- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
internet mobilny domowy - problem z połączeniem z VPN
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
internet mobilny domowy - problem z połączeniem z VPN
Aaaa... tak, zmieniałam oczywiście wszystkie ustawienia APN, nie tylko nazwę. W sumie testowałam wszystkie kombinacje parametrów dla APN jakie znalazłam w internecie.
Tak jak więcej czytam na różnych forach to może faktycznie to coś w tym obszarze - wydaje się że niedawno Orange zaczął narzucać gdzie się da IPv6. Może mają gdzieś jakieś translacje IPv6/IPv4 które nie do końca poprawnie działają.
Takie korporacyjne VPNy jak ten z którym próbuje się łączyć nie lubią się z IPv6.
Zgłosiłam problem na infolinii, może dział techniczny coś wymyśli. Widziałam że ktoś kilka wątków niżej miał problem ze stronami bankowymi. U mnie taki problem nie występuje ale może jest jakiś związek...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
internet mobilny domowy - problem z połączeniem z VPN
Kolejny test - T-Mobile na kartę, łączący się dokładnie z tym samym BTS co Orange również działa 🙂
Także błąd musi być gdzies centralnie w Orange.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
internet mobilny domowy - problem z połączeniem z VPN
Obie sieci daje publiczny ip na prepaid a Orange nie
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
internet mobilny domowy - problem z połączeniem z VPN
Czy dobrze rozumiem? Klient na mobilnym necie od Orange, nie może się połączyć do VPN korpo (cisco)?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
internet mobilny domowy - problem z połączeniem z VPN
Prawie:)
To ja nie mogę się połączyć z siecią VPN mojego klienta (korporacja). A w zasadzie mogę się połączyć ale dziwnie to działa - jestem częściowo niezautentykowana. Klient w swojej sieci VPN używa rozwiązania Cisco Secure Connect.
Problem występuje na internecie mobilnym Orange od ok tygodnia. Internet mobilny Play i T-Mobile działa ok.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
internet mobilny domowy - problem z połączeniem z VPN
Masz błąd autoryzacji, czy połączenia? Czy łączy się, ale nie masz dostępu do sieci? Sorki, że tak dopytuje, ale podejrzewam na problem z trasą.
Możliwe, że będziesz musiał na kompie ustawiać ręcznie routing, jeżeli moje obawy się spełnią.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
internet mobilny domowy - problem z połączeniem z VPN
VPN client (Cisco Secure Connect) twierdzi że połączenie jest. Tylko że niektóre rzeczy nie działają (zwracają jakiś błąd autentykacji) albo działają nieskończenie wolno - to jest bezpośredni objaw. Jak się bliżej przyjrzeć to VPN nie łączy się poprawnie z serwerem autentykacji/autoryzacji (windowsowe AD). Niestety nie mam dostępu do żadnych szczegółowych logów tych błędów, co pewnie wyjaśniłoby sprawę.
Dodam że komputer z którego się łącze to komputer klienta, wiec tam wszystko jest ok.
Routery które testuje działają ok z Play i T-Mobile - tylko Orange powoduje te błędy i to dopiero od ok tygodnia - wcześniej wszystko działało.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
internet mobilny domowy - problem z połączeniem z VPN
Jutro będę miał dostęp do kompa to sobie przeklikam Any Connect'a. Może na coś trafię. Ale hmm, wygląda jakby ci adresów nie rozwiązywało, czyli problem z DNS. Ale to takie gdybanie... Podpytam ITików, może ktoś mi, coś podpowie.
Nawet spróbuję się przełączyć na mój net mobilny od Orange Flex i zobaczę, czy mnie połączy do svn'a.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
internet mobilny domowy - problem z połączeniem z VPN
W AnyConnect nie masz dostępów do logów?
Czyli klik na około zębate:
Potem: