQ: Multi Box - przeniesienie poczty e-mail oraz zmiana regulaminu

@Artur Działa logowanie przez https://webmail.orange.pl/ oraz mam też stare maile. Poczta jednak działa tylko pod IE, pod Opera już nie działa a działała wcześniej. Czy będzie też wersja webowa po przeglądarki telefonu?


Poziom 33, Ekspert Galaktyczny
  • 2060
  • 6082
  • 109

FAQ: Multi Box - przeniesienie poczty e-mail oraz zmiana regulaminu

Mamy bardzo dobrą wiadomość dla tych z Was, którym przez zmianę regulaminu zostały zmniejszone pojemności skrzynek: wielkość Waszych skrzynek jeszcze dziś zostanie przywrócona :))

 

To nie koniec dobrych wieści, bo właśnie dotarły do mnie informacje, że nasze zespoły techniczne naprawiły już wszystkie problemy z działaniem, które zgłaszaliście - włącznie z zabezpieczonym logowaniem przez POP3/SMTP i certyfikatami, więc możecie już swobodnie korzystać ze skrzynek na nowej platformie 🙂

 

n0gny

 

Bardzo dziękujemy tym wszystkim, którzy udzielali się w tym temacie i zgłaszali zauważone problemy. Dzięki Wam błędy zostały znalezione i naprawione szybciej. Gdyby (odpukać!) coś jeszcze u Was nie działało to dajcie znać w komentarzach poniżej. Jeśli chcecie podzielić się z nami informacją, że u Was już działa - też będzie super 🙂


Poziom 33, Ekspert Galaktyczny
  • 2060
  • 6082
  • 109

FAQ: Multi Box - przeniesienie poczty e-mail oraz zmiana regulaminu


Deathx napisał(-a):

@Artur Działa logowanie przez https://webmail.orange.pl/ oraz mam też stare maile. Poczta jednak działa tylko pod IE, pod Opera już nie działa a działała wcześniej. Czy będzie też wersja webowa po przeglądarki telefonu?


@Deathx, a możesz opisać co się dzieje na Operze? Udało się zalogować, ale jakaś funkcja nie działa? Co konkretnie? I która wersja Opery? Windows? Który?

 

Co do wersji dla telefonu to https://webmail.orange.pl działa całkiem nieźle, mógłby lepiej, to prawda i spróbujemy "ugryźć to" w przyszłości.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32256
  • 35794
  • 1364

FAQ: Multi Box - przeniesienie poczty e-mail oraz zmiana regulaminu

To ja mam jeszcze sugestię by zmienić to:

 Screenshot_2017-07-13-16-16-26-184_com.google.android.gm.png

Wiadomości wysłane na np gmaila tracą szyfrowanie.


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 8
  • 7
  • 0

FAQ: Multi Box - przeniesienie poczty e-mail oraz zmiana regulaminu

A co z blacklistami? U mnie wciąż:

 

host strefa.home-whs.pl[46.41.156.4] said: 554
Refused. Your IP address is listed in the RBL at dnsbl.sorbs.net (in reply
to RCPT TO command)


Poziom 33, Ekspert Galaktyczny
  • 2060
  • 6082
  • 109

FAQ: Multi Box - przeniesienie poczty e-mail oraz zmiana regulaminu

Te blacklisty chyba dotyczą całej domeny orange.pl, a nie konkretnych adresów e-mail, prawda, @Kristek? To nie zmieniło się wraz z przejściem na platformę Orange Office i za bardzo nie mamy na to wpływu... 😕

@Piotrekk85, dzięki za info o szyfrowaniu, sprawdzimy czy możemy coś z tym zrobić. Wcześniej szyfrowanie było ok?

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32256
  • 35794
  • 1364

FAQ: Multi Box - przeniesienie poczty e-mail oraz zmiana regulaminu

Nie wiem czy było, ale nie było czerwonej kłódki.