Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Update do umowy 600->900 Mbit/s i tylko 680 Mbit/s?

ROZWIĄZANE

Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 26
  • 41
  • 2

Update do umowy 600->900 Mbit/s i tylko 680 Mbit/s?

Ludzie! Co jest z wami?

Przecież taki właśnie jest upload!!!

Problemy ze wzrokiem?

UserOrangePL_0-1729322150917.png

 


Poziom 31, Pasjonat Galaktyczny
  • 2221
  • 10625
  • 89

Update do umowy 600->900 Mbit/s i tylko 680 Mbit/s?

@UserOrangePL Przede wszystkim grzeczniej. Przy 900 powinieneś mieć 300, prawda?


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 14222
  • 58435
  • 706

Update do umowy 600->900 Mbit/s i tylko 680 Mbit/s?

@UserOrangePL skoro poziom ok, soeedtesty jaki jest widać, to TYLKO reklamacja pisemna...i wyjaśnienie gdzie przycina 


Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 26
  • 41
  • 2

Update do umowy 600->900 Mbit/s i tylko 680 Mbit/s?

Nie, w ofercie w mojej okolicy dostawca internetu oferował i dalej oferuje upload 100 Mbit/s.

 

Zapis w umowie:

 

UserOrangePL_0-1729326954176.png

 

Czyli nie ma nic o gwarantowanej prędkości i mogą twierdzić, że prędkość jaką mam, czyli 695 Mbit/s mieści się w pojęciu "do 900 Mbit/s"

Nie wiem czy ostatnie zdanie może być jakimś punktem zaczepienia bowiem ja nie osiągam prędkości maksymalnej przez 20% doby a przez 0% doby czyli nigdy ale znów: tu jest słowo - dupochron dla Orange: "mogą Państwo osiągnąć"

Chyba wypowiem im umowę.


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 6345
  • 25919
  • 216

Update do umowy 600->900 Mbit/s i tylko 680 Mbit/s?

@UserOrangePL 

Jeśli zgodnie z umową coś możesz, a w rzeczywistości nie możesz to jest to naruszenie umowy. Zamiast kląć przeczytaj ze zrozumieniem i składaj reklamacje do skutku. Ja twoją frustrację rozumiem, i współczuję, sam miałem kiedyś podobne przeboje z operatorem telekomunikacyjnym, ale jedyne co mogę doradzić to więcej asertywności a mniej agresji. Oczywiście zrobisz jak będziesz uważał.


Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 26
  • 41
  • 2

Update do umowy 600->900 Mbit/s i tylko 680 Mbit/s?

Wystarczyło chyba trochę pocisnąć e-mailowo dostawcę światłowodu żądając odpowiedzi na pytanie czy firma Orange kontaktowała się z nimi w mojej sprawie, dla której 19.09.2024 rozpoczęta była eskalacja:

 

Nie otrzymałem odpowiedzi na tak zadane pytanie ale po 3 godzinach na moim routerze rejestrowana jest prędkość download średnio 950 Mbit/s:

UserOrangePL_2-1729527269714.png

 

Podsumowując: mierzyć, weryfikować co nam jako klientom dostarczają i żądać realizacji usługi zgodnie z umową. Często jest tak, że ktoś/coś czegoś nie skonfigurował i dostajemy nie to co w umowie.

 

Podziękowania dla wszystkich którzy pisali w moim wątku.

 

PS. Nie wiem czemu moderator Michał usunął zrzut e-kranu e-maila z eskalacją - wszystkie dane identyfikujace (numer sprawy, login osoby piszącej eskalację, nazwę firmy) miałem zamazane, ale OK, może dlatego aby nie był znany formularz eskalacji?

________________
* Ukryłem zrzut ekranu z eskalacją – Rafał


Poziom 26, Entuzjasta Przestworzy
  • 2300
  • 8716
  • 33

Update do umowy 600->900 Mbit/s i tylko 680 Mbit/s?


@UserOrangePLnapisał(-a)

Nie wiem czemu moderator Michał usunął zrzut e-kranu e-maila z eskalacją


bo jest taki punkt gdzieś w regulaminie (nie sprawdzałem 😋), że nie można cytować treści takiej korespondencji.