Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

S22 Czuję się oszukany


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 332
  • 1678
  • 3

S22 Czuję się oszukany

@krzycho1979 Niestety na takim koniu jada ale to nie tylko w Orange wszędzie jest taka sytuacja tu chodzi o większą prowizje dla konsultanta.On sie nie przejmuje Tobą ze Ty masz płacić dużo więcej.W salonie podpisałeś umowę to tak naprawdę strzał w kolano bo nie można sie wycofać z niej mozesz jednak złożyć reklamację opisać  to co czujesz i moze ciut podejdą do sprawy inaczej chociaż wątpię spróbować nie zawadzi ale niestety w salonie cokolwiek podpisać nie można zrezygnować.


Poziom 23, Odkrywca Przestworzy
  • 430
  • 3691
  • 19

S22 Czuję się oszukany

@Luki9 wszędzie gdzie jest sprzedaż w grę wchodzi prowizja. Też plan sprzedażowy sam się nie zrobi. Tak sprzedawca nie zapraszam po premierze 23 pewnie ceny spadną. Bo klient odjedzie i nie ma żadnej gwarancji, że to nieco wróci. Też nie sądzę że żeby reklamacja cokolwiek dała. 

 

W takich sytuacjach lepiej się wstrzymać z zakupem. 


Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 344
  • 1227
  • 1

S22 Czuję się oszukany

@krzycho1979 czy możesz rozwinąć twoją myśl : 

" Orange zakończył że mną umowę i  " MUSIAŁEM " zawrzeć  nową "  -  bo ja  nie rozumiem , jeżeli kończy się jedna umowa to nie ma obowiązku zawarcia i podpisania nowej umowy , a jeżeli już podpisałeś nową , to zgodziłeś się na zawarte w niej warunki.


 


Poziom 22, Odkrywca Przestworzy
  • 512
  • 1820
  • 12

S22 Czuję się oszukany

Sprzedawca nic przecież nie wie czy będzie promocja czy też nie.
Takie już ryzyko kupującego, sam polowałem na promocje na telefon. Zwlekałem aż podrożał i teraz nie kupuje i czekam na promocje (telefon na wolnym rynku).

Poziom 25, Entuzjasta Przestworzy
  • 2050
  • 7524
  • 28

S22 Czuję się oszukany


@jan1napisał(-a)

jeżeli kończy się jedna umowa to nie ma obowiązku zawarcia i podpisania nowej 


Etam umowa pewnie się nie kończyła, a przechodziła na bezterminową, tylko sugestywny naciągacz zasugerował "kończy się Panu umowa! Halo!". Kolego oszukany, czy tak było? 

 


Poziom 36, Nawigator Galaktyczny
  • 5371
  • 21522
  • 173

S22 Czuję się oszukany


@krzycho1979napisał(-a)

...

Kupiłem telefon s22 ultra z abonamentem na raty. Orange zakończył ze mną umowę

Zaraz, zaraz: jak to "zakończył"? Skończył się termin umowy na świadczenie usług telekomunikacyjnych ("abonament"), ale telefon kupiony na raty przecież się nie "skończył"? Płaciłeś za niego raty i nadal musisz te raty płacić - telefon pozostaje własnością Orange dotąd, dokąd nie spłacisz całej sumy.

i musiałem zawrzeć nową.

Nie musiałeś, ale zawarłeś. Rozumiem, że chodzi o nową umowę na abonament? Spłata zakupionego kiedyś telefonu raczej z zawarciem tej nowej umowy nie interferuje. Operator co najwyżej umożliwia Ci spłatę obydwu zobowiązań jednocześnie, ale to tylko ułatwienie techniczne. Nadal masz starą umowę na zakup telefonu, nie "nową".

W salonie pytałem czy te telefony nie stanieją, bo wychodzi s23.

No dobrze, ale nawet gdyby, to stanieją telefony sprzedawane teraz, nie w zamierzchłej przeszłości.

Powiedziano mi, że nie stanieją bo teraz wszystko trzyma cenę i że mogę zawrzeć umowę w salonie, bo to to samo co przez internet.

Nie do końca rozumiem co ten przekaz miał dla Ciebie zawierać. Zawarcie umowy na co? Na zakup drugiego telefonu? Czy na abonament? Cena którą zobowiązałeś się płacić gdy kupowałeś telefon przecież nie podlega renegocjacji w trakcie spłat - no chyba że że Orange oferuje takie możliwości (np. jako bonus przy zawieraniu nowych umów terminowych), ale to byłoby ekstremalnie dziwne. Mógłbyś rozwiać moje wątpliwości - co właściwie masz w tej nowej umowie i jaki jest(?) jej związek ze starą umową na zakup sprzętu?

A tydzień później okazuje się że jest promocja około 1500 zł taniej.

Faktycznie weszła taka promocja. Ale tylko dla nowych zakupów, przecież trudno żeby obowiązywała wstecz.

Czuję się oszukany. Czy mogę zerwać tę umowę i zawrzeć nową na promocyjnych warunkach?

Nowy telefon zawsze możesz kupić w aktualnej promocji. Jeśli Twoja historia kredytowa na to pozwala, to pewnie także na raty. Cena starego telefonu się przez to nie zmieni. Kiedy już go spłacisz, to możesz go sprzedać i odzyskać część zainwestowanego kapitału.

 


 


Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 344
  • 1227
  • 1

S22 Czuję się oszukany

@pirenej tym bardziej umowa przechodząca na bezterminową nie zmusza nikogo do zawarcia i podpisania nowej umowy , to ja myślę że @krzycho1979  nie został oszukany , tylko niestety  przez swoją pochopną i nieprzemyślaną do końca decyzję , sam siebie oszukał . Bardzo szczegółowo pisze o tym  @j131 


Poziom 25, Entuzjasta Przestworzy
  • 2050
  • 7524
  • 28

S22 Czuję się oszukany

toż właśnie o tym napisałem


Poziom 11, Tropiciel Przestworzy
  • 8
  • 30
  • 0

S22 Czuję się oszukany

Zawarłem nową, bo ogólnie pasuje mi orange. Wczesniej kilka lat byłem u nich już bez terminowej umowy, bo dawno minął termin jej zakończenia. W końcu oo wielu próbach zawarcia nowej umowy terminowej (czego nie chcialem) orange zakończył ze mną umowę. Więc musiałem zawrzeć nową, bo zostałbym beż możliwości dzwonienia.


Poziom 11, Tropiciel Przestworzy
  • 8
  • 30
  • 0

S22 Czuję się oszukany

Już bezterminową ze mną zakończyli. Musiałem zawrzeć jakąś nową ale mogłem poczekać. Ale kto wiedział, że będzie promocja w przedsprzedaży na nowszy telefon.