Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

S22 Czuję się oszukany


Poziom 11, Tropiciel Przestworzy
  • 8
  • 30
  • 0

S22 Czuję się oszukany

A ja mam taką sytuację. Kupiłem telefon s22 ultra z abonamentem na raty. Orange zakończył ze mną umowę i musiałem zawrzeć nową. W salonie pytałem czy te telefony nie stanieją, bo wychodzi s23. Powiedziano mi, że nie stanieją bo teraz wszystko trzyma cenę i że mogę zawrzeć umowę w salonie, bo to to samo co przez internet. A tydzień później okazuje się że jest promocja około 1500 zł taniej. Czuję się oszukany. Czy mogę zerwać tę umowę i zawrzeć nową na promocyjnych warunkach?

Dziękuję za pomoc.

Krzysztof 

36 ODPOW. 36

Poziom 36, Nawigator Galaktyczny
  • 3243
  • 7595
  • 142

S22 Czuję się oszukany

@krzycho1979 , konsultant chciał sprzedać i sprzedał. Niestety nic nie zrobisz. 

 

Edit: ewentualnie złożyć reklamację i zobaczysz co odpiszą. 


Poziom 28, Znawca Przestworzy
  • 1611
  • 6968
  • 51

S22 Czuję się oszukany

To mogła być subiektywna analiza i opinia konsultanta. Zawsze warto się wstrzymać jeżeli pojawia się coś nowego na tej samej półce. 


Poziom 38, Pomocnik Międzygalaktyczny
  • 7197
  • 29466
  • 270

S22 Czuję się oszukany

@krzycho1979  mogłeś trochę odczekać, ewentualnie zawrzeć umowę online lub telefonicznie (na odległość) miałbyś 14 dni na zwrot/odstąpienie, a tak niestety nic nie wskórasz umowa zawarta w salonie = brak możliwości odstąpienia, niestety.

PS.

Reklamacja nic nie da, odpiszą że brak podstaw.


Poziom 26, Entuzjasta Przestworzy
  • 2165
  • 7994
  • 32

S22 Czuję się oszukany

teraz to tylko gdybanie. Tak jest codziennie w każdym sklepie. Coś kupisz dziś, a jutro tańsze. Albo droższe. Masz farta, albo nie.


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 18816
  • 53897
  • 740

S22 Czuję się oszukany

@krzycho1979 konsultanci nie mają informacji o ewentualnej promocji. Taka była opinia konsultanta, Ty się zgodziłeś i podjąłeś decyzję o zakupie telefonu z podpisaniem umowy. Ponieważ zawarta w salonie, brak podstaw do odstąpienia.


Poziom 41, Sternik Międzygalaktyczny
  • 13516
  • 55266
  • 660

S22 Czuję się oszukany

@krzycho1979 jakbyś zamawiał przez czat czy infolinię, miałbyś dowód w postaci nagrania rozmowy. W salonie słowo przeciw słowu, a więc nie ma dowodu...


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 5724
  • 23220
  • 197

S22 Czuję się oszukany


@krzycho1979napisał(-a)

...

Czy mogę zerwać tę umowę i zawrzeć nową na promocyjnych warunkach?

...


Umowę zerwać można zawsze. Ale nie sądzę żeby to się opłaciło - warunki są zwykle w umowie zapisane. Może pytasz tak naprawdę czy umowę można anulować? No nie wiem, ja jej z Tobą nie zawierałem, ale wątpię żeby ten kto ją z Tobą zawierał był skłonny tak po prostu ją anulować. Musisz jego spytać.


Poziom 24, Entuzjasta Przestworzy
  • 454
  • 3892
  • 20

S22 Czuję się oszukany

Nic z tym nie zrobisz. Wiadomo każdemu sprzedawcy zależy na sprzedaży.  Gdyby to jeszcze była umowa zawarta zdalnie to miałbyś prawo odstąpienia. Prawda taka, że jakbyś nawet robił w taki sposób nikt nie uznałby reklamacji. Nie okłamał Ciebie co do aktualnej ceny. A to co się stało później nigdzie nie było gwarantowane..

 


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 18816
  • 53897
  • 740

S22 Czuję się oszukany

@krzycho1979 nawet jak by była zawarta umowa telefonicznie lub online, to od złożenia odstąpienia od umowy, trzeba poczekać około dwóch tygodni, aż zostanie zwolniony numer do ponownego zawarcia umowy. W tym czasie promocja już nie będzie dostępna, może nie być już dostępnego interesującego telefonu.