Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Poziom 36, Guru *
  • 3724
  • 5280
  • 135

Zasady Nasz Orange

Co do zasady zgadzam się z przedmówcami, że nie o ranking chodzi... ale skoro się je stosuje, to wyraziłem zaciekawienie jakie są kryteria.
Jeśli zaś chodzi o moją wcześniejszą opinię, zgodzicie się, że wolno mi mieć swoje zdanie, iż niektóre z "postów" dosłownie nic nie wnoszą, więc nie rozumiem, po co autorzy je publikują. Podam przykład "zadzwoń albo napisz do BOK" to żadna pomoc, i jak mniemam każdy użytkownik tego "Forum" zna tę metodę uzyskania informacji u tzw. źródła.

Założyłeś/aś temat a ja Ci pomogłem? Kliknij "Oznacz jako rozwiązanie" - pod moim postem | Spodobała Ci się moja wypowiedź? Kliknij kciuk w górę | Dziękuję; Pozdrawiam Emotikon: Bardzo szczęśliwy

Poziom 40, Guru *****
  • 24968
  • 13299
  • 1133

Zasady Nasz Orange

Tylko wg tego co piszą pracownicy Orange i jak jest na zasadach, nie mogą pomóc tu w indywidualnej sprawie. Więc sprawa jest ogólna - ok rada jest błędna. Ale nie każdy ma tę świadomość. Poza tym na forum innych sieci np. plusa czy playa, tam czasem pomagają w indywidualnych sprawach. Nie każdy przeczyta zasady przed wpisem.
.
Poziom 36, Guru *
  • 3724
  • 5280
  • 135

Zasady Nasz Orange


Piotrekk85 napisał(-a):
Tylko wg tego co piszą pracownicy Orange i jak jest na zasadach, nie mogą pomóc tu w indywidualnej sprawie. Więc sprawa jest ogólna - ok rada jest błędna. Ale nie każdy ma tę świadomość. Poza tym na forum innych sieci np. plusa czy playa, tam czasem pomagają w indywidualnych sprawach. Nie każdy przeczyta zasady przed wpisem.

Nie chodzi o pomoc pracowników Orange, tylko o przekazywanie naszych doświadczeń... Pomocy ze strony Orange oczekujmy via BOK.

Założyłeś/aś temat a ja Ci pomogłem? Kliknij "Oznacz jako rozwiązanie" - pod moim postem | Spodobała Ci się moja wypowiedź? Kliknij kciuk w górę | Dziękuję; Pozdrawiam Emotikon: Bardzo szczęśliwy

Pracuję w Orange
  • 2055
  • 5281
  • 110

Zasady Nasz Orange

Panowie, na większość pytań dotyczących Orange można odpowiedzieć bez sprawdzania danych na koncie pytającej osoby. Tu pełna zgoda z @Misiek62, że odsyłanie na infolinię ma sens wyłącznie wtedy, gdy sprawa wymaga sprawdzenia prywatnych danych, których osoba pytająca nie powinna podawać publicznie. Wiecie o co chodzi: numery telefonów, adresy, sprawdzanie jak zostały rozliczone połączenia, etc. Nawet, gdy ktoś uważa, że np. nie otrzymał przysługujących rabatów możemy zamiast odsyłać do BOK, napisać "wejdź do Mój Orange, pobierz fakturę i sprawdź czy masz tam pozycję "rabat Orange Open".

 

Ranking jest nie tylko abyśmy się tu trochę mogli "pościgać" ;-), ale także, a może przede wszystkim, dla osób, które zadają pytanie, bo im więcej ktoś ma "lajków" czy zaakceptowanych rozwiązań, tym większe mamy zaufanie do odpowiedzi tej osoby, prawda?

 

A jeśli chodzi o "ściganie" to co jakiś czas będziemy przygotowywać "akcje specjalne", w ramach których osoby z najlepszymi wynikami będą otrzymywać bonusy, nie zawsze namacalne fizycznie, czasami będzie to dostęp do jakiś usług czy ofert niedostępnych dla szerszego grona. I tu zgadzamy się z @Piotrekk85, że najistotniejsze będą zaakceptowane rozwiązania, ale szybkość udzielania odpowiedzi także może mieć znaczenie.

 

Swoją drogą mamy z tym mały problem, bo sporo osób, które zakładają wątki zapomina zaznaczyć, że sprawa została rozwiązana i dlatego po jakimś czasie zaznaczają to moderatorzy, choć bardzo staramy się tego unikać.

 

Poziom 36, Guru *
  • 3724
  • 5280
  • 135

Zasady Nasz Orange


"Artur napisał(-a):

 

 

Swoją drogą mamy z tym mały problem, bo sporo osób, które zakładają wątki zapomina zaznaczyć, że sprawa została rozwiązana i dlatego po jakimś czasie zaznaczają to moderatorzy, choć bardzo staramy się tego unikać."

 

Może te osoby nie są usatysfakcjonowane tym co piszemy ;-) nie uznają  wypowiedzi za wystarczające, dlatego nie przyznają tego znacznika "rozwiązanie" żadnej odpowiedzi.

 


 

Założyłeś/aś temat a ja Ci pomogłem? Kliknij "Oznacz jako rozwiązanie" - pod moim postem | Spodobała Ci się moja wypowiedź? Kliknij kciuk w górę | Dziękuję; Pozdrawiam Emotikon: Bardzo szczęśliwy

Poziom 36, Guru *
  • 3724
  • 5280
  • 135

Zasady Nasz Orange

Trochę się zastanawiałem gdzie (w jakim temacie) poruszyć kwestię rozróżniania płci forumowiczów... Chyba czas już rozbudować profile o znacznik płci. Pozwoli to unikać pomyłek w zwracaniu się do piszących.

Założyłeś/aś temat a ja Ci pomogłem? Kliknij "Oznacz jako rozwiązanie" - pod moim postem | Spodobała Ci się moja wypowiedź? Kliknij kciuk w górę | Dziękuję; Pozdrawiam Emotikon: Bardzo szczęśliwy

Poziom 40, Guru *****
  • 24968
  • 13299
  • 1133

Zasady Nasz Orange

Jestem za, ostatnio popełniłem właśnie pomyłkę :-(
.
Poziom 36, Guru *
  • 3724
  • 5280
  • 135

Zasady Nasz Orange


Piotrekk85 napisał(-a):
Jestem za, ostatnio popełniłem właśnie pomyłkę :-(

Wiem, i ten wątek mnie zainspirował do zgłoszenia propozycji.

Założyłeś/aś temat a ja Ci pomogłem? Kliknij "Oznacz jako rozwiązanie" - pod moim postem | Spodobała Ci się moja wypowiedź? Kliknij kciuk w górę | Dziękuję; Pozdrawiam Emotikon: Bardzo szczęśliwy

Pracuję w Orange
  • 2055
  • 5281
  • 110

Zasady Nasz Orange

[ Edytowane ]

Ech, te nasze problematyczne, polskie końcówki ;-)) @Piotrekk85, @Misiek62, dzięki za celne spostrzeżenie. Niestety nie wiemy kto jest dziewczynką, a kto chłopakiem ;-) Podczas rejestracji nie wybiera się płci i ponieważ rejestracja jest wspólna dla Mój Orange i Nasz Orange - zmiany w niej trwają bardzo długo. Jest za to szansa, że moglibyśmy dodać to podczas pierwszych odwiedzin Nasz Orange.

Pamiętacie, że podczas pierwszej wizyty zostaliście poproszeni o wybranie nazwy użytkownika? Jak - Waszym zdaniem - byłoby to odbierane, gdybyście oprócz nazwy użytkownika zostali poproszeni o wskazanie płci? Ok? Tak sobie?

Poziom 40, Guru *****
  • 24968
  • 13299
  • 1133

Zasady Nasz Orange

A może przy samym Nasz Orange w ustawieniach profilu dodać? (jak opcja a nie obowiązek)
.