- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dramat w siedmiu aktach czyli obsługa standardowego zamówienia w Orange
@Sebastian1z powodów opisanych przeze mnie w innym wątku. Nie wiem co konsultant powinien a czego nie powinien, z mojej perspektywy sprzedał mi jedno a wyszło nawet nie drugie ale trzecie. W reklamacji ustaliliśmy czwarte a wyszło jak na razie takie trzy i pół.
Nie to jest jednak istotą tego wątku. Klu tutaj jest koszmarny poziom obsługi. I żeby nie było, jak miałem podobne przeprawy przy zamianie FB3 na FB2 i ONT, jedyną kompetentną osobą była pani z działu reklamacji o głosie sześćdziesięciolatki która po wysłuchaniu mojej historii, sprawdzeniu doliczonych przez O opłat. Powiedziała tylko: "przepraszam, to wszystko nie powinno się było zdarzyć, ma Pan rację ze to patologia i żaden klient nie powinien przez to przechodzić. Zwracam wszystkie opłaty". Więc ludzie na poziomie, odpowiednio przeszkoleni istnieją. Tylko jest ich tu zbyt mało.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dramat w siedmiu aktach czyli obsługa standardowego zamówienia w Orange
@the_woocash skoro Orange nie jest zainteresowane proponuje UOKIK bo takie rzeczy,to u nich standard, czas żeby ponieśli konsekwencje skoro mimo dobrych chęci klienta, wskazywania problemów firma ma to w głębokim poważaniu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dramat w siedmiu aktach czyli obsługa standardowego zamówienia w Orange
@gk2a6 na chwilę obecną nie ma...panuje tylko bałagan i dezinformacja...każdy interpretuje jak chce. Mi zasadniczo Lotto, bo mnie nie dotyczy, ale pisze co wiem...i to nie są rzeczy wymyślone z nudów przeze mnie
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dramat w siedmiu aktach czyli obsługa standardowego zamówienia w Orange
@gk2a6napisał(-a)@Sebastian1 z moich testów wynika że napisałeś nieprawdę w zakresie szybszego uploadu (u mnie zostaje 300) po wpieciu ont.
To po co jest oddzielną sprawą. Choćby po to aby zmitygować ryzyko związane z jakością softu fumboxa i chęcią otrzymania mimo wszystko publicznego ip na wlasnym sprzecie w razie awarii lub problemów.
Nie wiedziałem, że na ONT prędkość uploadu nie wzrośnie do 600 Mbit/s. Dzięki za info.
Nie neguję, że ONT może być przydatne (sam mam ONT) ale skoro nawet upload się nie zmienia to nie widzę korzyści z przejścia z 1000/300 z ONT na 2000/600 z ONT.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dramat w siedmiu aktach czyli obsługa standardowego zamówienia w Orange
Dzięki takiemu przejściu masz prędkość minimalną pobierania 400 Mbps zamiast 200Mbps, prędkość minimalną wysyłania 40Mbps zamiast 20Mbps, podobnie z prędkościami zwykle dostępnymi. Dodatkowo dostajesz spoko router który możesz trzymać w zapasie w razie usterki ONT
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dramat w siedmiu aktach czyli obsługa standardowego zamówienia w Orange
@Sebastian1 bo pomyliłeś scenariusz, są co najmniej dwa:
1. Wpinasz FB6 jako AP (wyłączone DHCP i inne) a dhcp i resztą zarządzasz na własnym sprzęcie + masz na wifi 1.7Gbps
2. FB6 idzie do szafy wpinasz własny ONT/SFP (odradzam ale paradoksalnie na własnym będzie szybciej niestety a na tym od Orange nie)
Niezależnie od pkt. 1/2 trzymasz ONT Orange w zapasie w razie nie tak mało prawdopodobnych problemów.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dramat w siedmiu aktach czyli obsługa standardowego zamówienia w Orange
Mały update.
O przeprosił za błędne naliczenie kary.
O przeprosił za błędne naliczenie abonamentu za 1szy miesiąc.
O przeprosił za błędną wysokość abonamentu.
O napisał w odpowiedzi na reklamację w czasie teraźniejszym: "korygujemy notę korygującą do zera. Korygujemy fakturę do zera. Korygujemy kwotę abonamentu w przyszłych miesiącach".
Minął tydzień od tej odpowiedzi na reklamację. Kto zgadnie czy nota i faktura są skorygowane? 😄
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dramat w siedmiu aktach czyli obsługa standardowego zamówienia w Orange
@the_woocash korekty nalicza się z początkiem kolejnego okresu rozliczeniowego , taką jest regułą. Będziesz widział te kwoty do wystawienia kolejnej faktury
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dramat w siedmiu aktach czyli obsługa standardowego zamówienia w Orange
Hm. Kolejna faktura będzie 5 maja. Obecne faktury opłaca sie same poleceniem zapłaty 20 kwietnia.
Wolałbym żeby jednak tak się nie stało i by korekty były przed tym jak polecenie zapłaty zadziała.
Trzech różnych konsultantów w trzech różnych rozmowach zapewniło mnie, że korekta będzie w 1-2 dni. Na pewno do końca tygodnia. A już na pewno przed 20 kwietnia.
Wszyscy się mylili? Znowu? 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dramat w siedmiu aktach czyli obsługa standardowego zamówienia w Orange
Zawsze możesz polecenie zapłaty wstrzymać. Korekt do faktur poza cyklem raczej nie będzie. IMHO naturalnie.