Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Update do umowy 600->900 Mbit/s i tylko 680 Mbit/s?

ROZWIĄZANE

Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 29
  • 47
  • 2

Update do umowy 600->900 Mbit/s i tylko 680 Mbit/s?

Ludzie! Co jest z wami?

Przecież taki właśnie jest upload!!!

Problemy ze wzrokiem?

UserOrangePL_0-1729322150917.png

 


Poziom 32, Pasjonat Galaktyczny
  • 2320
  • 11068
  • 92

Update do umowy 600->900 Mbit/s i tylko 680 Mbit/s?

@UserOrangePL Przede wszystkim grzeczniej. Przy 900 powinieneś mieć 300, prawda?


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 14444
  • 59324
  • 723

Update do umowy 600->900 Mbit/s i tylko 680 Mbit/s?

@UserOrangePL skoro poziom ok, soeedtesty jaki jest widać, to TYLKO reklamacja pisemna...i wyjaśnienie gdzie przycina 


Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 29
  • 47
  • 2

Update do umowy 600->900 Mbit/s i tylko 680 Mbit/s?

Nie, w ofercie w mojej okolicy dostawca internetu oferował i dalej oferuje upload 100 Mbit/s.

 

Zapis w umowie:

 

UserOrangePL_0-1729326954176.png

 

Czyli nie ma nic o gwarantowanej prędkości i mogą twierdzić, że prędkość jaką mam, czyli 695 Mbit/s mieści się w pojęciu "do 900 Mbit/s"

Nie wiem czy ostatnie zdanie może być jakimś punktem zaczepienia bowiem ja nie osiągam prędkości maksymalnej przez 20% doby a przez 0% doby czyli nigdy ale znów: tu jest słowo - dupochron dla Orange: "mogą Państwo osiągnąć"

Chyba wypowiem im umowę.


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 6630
  • 27198
  • 217

Update do umowy 600->900 Mbit/s i tylko 680 Mbit/s?

@UserOrangePL 

Jeśli zgodnie z umową coś możesz, a w rzeczywistości nie możesz to jest to naruszenie umowy. Zamiast kląć przeczytaj ze zrozumieniem i składaj reklamacje do skutku. Ja twoją frustrację rozumiem, i współczuję, sam miałem kiedyś podobne przeboje z operatorem telekomunikacyjnym, ale jedyne co mogę doradzić to więcej asertywności a mniej agresji. Oczywiście zrobisz jak będziesz uważał.


Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 29
  • 47
  • 2

Update do umowy 600->900 Mbit/s i tylko 680 Mbit/s?

Wystarczyło chyba trochę pocisnąć e-mailowo dostawcę światłowodu żądając odpowiedzi na pytanie czy firma Orange kontaktowała się z nimi w mojej sprawie, dla której 19.09.2024 rozpoczęta była eskalacja:

 

Nie otrzymałem odpowiedzi na tak zadane pytanie ale po 3 godzinach na moim routerze rejestrowana jest prędkość download średnio 950 Mbit/s:

UserOrangePL_2-1729527269714.png

 

Podsumowując: mierzyć, weryfikować co nam jako klientom dostarczają i żądać realizacji usługi zgodnie z umową. Często jest tak, że ktoś/coś czegoś nie skonfigurował i dostajemy nie to co w umowie.

 

Podziękowania dla wszystkich którzy pisali w moim wątku.

 

PS. Nie wiem czemu moderator Michał usunął zrzut e-kranu e-maila z eskalacją - wszystkie dane identyfikujace (numer sprawy, login osoby piszącej eskalację, nazwę firmy) miałem zamazane, ale OK, może dlatego aby nie był znany formularz eskalacji?

________________
* Ukryłem zrzut ekranu z eskalacją – Rafał


Poziom 26, Entuzjasta Przestworzy
  • 2344
  • 8922
  • 33

Update do umowy 600->900 Mbit/s i tylko 680 Mbit/s?


@UserOrangePLnapisał(-a)

Nie wiem czemu moderator Michał usunął zrzut e-kranu e-maila z eskalacją


bo jest taki punkt gdzieś w regulaminie (nie sprawdzałem 😋), że nie można cytować treści takiej korespondencji.


Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 29
  • 47
  • 2

Update do umowy 600->900 Mbit/s i tylko 680 Mbit/s?

No i po 30 dniach stabilnego połączenia i prędkości 949 Mb/s +/- 1-2 Mb/s jakiś fakap i od 19.11.2024 wygląda to tak:

UserOrangePL_0-1732804090735.png

 

Zgłaszam sprawę e-mailowo dostawcy infrastruktury i oczywiście odpowiedź:

"Usługę dostarcza do Państwa firma Orange i firma Orange rozpatruje Państwa zgłoszenia techniczne. Prosimy kontaktować się z dostawcą usług."

 

Dzwonię na Orange i standardowe odpowiedzi: z naszej strony wygląda OK a poza tym ma Pan nie nasz router.

Tłumaczę, że nie jest OK, że mogę wysłać screena ze swojego routera. Odp: nie może Pan wysłać bo nie ma takiej możliwości.

Pytam się, czy jeżeli przez miesiąc było OK stabilne 950 Mb/s a teraz "skacze" pomiędzy 700 a 920 Mb/s to jest OK? Odp: teraz sprawdzam i jest 890 i jest OK.

 

Pytam się czy może zgłosić moją sprawę do dostawcy infrastruktury, bo moje zgłoszenie odrzucają. Odp.: nie mogę.

 

Jednym słowem: LUDZIE UNIKAJCIE ORANGE jak dostawcy waszego internetu.


Poziom 25, Entuzjasta Przestworzy
  • 882
  • 3495
  • 28

Update do umowy 600->900 Mbit/s i tylko 680 Mbit/s?

@UserOrangePL 

Tak się zawsze dzieje gdy kabel i Internet dostarczają inne podmioty. Miało być taniej i lepiej a wyszło jak wyszło.

Poza tym czy umowa nie ma widełków OD DO i wtedy co jest między to jest w oki.


Poziom 26, Entuzjasta Przestworzy
  • 2344
  • 8922
  • 33

Update do umowy 600->900 Mbit/s i tylko 680 Mbit/s?

tak się dzieje też, gdy dołączą nowi klienci i każdy wpatruje się w speedtesta. U wszystkich jednocześnie nie pokaże max, ... jak to z tym Salomonem było?