- « Poprzedni
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
S22 Czuję się oszukany
A ja mam taką sytuację. Kupiłem telefon s22 ultra z abonamentem na raty. Orange zakończył ze mną umowę i musiałem zawrzeć nową. W salonie pytałem czy te telefony nie stanieją, bo wychodzi s23. Powiedziano mi, że nie stanieją bo teraz wszystko trzyma cenę i że mogę zawrzeć umowę w salonie, bo to to samo co przez internet. A tydzień później okazuje się że jest promocja około 1500 zł taniej. Czuję się oszukany. Czy mogę zerwać tę umowę i zawrzeć nową na promocyjnych warunkach?
Dziękuję za pomoc.
Krzysztof
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
S22 Czuję się oszukany
@krzycho1979 , konsultant chciał sprzedać i sprzedał. Niestety nic nie zrobisz.
Edit: ewentualnie złożyć reklamację i zobaczysz co odpiszą.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
S22 Czuję się oszukany
To mogła być subiektywna analiza i opinia konsultanta. Zawsze warto się wstrzymać jeżeli pojawia się coś nowego na tej samej półce.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
S22 Czuję się oszukany
@krzycho1979 mogłeś trochę odczekać, ewentualnie zawrzeć umowę online lub telefonicznie (na odległość) miałbyś 14 dni na zwrot/odstąpienie, a tak niestety nic nie wskórasz umowa zawarta w salonie = brak możliwości odstąpienia, niestety.
PS.
Reklamacja nic nie da, odpiszą że brak podstaw.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
S22 Czuję się oszukany
teraz to tylko gdybanie. Tak jest codziennie w każdym sklepie. Coś kupisz dziś, a jutro tańsze. Albo droższe. Masz farta, albo nie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
S22 Czuję się oszukany
@krzycho1979 konsultanci nie mają informacji o ewentualnej promocji. Taka była opinia konsultanta, Ty się zgodziłeś i podjąłeś decyzję o zakupie telefonu z podpisaniem umowy. Ponieważ zawarta w salonie, brak podstaw do odstąpienia.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
S22 Czuję się oszukany
@krzycho1979 jakbyś zamawiał przez czat czy infolinię, miałbyś dowód w postaci nagrania rozmowy. W salonie słowo przeciw słowu, a więc nie ma dowodu...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
S22 Czuję się oszukany
@krzycho1979napisał(-a)...
Czy mogę zerwać tę umowę i zawrzeć nową na promocyjnych warunkach?
...
Umowę zerwać można zawsze. Ale nie sądzę żeby to się opłaciło - warunki są zwykle w umowie zapisane. Może pytasz tak naprawdę czy umowę można anulować? No nie wiem, ja jej z Tobą nie zawierałem, ale wątpię żeby ten kto ją z Tobą zawierał był skłonny tak po prostu ją anulować. Musisz jego spytać.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
S22 Czuję się oszukany
Nic z tym nie zrobisz. Wiadomo każdemu sprzedawcy zależy na sprzedaży. Gdyby to jeszcze była umowa zawarta zdalnie to miałbyś prawo odstąpienia. Prawda taka, że jakbyś nawet robił w taki sposób nikt nie uznałby reklamacji. Nie okłamał Ciebie co do aktualnej ceny. A to co się stało później nigdzie nie było gwarantowane..
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
S22 Czuję się oszukany
@krzycho1979 nawet jak by była zawarta umowa telefonicznie lub online, to od złożenia odstąpienia od umowy, trzeba poczekać około dwóch tygodni, aż zostanie zwolniony numer do ponownego zawarcia umowy. W tym czasie promocja już nie będzie dostępna, może nie być już dostępnego interesującego telefonu.
- « Poprzedni
- Następny »