- « Poprzedni
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Update do umowy 600->900 Mbit/s i tylko 680 Mbit/s?
Ludzie! Co jest z wami?
Przecież taki właśnie jest upload!!!
Problemy ze wzrokiem?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Update do umowy 600->900 Mbit/s i tylko 680 Mbit/s?
@UserOrangePL Przede wszystkim grzeczniej. Przy 900 powinieneś mieć 300, prawda?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Update do umowy 600->900 Mbit/s i tylko 680 Mbit/s?
@UserOrangePL skoro poziom ok, soeedtesty jaki jest widać, to TYLKO reklamacja pisemna...i wyjaśnienie gdzie przycina
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Update do umowy 600->900 Mbit/s i tylko 680 Mbit/s?
Nie, w ofercie w mojej okolicy dostawca internetu oferował i dalej oferuje upload 100 Mbit/s.
Zapis w umowie:
Czyli nie ma nic o gwarantowanej prędkości i mogą twierdzić, że prędkość jaką mam, czyli 695 Mbit/s mieści się w pojęciu "do 900 Mbit/s"
Nie wiem czy ostatnie zdanie może być jakimś punktem zaczepienia bowiem ja nie osiągam prędkości maksymalnej przez 20% doby a przez 0% doby czyli nigdy ale znów: tu jest słowo - dupochron dla Orange: "mogą Państwo osiągnąć"
Chyba wypowiem im umowę.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Update do umowy 600->900 Mbit/s i tylko 680 Mbit/s?
Jeśli zgodnie z umową coś możesz, a w rzeczywistości nie możesz to jest to naruszenie umowy. Zamiast kląć przeczytaj ze zrozumieniem i składaj reklamacje do skutku. Ja twoją frustrację rozumiem, i współczuję, sam miałem kiedyś podobne przeboje z operatorem telekomunikacyjnym, ale jedyne co mogę doradzić to więcej asertywności a mniej agresji. Oczywiście zrobisz jak będziesz uważał.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wystarczyło chyba trochę pocisnąć e-mailowo dostawcę światłowodu żądając odpowiedzi na pytanie czy firma Orange kontaktowała się z nimi w mojej sprawie, dla której 19.09.2024 rozpoczęta była eskalacja:
Nie otrzymałem odpowiedzi na tak zadane pytanie ale po 3 godzinach na moim routerze rejestrowana jest prędkość download średnio 950 Mbit/s:
Podsumowując: mierzyć, weryfikować co nam jako klientom dostarczają i żądać realizacji usługi zgodnie z umową. Często jest tak, że ktoś/coś czegoś nie skonfigurował i dostajemy nie to co w umowie.
Podziękowania dla wszystkich którzy pisali w moim wątku.
PS. Nie wiem czemu moderator Michał usunął zrzut e-kranu e-maila z eskalacją - wszystkie dane identyfikujace (numer sprawy, login osoby piszącej eskalację, nazwę firmy) miałem zamazane, ale OK, może dlatego aby nie był znany formularz eskalacji?
________________
* Ukryłem zrzut ekranu z eskalacją – Rafał
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Update do umowy 600->900 Mbit/s i tylko 680 Mbit/s?
@UserOrangePLnapisał(-a)Nie wiem czemu moderator Michał usunął zrzut e-kranu e-maila z eskalacją
bo jest taki punkt gdzieś w regulaminie (nie sprawdzałem 😋), że nie można cytować treści takiej korespondencji.
- « Poprzedni
- Następny »