- « Poprzedni
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
S22 Czuję się oszukany
Niestety tak jest to z salonami, najgorszym właśnie problemem jest brak możliwości odstąpienia od umowy, dlatego zawsze zawieram umowy na odległość (online, ewentualnie telefonicznie), nawet pierwszą umowę na światłowód zawarłem przez stronę internetową Orange. Wiem że zawsze mam ten komfort 14 dni na sprawdzenie, przetestowanie i przemyślenie oferty.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
S22 Czuję się oszukany
Z tego co słyszałam Orange do klientów właśnie tych starych taryf gotowe e-umowy do zatwierdzenia. Z informacją w ten deseń, że zachęcają takich klientów do skorzystania z aktualnej oferty. Ale nie wypowiadą im umowy.
Ostatnio miałam okazję gadać że znajomymi na ten temat. Jakie cuda się czasem w salonach dzieją. Jeden jak bym coś innego załatwić dostał informacje, że ma do przedłużenia multipakiet. Ale się da się samego teraz musi w Lovie z komórką. Obsługowo też bywa ciekawie Innego brat poszedł po duplikat zagubionej karty to powiedzieli mu 70 zł płatne w kasie (wiedział ile to kosztuje i nie dał się wrobić).
Ja wiem, że do salonów ludzie mają większe zaufanie. Wiadomo sprzedaż zdalna też miewa swoje za uszami. Ale tu mamy jak zapoznać się z e-umową, złożyć odstąpienie. Czy nawet reklamować temat.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
S22 Czuję się oszukany
Do tego jeszcze przez neta byłby miesiąc za darmo abonamentu, jakiś tam zwrot 500 zł w promocji, s23 tysiąc zł tańszy od s22 i ładowarka u nich 2x droższa. Przez takie saloniki straciłem zaufanie do orange.
______________________
*Post poddany edycji - moderator Wojciech.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
S22 Czuję się oszukany
@krzycho1979 , nie ma co denerwować się na sieć Orange. Napiszę to w ten sposób: Sieć Orange, a salony, to dwa różne światy (to jest moje prywatne zdanie na podstawie wieloletnich obserwacji). Polecam zawsze wszystko robić przez www, a będziesz z sieci i zakupów zadowolony. Orange samo w sobie trzyma wysoki poziom i na stronie często są promocje.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
S22 Czuję się oszukany
@Ron ja ogólnie jestem zdania, że nie ma co wyrabiać sobie opinię o firmie na postawie jednego pracownika. Tym bardziej, że w tej sytuacji zadziałał jak każdy sprzedawca - ma klientka chętnego więc nie powie: Niech Pan poczeka na premierę S23 i najlepiej zrobi przez WWW - tam jest miesiąc gratis a ja panu dać nie mogę.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
S22 Czuję się oszukany
@Ronnapisał(-a)@@Sieć Orange, a salony, to dwa różne światy (to jest moje prywatne zdanie na podstawie wieloletnich obserwacji).
Jak wyżej...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
S22 Czuję się oszukany
Wtopiłeś z zakupem, ale trzeba przyjąć to na klatę zamiast szukać winy innych. Przepisy warto znać, co się stanie z ceną telefonu gdy ma nastąpić premiera jego następcy można przewidzieć, a do słów handlowca należy podchodzić z dystansem.
- « Poprzedni
- Następny »