- « Poprzedni
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Update do umowy 600->900 Mbit/s i tylko 680 Mbit/s?
Co masz gwarantowane w umowie?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Update do umowy 600->900 Mbit/s i tylko 680 Mbit/s?
Nie rozmawiamy o gwarancjach prędkości w umowie OD DO. Tak, mieszczę się w tych granicach.
Ja tylko zwracam uwagę na różnicę w prędkości od 21.10 do 19.11 - proszę spojrzeć na pierwszy mój wykres jaki wkleiłem zaraz po tym jak po długiej bitwie w końcu spowodowałem że "ktoś" włączył w końcu 900 Mb/s zamiast 600 Mb/s - było to stabilne RÓWNE 950 Mb/s przez wiele dni.
Ja nie mam pretensji ani roszczeń o to, że w tym czasie było średnio na oko 950 Mb/s ze sporadycznymi pomiarami rzędu 900 czy ~820 Mb/s:
Moje zgłoszenie dotyczy tego, że od 19.11 widać wyraźny OGÓLNY spadek prędkości jak i dużą jej zmienność od nawet 700 do 900 Mb/s. Tak, wiem procentowa ilość tych spadków mieści się w gwarantowanej umową prędkości.
Miałem nadzieję, że ktoś się tym zainteresuje, spróbuje zdiagnozować, może po prostu zascheduluje np. w nocy restart któregoś urządzenia sieciowego na ścieżce do mojego domu lub ustali godzinę restartu ze mną. Bo tak się czasami zdarza, że zwykły restart jakiegoś switcha, na którym mogą pojawić się symptomy wskazujące na to, że jest źródłem niestabilnośc połączenia, jest po prostu rozwiązaniem problemu.
Ale to trzeba chcieć pomóc. A po co, skoro łatwiej powiedzieć "u nas jest OK" i kontynuować grę w pasjansa.
Co do obciążeń wynikających z udziału być może coraz większej liczby klientów, bo ktoś o tym napisał.
Naprawdę?
Nagle jednego dnia przybyło ich tylu, że nastąpił gwałtowny, obserwowany i pokazany na screenie spadek prędkości? I do tego Ci klienci stale non stop pracują czy to w dzień czy w nocy (pomiary robię co 30 minut przez całą dobę) ?
Po prostu po raz kolejny człowiek zetknął się z typowym polskim "tumiwisim", spychologią i olewaniem klienta. Wszystko jest OK, ma Pan prędkość w widełkach przewidzianych w umowie i "do widzenia"
Zero ambicji, zero zrozumienia, zero empatii.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Update do umowy 600->900 Mbit/s i tylko 680 Mbit/s?
@UserOrangePLPrzekonałeś mnie. Już pisze wypowiedzenie umowy dla Orange. Dodatkowo, jutro Ostanie Pokolenie będzie okupować siedzibę w Skierniewicach:D
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Update do umowy 600->900 Mbit/s i tylko 680 Mbit/s?
@UserOrangePL jak robisz test, to żadne urzędzie nic nie ściąga?
Inna sprawa to udostępniający net, może przycinać szybkość internetu, jak łącze się wysyca, jeśli wszystko mieści się w widełkach z umowy, to nic się nie zmieni 😎
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Update do umowy 600->900 Mbit/s i tylko 680 Mbit/s?
Jeśli aż tak ci zależy na stabilnym utrzymaniu przepływności na poziomie bliskim 1Gbps to pewnie masz swoje powody. Jednak umowę podpisałeś na innych warunkach, i ona jak się doskonale orientujesz, takiej przepływności nie gwarantuje. Rozumiem, że teraz masz pretensję o to, że przez jakiś czas było lepiej niż w umowie, ale to brzmi tak absurdalnie, że chyba czegoś nie zrozumiałem.
Łącza o gwarantowanej przepływności na poziomie którego oczekujesz oczywiście istnieją, ale idę o zakład że Cię na takie nie stać.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Update do umowy 600->900 Mbit/s i tylko 680 Mbit/s?
@UserOrangePLnapisał(-a)Co do obciążeń wynikających z udziału być może coraz większej liczby klientów, bo ktoś o tym napisał.
Naprawdę?
Nagle jednego dnia przybyło ich tylu, że nastąpił gwałtowny, obserwowany i pokazany na screenie spadek prędkości? I do tego Ci klienci stale non stop pracują czy to w dzień czy w nocy (pomiary robię co 30 minut przez całą dobę) ?
Naprawdę. Wystarczy jeden, podobnie jak Ty nieustannie odpalający speedtesta. Czy męczysz narzędzie dla samego męczenia, czy może robisz to, bo jakość internetu jest tak żałosna, że nie da się grać, czy pracować?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Update do umowy 600->900 Mbit/s i tylko 680 Mbit/s?
Oj biedulku, naprawdę myślisz, że ja siedzę przy kompie i "non stop odpalam / męczę speedtesta"?
Serio?
Przykro mi bardzo ale nic nie zrozumiałeś.
Najwyraźniej za trudne.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Update do umowy 600->900 Mbit/s i tylko 680 Mbit/s?
W interesach nie ma empatii itd. jeśli coś spełnia warunki umowy to Ciebie ignorują. Zgodziłeś się na określone warunki...a to że kiedyś było lepiej...no cóż.
Ps. Ja mam internet mobilny i tutaj praktycznie nie ma żadnego OD - DO i zdaje sobie z tego sprawę.
- « Poprzedni
- Następny »