- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Mój Orange - co na nie
Pytanie od pracownika w związku z akcją opisaną tutaj.
Co jest przeszkodą, albo co zniechęca Cię do korzystania z Mój Orange?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Mój Orange - co na nie
Awaryjność aplikacji, pracę serwisowe popadające w okolicach 19-tego (cykl rozliczeniowy mich byłych usług abonamentowych).
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Mój Orange - co na nie
Raczej nic, może trochę uciążliwe są te "weekendowe grzebanka" ale rozumiem że kiedyś serwisować trzeba.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Mój Orange - co na nie
Potwierdzam, niedostępność właśnie wtedy, kiedy chcę i mam czas zajrzeć (weekend)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Mój Orange - co na nie
Z Mój Orange zniechęca mnie fakt iż na Telefonie nie mogę zobaczyć jednego z numerów na abonament ale już na stronie widać go, nie jest połączony z innymi usługami w ramach Orange Love Standard.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Mój Orange - co na nie
@Info_NaszOrangenapisał(-a)Pytanie od pracownika w związku z akcją opisaną tutaj.
Co jest przeszkodą, albo co zniechęca Cię do korzystania z Mój Orange?
Jeśli chodzi o portal, to nic mnie nie zniechęca. Korzystam kiedy potrzebuję.
Jeśli chodzi o aplikację na smartfony o tej samej nazwie to jest to obrzydliwy przykład nachalnej reklamy próbujący użytkownika na każdym kroku złapać "na kliknięcie", więc omijam ją szerokim łukiem i odradzam każdemu kiedy tylko mogę.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Mój Orange - co na nie
W wersji webowej:
- doświadczyłem problemów z logowaniem (nie twierdzę że to nie moja wina, ale w innych miejscach raczej ogarniam logowanie) 🙂
- chyba zbędne usługi, tzn.: np. Numer bez limitu. Z drugiej strony może chodzi o to, że mogę włączyć jedynie tę usługę za 0 zł i nie mieć włączonych innych usług.
- mam od kilku lat statusy usług "w trakcie włączania":
W wersji mobilnej :
- długiej i częste przerwy w dostępie do aplikacji,
- jest dużo pakietów w wersji webowej które nie są widoczne w aplikacji mobilnej, czyli mobilna wersja jest okrojona (albo przejrzysta patrząc z drugiej strony na to).
Włączanie usług trochę wzbudza we mnie niepokój ponieważ muszę się dobrze upewnić czy nie deaktywuję innej usługi na której mi zależy, tracąc przy tym uzbierane np. GB.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Mój Orange - co na nie
Powolne działanie, długie wczytywanie się kolejnych zakładek na niedużym koncie abonamentowym (3 numery + stacjonarki).
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Mój Orange - co na nie
Nadmiar reklam w aplikacji i częste bugi w niej.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »