Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

S22 Czuję się oszukany


Poziom 11, Tropiciel Przestworzy
  • 8
  • 30
  • 0

S22 Czuję się oszukany

Może trochę nie ta kolejność. Telefon zakupiony w tej nowej umowie, zawartej po zakończeniu starej, bezterminowej która orange sam zakończył. 


Poziom 38, Pomocnik Międzygalaktyczny
  • 7197
  • 29465
  • 270

S22 Czuję się oszukany

@krzycho1979  mnie dziwi jedna rzecz, dlaczego Orange rozwiązało z Tobą umowę bezterminową 🤔 niespotykana sprawa...


Poziom 11, Tropiciel Przestworzy
  • 8
  • 30
  • 0

S22 Czuję się oszukany

Ogólnie chodzi mi o to, że od lat jestem klientem orange i gdy przychodzę do salonu z chęcią zawarcia nowej umowy z kupnem nowego telefonu to powinni doradzić dobrze. Powinni mieć wiedzę o nadchodzących dosłownie za parę dni promocjach i poinformować o tym.  Tak mają wystawioną złą opinię jako salon i sprzedawcy. Ja tam przeżyję z s22 zamiast s23. 


Poziom 11, Tropiciel Przestworzy
  • 8
  • 30
  • 0

S22 Czuję się oszukany

Też byłem zdziwiony tym rozwiązaniem. Zawsze płaciłem wszystko na czas. Pasowała mi bezterminowa umowa. Trwało to z 5 lat.


Poziom 38, Pomocnik Międzygalaktyczny
  • 7197
  • 29465
  • 270

S22 Czuję się oszukany

@krzycho1979 musieli jakoś przecież uzasadnić swoją decyzję, jakby nie było obowiązuje 30 dniowe wypowiedzenie w obie strony...


Poziom 11, Tropiciel Przestworzy
  • 8
  • 30
  • 0

S22 Czuję się oszukany

Napisali, że aktualizują portfolio usługi i że w zamian oferują mi nową umowę z jakimiś promocjami. Mówiłem w salonie, że sami ze mną zerwali ale fakt, listu tego ze sobą nie wziąłem choć jest w nim napisane, by mieć go ze sobą. Ale jak wpisała moje dane to pewnie wszystko o mojej umowie wiedziała. Żadnych dodatkowych promocji nikt mi nie zaproponował. 


Poziom 21, Odkrywca Przestworzy
  • 389
  • 1752
  • 5

S22 Czuję się oszukany

Dlatego ja też każdemu powtarzam żeby wstrzymał się z zakupami w salonach (choć gro znajomych jest "tradycjonalistami"). Jest internet/infolinia i tam trzeba składać zamówienia i zawierać umowy. Jak coś nie będzie pasować lub człowiek się rozmyśli to ma 14 dni na odstąpienie. Naprawdę szkoda czasu i nerwów na salonowe umowy. Jeszcze często stój w kolejce, szybko podpisuj i raz po raz czegoś nie doczytasz i amba. Naprawdę jak się da to tylko online!


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 5551
  • 22487
  • 185

S22 Czuję się oszukany


@krzycho1979napisał(-a)

Ogólnie chodzi mi o to, że od lat jestem klientem orange i gdy przychodzę do salonu z chęcią zawarcia nowej umowy z kupnem nowego telefonu to powinni doradzić dobrze.

...


Po tych wyjaśnieniach dużo lepiej rozumiem o co chodzi. W sumie Twój błąd polegał właśnie na powyższym założeniu. Niestety jest ono całkowicie błędne. Korporacje tak nie działają, jeśli nie masz konkretnej relacji zaufania z konkretnym pracownikiem,  to należy zachować daleko idącą nieufność. Niestety lojalność często nie jest odwzajemniana. Od strony formalnej wszystko jest jednak poprawnie, więc raczej nic nie wskórasz. Podobnie to wygląda we wszystkich firmach.


Poziom 21, Odkrywca Przestworzy
  • 389
  • 1752
  • 5

S22 Czuję się oszukany

@j131trafnie to ująłeś, każdy klient powinien to przeczytać zanim cokolwiek podpisze. Dobrze że są umowy "online". Przynajmniej część społeczeństwa się nie złapie na wkręty konsultantów. Niestety większość firm tak działa. Aby złapać klienta. Usłyszysz to co chcesz usłyszeć.


Poziom 27, Znawca Przestworzy
  • 1500
  • 6499
  • 43

S22 Czuję się oszukany

Na uwadze trzeba mieć że większość salonów Orange to nie są salony firmowe Orange ale franczyza. Czyli jakaś firma sprzedaje usługi i produkty Orange pod marką Orange. Każdy punkt ma wytyczne i standardy jednak sprzedaż to sprzedaż i w interesie pośrednika jest zarabiać.