- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Update do umowy 600->900 Mbit/s i tylko 680 Mbit/s?
Ludzie! Co jest z wami?
Przecież taki właśnie jest upload!!!
Problemy ze wzrokiem?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Update do umowy 600->900 Mbit/s i tylko 680 Mbit/s?
@UserOrangePL Przede wszystkim grzeczniej. Przy 900 powinieneś mieć 300, prawda?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Update do umowy 600->900 Mbit/s i tylko 680 Mbit/s?
@UserOrangePL skoro poziom ok, soeedtesty jaki jest widać, to TYLKO reklamacja pisemna...i wyjaśnienie gdzie przycina
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Update do umowy 600->900 Mbit/s i tylko 680 Mbit/s?
Nie, w ofercie w mojej okolicy dostawca internetu oferował i dalej oferuje upload 100 Mbit/s.
Zapis w umowie:
Czyli nie ma nic o gwarantowanej prędkości i mogą twierdzić, że prędkość jaką mam, czyli 695 Mbit/s mieści się w pojęciu "do 900 Mbit/s"
Nie wiem czy ostatnie zdanie może być jakimś punktem zaczepienia bowiem ja nie osiągam prędkości maksymalnej przez 20% doby a przez 0% doby czyli nigdy ale znów: tu jest słowo - dupochron dla Orange: "mogą Państwo osiągnąć"
Chyba wypowiem im umowę.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Update do umowy 600->900 Mbit/s i tylko 680 Mbit/s?
Jeśli zgodnie z umową coś możesz, a w rzeczywistości nie możesz to jest to naruszenie umowy. Zamiast kląć przeczytaj ze zrozumieniem i składaj reklamacje do skutku. Ja twoją frustrację rozumiem, i współczuję, sam miałem kiedyś podobne przeboje z operatorem telekomunikacyjnym, ale jedyne co mogę doradzić to więcej asertywności a mniej agresji. Oczywiście zrobisz jak będziesz uważał.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wystarczyło chyba trochę pocisnąć e-mailowo dostawcę światłowodu żądając odpowiedzi na pytanie czy firma Orange kontaktowała się z nimi w mojej sprawie, dla której 19.09.2024 rozpoczęta była eskalacja:
Nie otrzymałem odpowiedzi na tak zadane pytanie ale po 3 godzinach na moim routerze rejestrowana jest prędkość download średnio 950 Mbit/s:
Podsumowując: mierzyć, weryfikować co nam jako klientom dostarczają i żądać realizacji usługi zgodnie z umową. Często jest tak, że ktoś/coś czegoś nie skonfigurował i dostajemy nie to co w umowie.
Podziękowania dla wszystkich którzy pisali w moim wątku.
PS. Nie wiem czemu moderator Michał usunął zrzut e-kranu e-maila z eskalacją - wszystkie dane identyfikujace (numer sprawy, login osoby piszącej eskalację, nazwę firmy) miałem zamazane, ale OK, może dlatego aby nie był znany formularz eskalacji?
________________
* Ukryłem zrzut ekranu z eskalacją – Rafał
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Update do umowy 600->900 Mbit/s i tylko 680 Mbit/s?
@UserOrangePLnapisał(-a)Nie wiem czemu moderator Michał usunął zrzut e-kranu e-maila z eskalacją
bo jest taki punkt gdzieś w regulaminie (nie sprawdzałem 😋), że nie można cytować treści takiej korespondencji.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Update do umowy 600->900 Mbit/s i tylko 680 Mbit/s?
No i po 30 dniach stabilnego połączenia i prędkości 949 Mb/s +/- 1-2 Mb/s jakiś fakap i od 19.11.2024 wygląda to tak:
Zgłaszam sprawę e-mailowo dostawcy infrastruktury i oczywiście odpowiedź:
"Usługę dostarcza do Państwa firma Orange i firma Orange rozpatruje Państwa zgłoszenia techniczne. Prosimy kontaktować się z dostawcą usług."
Dzwonię na Orange i standardowe odpowiedzi: z naszej strony wygląda OK a poza tym ma Pan nie nasz router.
Tłumaczę, że nie jest OK, że mogę wysłać screena ze swojego routera. Odp: nie może Pan wysłać bo nie ma takiej możliwości.
Pytam się, czy jeżeli przez miesiąc było OK stabilne 950 Mb/s a teraz "skacze" pomiędzy 700 a 920 Mb/s to jest OK? Odp: teraz sprawdzam i jest 890 i jest OK.
Pytam się czy może zgłosić moją sprawę do dostawcy infrastruktury, bo moje zgłoszenie odrzucają. Odp.: nie mogę.
Jednym słowem: LUDZIE UNIKAJCIE ORANGE jak dostawcy waszego internetu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Update do umowy 600->900 Mbit/s i tylko 680 Mbit/s?
Tak się zawsze dzieje gdy kabel i Internet dostarczają inne podmioty. Miało być taniej i lepiej a wyszło jak wyszło.
Poza tym czy umowa nie ma widełków OD DO i wtedy co jest między to jest w oki.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Update do umowy 600->900 Mbit/s i tylko 680 Mbit/s?
tak się dzieje też, gdy dołączą nowi klienci i każdy wpatruje się w speedtesta. U wszystkich jednocześnie nie pokaże max, ... jak to z tym Salomonem było?