- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Update do umowy 600->900 Mbit/s i tylko 680 Mbit/s?
1) do 300 Mb/s
2) do 600 Mb/s
3) do 900 Mb/s
Miałem opcję 2) z realną prędkością średnio 620-630 Mb/s
Dostałem w ofercie 3) prędkość realną 692 Mb/s
Biznes jak ta lala, prawda?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Update do umowy 600->900 Mbit/s i tylko 680 Mbit/s?
@UserOrangePL to zapytam jak mierzysz? Z poziomu przeglądarki, czy apki pomiarowej? A jak jest w menu modemu na speedtescie?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Update do umowy 600->900 Mbit/s i tylko 680 Mbit/s?
Co to znaczy, że albo zero albo pełna prędkość? Ja nie mam ani zero ani 900 (no powiedzmy 800-850)
I jaka "reszta" ?
Co mam w reklamacji do Orange napisać?
Bo to, że Paniusia na infolinii mnie spuściła na drzewo odsyłając do dostawcy światłowodu a ten odesłał mnie z powrotem do Orange to nie omieszkam podkreślić.
Przecież napisałem w swoim pierwszym poście.
Pomiar w menu Funboxa. Nawet screena załączyłem.
Co to jest apka pomiarowa?
Co "jak jest w menu modemu na speedteście" ? Speedtest ma jakieś menu modemu?
________________
* Edytowałem wpis + scaliłem – Rafał
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Update do umowy 600->900 Mbit/s i tylko 680 Mbit/s?
@UserOrangePLnapisał(-a)Tak, czyli jak ja mam operatora zewnętrznego i zaproponowali mi umowę do 900 Mbit/s to jest to oszustwo?
Umowę podpisałeś, czyli ją pewnie masz. Czy są w niej gwarancje prędkości? Jeśli są, a w w praktyce jest inaczej, to masz prawo do reklamacji. Kiedyś te gwarancje były, nie wiem jak jest teraz. Umowa musi być świadczona zgodnie z jej zapisami, nie tylko ty ją podpisałeś, operator też.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Update do umowy 600->900 Mbit/s i tylko 680 Mbit/s?
@UserOrangePLnapisał(-a)Własny
...
Czyli chyba nie do końca zgodny z umową?
Kiedy przyjechał technik to podłączyłem Fun Boxa i pomiar był tam:
Ale ten Funbox ma nieaktualne oprogramowanie, z błędem pomiaru upload.
Powinieneś mu się pozwolić zaktualizować.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Update do umowy 600->900 Mbit/s i tylko 680 Mbit/s?
@UserOrangePL Bazując na informacji @j131 FB może przekłamywać wynik pomiaru. Zrób zwykły Speed test na komputerze spiętym po LAN z routerem.. Upewnij się, że komputer ma w miarę dobrą kartę sieciową, np Realteka. Tańsze karty czasem linkują się na 1000/1000Mbs, ale osiągają max 690Mbs. Testów na Wifi na razie nie bierzmy pod uwagę.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Update do umowy 600->900 Mbit/s i tylko 680 Mbit/s?
@UserOrangePL światłowód działa zero-jedynkowy. Albo full, tyle ile operator przewiduje, albo...reszta do reklamacji. W umowie jest prędkość średnio dostępna wynikająca z prędkości max. To trzeba reklamować, bo tego nie ma...
Jeśli infolinia i czat tego nie przyjmą , pisz pismo.
Nie chodzi tu o jakieś pieniactwo, ale o egzekwowanie tego, co w umowie. Oczywiście po wykonaniu testów certyfikowanych UKE zgodnie z wytycznymi.
Podaj jaki masz nr softu, bo mi to wygląda na starszy niż dostępny teraz
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Update do umowy 600->900 Mbit/s i tylko 680 Mbit/s?
Funbox ma aktualne oprogramowanie.
Po prostu zrobiłem screenshota podczas etapu trwania testu upload.
Umowa była zawierana telefonicznie, gdzie wypowiadałem słowo "tak" na poszczególne jej zapisy. Muszę sprawdzić czy dostałem ją później e-mailowo.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Update do umowy 600->900 Mbit/s i tylko 680 Mbit/s?
Wynik speedtest w konsoli Funboxa (screenshot zrobiony przed startem testu upload, więc proszę nie patrzeć na to, że Wysyłanie jest 0 Mb/s):
Wyniki speedtest z ostatnich 7 dni wykonywane bezpośrednio na routerze 2 razy w ciągu godziny, średnia jest 682 Mbit/s:
Wynik speedtest na komputerze podpiętym po LAN z routerem, download "dojeżdża" do 680 Mbit/s:
Panowie, tu naprawdę nie ma co dalej sprawdzać. Zresztą technik powiedział, że dla Orange wynikiem do którego się odnoszą jest ten przeprowadzany bezpośrednio na Funboxie.
Aha, i dodam: technik miał jakieś urządzenie, do którego wepchnął światłowód, coś tam pomierzył i powiedział, cytuję z pamięci: "poziom sygnału prawidłowy"
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Update do umowy 600->900 Mbit/s i tylko 680 Mbit/s?
@UserOrangePL Ciekawe, że upload w ogóle nie poszedł w górę. Z tego co pamietam przy 600/100 to były okolice 115 Mbps.