Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Dramat w siedmiu aktach czyli obsługa standardowego zamówienia w Orange

ROZWIĄZANE

Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 552
  • 1044
  • 4

Dramat w siedmiu aktach czyli obsługa standardowego zamówienia w Orange

Również miałem najpierw anulację bez zadnej informacji, kolejni konsultanci nie wiedzieli o co chodzi.

Orange to jakaś procesowa patologia co gorsza taki stan rzeczy jest zabetonowany i:

a) ta organizacja nie ma zdolności do wykrycia że jest problem z jakimś procesem

b) klient nie ma absolutnie żadnej szansy zgłoszenia że coś jest nie tak z danym procesem

c) nie ma absolutnie żadnego feedbacku że ktoś dostrzegł problem i go naprawia (oraz czy i kiedy będzie naprawiony)

d) nikt finalnie nie naprawia tych problemów w rozsądnym czasie

 

Niezrozumiałe jest jak choćby ze względów czysto sprzedażowych taka firma może sobie na coś takiego pozwolić. Wstyd.
Taki stan rzeczy wymaga dostrzeżenia na poziomie zarządczym i wprowadzenia nowego sposobu myślenia pracowników Orange nad tego typu problemami i ich rozwiązywaniem. To koszty i straty zarówno dla klientów jak i firmy.

Sprzęt po wymiane na 2Gbs (funbox 3) zwróciłem w salonie i tydzień później dostaję info o przypomnieniu o zwrocie, Orange - SERIO? To było tak trudne żeby skorelować informację w systemach o zwrocie?

Za wytykanie tego typu oczywistych błędów wpływających na stratę firmy klienci powinni dostawać nagrodę. Póki co konsultant:

a) ma gdzieś sam fakt problemu i jego rozwiązanie kompleksowe, globalne a nie w jednostkowym przypadku

b) często twierdzi że mimo że pracuje w Orange nie ma możliwości przesłania informacji że ma jakiś problem a więc nie ma odpowiednich narzędzi do pracy


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 113
  • 381
  • 3

Dramat w siedmiu aktach czyli obsługa standardowego zamówienia w Orange

8. W rozmowie na czacie i telefonicznie nie ma możliwości sprawdzenia o co chodzi, konsultanci nie widza w ogóle tej noty obciążeniowej, ale dostałem zapewnienie, że "skoro sprzęt jest zwrócony lub u Pana, to kara będzie anulowana". FB2 jest zwrócony a ONT jest u mnie, więc rozumiem że kara będzie anulowana. Trzymam za słowo, dam znać czy było warto trzymać 🙂


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 14249
  • 58568
  • 711

Dramat w siedmiu aktach czyli obsługa standardowego zamówienia w Orange

@the_woocash  jeśli zwróciłeś w czasie dłuższym niż dwa tygodnie, to może się naliczyć kara. Byłoby o co walczyć, gdybyś zwrócił cały sprzęt ( ONT i FB2) 

Tak, mogą to traktować jako niepełny zwrot, więc jakby go nie było. Nie ma jak zaksięgować pół zestawu...

 


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 113
  • 381
  • 3

Dramat w siedmiu aktach czyli obsługa standardowego zamówienia w Orange

Zwróciłem FB2 3 marca , czyli po dwóch dniach od otrzymania FB6 (co ciekawe już wtedy konsultantce z salonu system pokazał że zwrot jest po czasie, ale nie doszliśmy czemu...) . W tej samej rozmowie potwierdziłem że rozliczyłem się ze wszystkiego i że żaden sprzęt nie "wisi" w systemie jako nieoddany. Dodatkowo 13 marca wykonałem telefon na infolinię by to wszystko potwierdzić ponownie i takie zapewnienie dostałem. A dziś klops 🙂


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 552
  • 1044
  • 4

Dramat w siedmiu aktach czyli obsługa standardowego zamówienia w Orange

@agat13 @ O czym piszesz? Mi zarówno konsultant na infolinii jak i przy zwracaniu FB3 w salonie mówił że nie trzeba oddawać ONT. WTF

Czyżby kolejny przypadek dezinformacji i nagminnego naruszania interesu konsumentów na dużą skalę?

To jest jakaś niekończąca się tragikomedia. Wejście w posiadanie usług Orange jak i ich utrzymanie wymaga ze strony klienta nieprzeciętnej odporności i determinacji.


Poziom 21, Odkrywca Przestworzy
  • 239
  • 326
  • 8

Dramat w siedmiu aktach czyli obsługa standardowego zamówienia w Orange

@the_woocash Po co przyspieszać FTTH do 2 Gbit/s skoro ONT ma 1 Gbit/s port? Niezależnie czy podłączysz do niego swój router czy Funbox 6 to maksymalnie osiągniesz prędkość 1000/600 Mbit/s. 
A cały proces sprzedaży wywalił się bo doradca zostawił Ci ONT. Nie powinien Ci sprzedać FTTH Pro 2.0 lub poprosić o zwrot ONT. 


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 14249
  • 58568
  • 711

Dramat w siedmiu aktach czyli obsługa standardowego zamówienia w Orange

@gk2a6  w Twoim przypadku konsultant mógł nie oznaczyć zwrotu lub właśnie system nie zapamiętać..pewności nie ma..


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 552
  • 1044
  • 4

Dramat w siedmiu aktach czyli obsługa standardowego zamówienia w Orange

@Sebastian1  z moich testów wynika że napisałeś nieprawdę w zakresie szybszego uploadu (u mnie zostaje 300) po wpieciu ont.

To po co jest oddzielną sprawą. Choćby po to aby zmitygować ryzyko związane z jakością softu fumboxa i chęcią otrzymania mimo wszystko publicznego ip na wlasnym sprzecie w razie awarii lub problemów.


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 14249
  • 58568
  • 711

Dramat w siedmiu aktach czyli obsługa standardowego zamówienia w Orange

@gk2a6  właśnie o tym piszę. Wyraźnie jest powiedziane, że albo 2Gb/ sek , albo zewnętrzny ONT. Tak jest skonstruowana usługa i od tego nie ma obejścia 

Nie neguje potrzeb, a tylko informuję o faktach...a usługa to 2Gb/sek download na 600Mb/ sek upload


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 552
  • 1044
  • 4

Dramat w siedmiu aktach czyli obsługa standardowego zamówienia w Orange

@agat13  obejście jest więc nie napisałeś prawdyi wiele osób go używa ale dyskutowanie o nim powoduje banowanie / usuwanie postów. Osobiście z dobrych powodów odradzam każdemu. Niestety dopóki Orange nie pójdzie po rozum do głowy i nie wdroży urządzeń z szybszymi portami to będą się z tym zmagać.