- « Poprzedni
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Korzystam z Internetu mobilnego domowego.
Od ok. tygodnia mam problem z połączeniem z VPN-em klienta (wcześniej wszystko było ok) - tzn. niby połączenie jest nawiązane ale częściowo nie działa, występuje jakiś problem z autentykacją lub/i nawiązaniem bezpiecznego połączenia. Klient używa VPNa Cisco Secure Connect.
Wiem że nie brzmi to jak problem z internetem Orange, ale po tygodniu różnych testów dokładnie to się okazuje. Używając dokładnie tego samego sprzętu (routerow/hotspota z telefonu) każda karta SIM Orange powoduje ww. problemy a połączenie przez karty Play działa poprawnie.
Wygląda jakby Orange blokował jakiś specyficzny typ połączeń.
Czy ktoś może spotkał się z podobnym problemem i udało mu się go rozwiązać?
________________
* Przeniosłem z działu Internet domowy – moderator Michał
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
internet mobilny domowy - problem z połączeniem z VPN
Może chodzi o adresację? Orange domyślnie daje APN działający (nie zawsze w każdym aspekcie poprawnie) tylko w IPv6, inni dają uniwersalny (czyli bardziej "kompatybilny).
Można to zmienić, choćby po to żeby sprawdzić czy to w tym problem.
IMHO nie chodzi o jakieś umyślne blokowanie czegoś, raczej problem z nieujawnianiem klientowi niezbędnych informacji technicznych.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
internet mobilny domowy - problem z połączeniem z VPN
sprawdzałam na obu APN (internet i internetipv6) i różnych urządzeniach - nie ma różnicy
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
internet mobilny domowy - problem z połączeniem z VPN
Hm... Ale czy w innych sieciach publiczny adres IP nie jest też opcją dodatkowa? W Playu wszystko mi działa ok.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
internet mobilny domowy - problem z połączeniem z VPN
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
internet mobilny domowy - problem z połączeniem z VPN
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
internet mobilny domowy - problem z połączeniem z VPN
Na zwykłym Play na kartę działa - nie podejrzewam żeby dawali tam publiczne IP.
To moje połączenie do VPN klienta nie wymaga żadnego specjalnego połączenia - powinno działać również na hotspocie z telefonu.
Tak czy inaczej chętnie bym przetestowała ta hipotezę ale obie moje karty Orange nie mają tej opcji ( mam internet mobilny dla firm i również zwykły Orange na kartę)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
internet mobilny domowy - problem z połączeniem z VPN
@j131 napisał(-a)
Ale rozumiesz że nie o nazwę APNa chodziło?
To jak po mojej stronie mogę to przetestować jeśli nie zmieniając APN?
________________
* Poprawiłem czytelność wpisu – Wiktor
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
internet mobilny domowy - problem z połączeniem z VPN
- « Poprzedni
- Następny »