- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie mogę zainstalować eSIM na zegarku - mimo że było mi to obiecane. Co teraz zrobić?
Opis sytuacji:
Podczas podpisywania umowy z Orange w Polsce, zostałem wprowadzony w błąd. Przed podpisaniem umowy poinformowano mnie, że mój smartfon będzie w stanie połączyć się z moimi zegarkami smart poprzez eSIM. Zgodnie z tą informacją, rozważałem zakup usług, ponieważ zależało mi na tej funkcji.
Jednak po podpisaniu umowy okazało się, że usługa ta nie jest dostępna, a moje urządzenia nie mogą zostać połączone za pomocą eSIM, co stoi w sprzeczności z wcześniejszymi zapewnieniami. Czuję się oszukany, ponieważ informacje, które otrzymałem przed podpisaniem umowy, były nieprawdziwe.
Dodatkowo, zgodnie z warunkami umowy, w przypadku rezygnacji z usług, wymagają ode mnie zapłaty kwoty karnej 1500 złotych, co uważam za nieuczciwe, zważywszy na fakt, że zostałem wprowadzony w błąd.
Proszę o wyjaśnienie tej sytuacji oraz rozwiązanie problemu, ponieważ zostałem wprowadzony w błąd przy wyborze usług i podpisałem umowę w oparciu o błędne informacje. Uważam, że w tej sytuacji nie powinienem być zobowiązany do opłaty za wcześniejsze rozwiązanie umowy.
_________________
*Doprecyzowałem nazwę tematu oraz przeniosłem z działu "O społeczności" - moderator Wojciech.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie mogę zainstalować eSIM na zegarku - mimo że było mi to obiecane. Co teraz zrobić?
@Banana składaj reklamację w BOK. Przecież rozmowy są nagrywane. Jeśli umowa zawarta była zdalnie. W przypadku umowy zawartej w salonie może jakiś aneks pomoże.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie mogę zainstalować eSIM na zegarku - mimo że było mi to obiecane. Co teraz zrobić?
W salonie powiedziały, że 1500 zł pomogą.
A najgorsze jest to, że w salonach Orange pracują oszuści, którym nie zależy na kliencie i jego potrzebach w zakresie usług Orange, tak to wygląda. Teraz nie mogę nawet korzystać z pakietu usług, na który się zapisałam, mimo że jestem zmuszony za niego regularnie płacić.
________________
* Scaliłem wpisy – Rafał
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie mogę zainstalować eSIM na zegarku - mimo że było mi to obiecane. Co teraz zrobić?
@BananaJaki to zegarek? Czy wspiera esim? Jaką ofertę wybrałeś w Orange?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie mogę zainstalować eSIM na zegarku - mimo że było mi to obiecane. Co teraz zrobić?
@Banananapisał(-a)
A najgorsze jest to, że w salonach Orange pracują oszuści, którym nie zależy na kliencie i jego potrzebach w zakresie usług Orange, tak to wygląda. Teraz nie mogę nawet korzystać z pakietu usług, na który się zapisałam, mimo że jestem zmuszony za niego regularnie płacić.
@Banana zgłoś na infolinii sprawę. Reklamacja tak, czy tak Ci przysługuje.
________________
* Poprawiłem czytelność wpisu – moderator Michał
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie mogę zainstalować eSIM na zegarku - mimo że było mi to obiecane. Co teraz zrobić?
Ticwatch pro 3 ultra. Tak właśnie jest, zegarek wspiera esim. „Plan s”, jeśli dobrze pamiętam. Natomiast mój smartfon Samsung M23 nie ma opcji dodania eSIM do smartwatchy innych producentów, o czym dowiedziałem się po zarejestrowaniu usług w Orange, aczkolwiek przed zarejestrowaniem usług, gdy zapytałem o możliwość podłączenia z poziomu tego smartfona, odpowiedzieli, że jest to możliwe.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie mogę zainstalować eSIM na zegarku - mimo że było mi to obiecane. Co teraz zrobić?
Jestem w pracy więc na szybko tylko rzuciłem okiem. Wydaje mi się, ze można dodać esim z poziomu samej aplikacji, a nie telefonu. Zobacz sobie ten filmik: https://www.youtube.com/watch?v=AUZ2HNGzr7Y
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie mogę zainstalować eSIM na zegarku - mimo że było mi to obiecane. Co teraz zrobić?
@Banana tak dla wyjaśnienia. Zegarek nie łączy się z Twoim telefonem przez eSIM. Jeżeli masz główną kartę SIM w telefonie, który nie musi obsługiwać eSIM, to do zegarka wgrywasz drugą kartę eSIM z tym samym numerem co na telefonie. Trzeba wtedy skorzystać z usługi Ekstra eSIM. Taki układ powinien działać, czyli SIM na smartfonie, eSIM na zegarku.
Więcej o usłudze Extra eSIM:
https://www.orange.pl/omnibook/ekstra-karta-esim
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie mogę zainstalować eSIM na zegarku - mimo że było mi to obiecane. Co teraz zrobić?
W salonie Orange powiedzieli mi, że nie da się tego zrobić na moim telefonie i zegarku, ale dopiero po wykupieniu pakietu usług, a wcześniej powiedzieli, że jest to możliwe. Czuję się oszukany.
W salonie Orange odmówiono mi pomocy w skonfigurowaniu sprzedawanego pakietu usług, tłumacząc, że jest to niemożliwe z moim telefonem i zegarkiem.
________________
* Scaliłem wpisy – moderator Michał
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie mogę zainstalować eSIM na zegarku - mimo że było mi to obiecane. Co teraz zrobić?
Czyli nie przekonuje Cię fakt, że to zegarek ma obsługowac eSIM, a nie Twój telefon?
https://www.esim.net/helpdesk/knowledge-base/how-do-i-install-an-esim-plan-in-a-ticwatch-pro-4g
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »