Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Mój Orange - co na nie


Zespół Nasz Orange
  • 40
  • 266
  • 0

Mój Orange - co na nie

Pytanie od pracownika w związku z akcją opisaną tutaj.

 

Co jest przeszkodą, albo co zniechęca Cię do korzystania z Mój Orange?

 

11 ODPOW. 11

Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 20074
  • 58047
  • 787

Mój Orange - co na nie

Awaryjność aplikacji, pracę serwisowe popadające w okolicach 19-tego (cykl rozliczeniowy mich byłych usług abonamentowych).


Poziom 38, Pomocnik Międzygalaktyczny
  • 7197
  • 29508
  • 271

Mój Orange - co na nie

Raczej nic, może trochę uciążliwe są te "weekendowe grzebanka" ale rozumiem że kiedyś serwisować trzeba.


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 14512
  • 59641
  • 728

Mój Orange - co na nie

Potwierdzam, niedostępność właśnie wtedy, kiedy chcę i mam czas zajrzeć (weekend)


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 507
  • 1775
  • 3

Mój Orange - co na nie

Z Mój Orange zniechęca mnie fakt iż na Telefonie nie mogę zobaczyć jednego z numerów na abonament ale już na stronie widać go, nie jest połączony z innymi usługami w ramach Orange Love Standard.


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 6778
  • 27790
  • 221

Mój Orange - co na nie


@Info_NaszOrangenapisał(-a)

Pytanie od pracownika w związku z akcją opisaną tutaj.

 

Co jest przeszkodą, albo co zniechęca Cię do korzystania z Mój Orange?

 


Jeśli chodzi o portal, to nic mnie nie zniechęca. Korzystam kiedy potrzebuję.

 

Jeśli chodzi o aplikację na smartfony o tej samej nazwie to jest to obrzydliwy przykład nachalnej reklamy próbujący użytkownika na każdym kroku złapać "na kliknięcie", więc omijam ją szerokim łukiem i odradzam każdemu kiedy tylko mogę.


Poziom 30, Pasjonat Galaktyczny
  • 1897
  • 8314
  • 70

Mój Orange - co na nie

W wersji webowej:

- doświadczyłem problemów z logowaniem (nie twierdzę że to nie moja wina, ale w innych miejscach raczej ogarniam logowanie) 🙂 

- chyba zbędne usługi, tzn.: np. Numer bez limitu. Z drugiej strony może chodzi o to, że mogę włączyć jedynie tę usługę za 0 zł i nie mieć włączonych innych usług.  

- mam od kilku lat statusy usług "w trakcie włączania":

tolek_0-1698317325163.png

W wersji mobilnej :

- długiej i częste przerwy w dostępie do aplikacji,

- jest dużo pakietów w wersji webowej które nie są widoczne w aplikacji mobilnej, czyli mobilna wersja jest okrojona (albo przejrzysta patrząc z drugiej strony na to). 

 

Włączanie usług trochę wzbudza we mnie niepokój ponieważ muszę się dobrze upewnić czy nie deaktywuję innej usługi na której mi zależy, tracąc przy tym uzbierane np. GB. 


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32829
  • 39156
  • 1392

Mój Orange - co na nie

Nadmiar reklam.

Poziom 24, Entuzjasta Przestworzy
  • 177
  • 806
  • 20

Mój Orange - co na nie

Powolne działanie, długie wczytywanie się kolejnych zakładek na niedużym koncie abonamentowym (3 numery + stacjonarki).


Poziom 30, Pasjonat Galaktyczny
  • 2699
  • 14358
  • 71

Mój Orange - co na nie

Nadmiar reklam w aplikacji i częste bugi w niej.