- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zasady Nasz Orange
Co do zasady zgadzam się z przedmówcami, że nie o ranking chodzi... ale skoro się je stosuje, to wyraziłem zaciekawienie jakie są kryteria.
Jeśli zaś chodzi o moją wcześniejszą opinię, zgodzicie się, że wolno mi mieć swoje zdanie, iż niektóre z "postów" dosłownie nic nie wnoszą, więc nie rozumiem, po co autorzy je publikują. Podam przykład "zadzwoń albo napisz do BOK" to żadna pomoc, i jak mniemam każdy użytkownik tego "Forum" zna tę metodę uzyskania informacji u tzw. źródła.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zasady Nasz Orange
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zasady Nasz Orange
Piotrekk85 napisał(-a):
Tylko wg tego co piszą pracownicy Orange i jak jest na zasadach, nie mogą pomóc tu w indywidualnej sprawie. Więc sprawa jest ogólna - ok rada jest błędna. Ale nie każdy ma tę świadomość. Poza tym na forum innych sieci np. plusa czy playa, tam czasem pomagają w indywidualnych sprawach. Nie każdy przeczyta zasady przed wpisem.
Nie chodzi o pomoc pracowników Orange, tylko o przekazywanie naszych doświadczeń... Pomocy ze strony Orange oczekujmy via BOK.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zasady Nasz Orange
Panowie, na większość pytań dotyczących Orange można odpowiedzieć bez sprawdzania danych na koncie pytającej osoby. Tu pełna zgoda z @Misiek62, że odsyłanie na infolinię ma sens wyłącznie wtedy, gdy sprawa wymaga sprawdzenia prywatnych danych, których osoba pytająca nie powinna podawać publicznie. Wiecie o co chodzi: numery telefonów, adresy, sprawdzanie jak zostały rozliczone połączenia, etc. Nawet, gdy ktoś uważa, że np. nie otrzymał przysługujących rabatów możemy zamiast odsyłać do BOK, napisać "wejdź do Mój Orange, pobierz fakturę i sprawdź czy masz tam pozycję "rabat Orange Open".
Ranking jest nie tylko abyśmy się tu trochę mogli "pościgać" ;-), ale także, a może przede wszystkim, dla osób, które zadają pytanie, bo im więcej ktoś ma "lajków" czy zaakceptowanych rozwiązań, tym większe mamy zaufanie do odpowiedzi tej osoby, prawda?
A jeśli chodzi o "ściganie" to co jakiś czas będziemy przygotowywać "akcje specjalne", w ramach których osoby z najlepszymi wynikami będą otrzymywać bonusy, nie zawsze namacalne fizycznie, czasami będzie to dostęp do jakiś usług czy ofert niedostępnych dla szerszego grona. I tu zgadzamy się z @Piotrekk85, że najistotniejsze będą zaakceptowane rozwiązania, ale szybkość udzielania odpowiedzi także może mieć znaczenie.
Swoją drogą mamy z tym mały problem, bo sporo osób, które zakładają wątki zapomina zaznaczyć, że sprawa została rozwiązana i dlatego po jakimś czasie zaznaczają to moderatorzy, choć bardzo staramy się tego unikać.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zasady Nasz Orange
"Artur napisał(-a):
Swoją drogą mamy z tym mały problem, bo sporo osób, które zakładają wątki zapomina zaznaczyć, że sprawa została rozwiązana i dlatego po jakimś czasie zaznaczają to moderatorzy, choć bardzo staramy się tego unikać."
Może te osoby nie są usatysfakcjonowane tym co piszemy 😉 nie uznają wypowiedzi za wystarczające, dlatego nie przyznają tego znacznika "rozwiązanie" żadnej odpowiedzi.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zasady Nasz Orange
Trochę się zastanawiałem gdzie (w jakim temacie) poruszyć kwestię rozróżniania płci forumowiczów... Chyba czas już rozbudować profile o znacznik płci. Pozwoli to unikać pomyłek w zwracaniu się do piszących.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zasady Nasz Orange
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zasady Nasz Orange
Piotrekk85 napisał(-a):
Jestem za, ostatnio popełniłem właśnie pomyłkę 😞
Wiem, i ten wątek mnie zainspirował do zgłoszenia propozycji.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zasady Nasz Orange
Ech, te nasze problematyczne, polskie końcówki ;-)) @Piotrekk85, @Misiek62, dzięki za celne spostrzeżenie. Niestety nie wiemy kto jest dziewczynką, a kto chłopakiem 😉 Podczas rejestracji nie wybiera się płci i ponieważ rejestracja jest wspólna dla Mój Orange i Nasz Orange - zmiany w niej trwają bardzo długo. Jest za to szansa, że moglibyśmy dodać to podczas pierwszych odwiedzin Nasz Orange.
Pamiętacie, że podczas pierwszej wizyty zostaliście poproszeni o wybranie nazwy użytkownika? Jak - Waszym zdaniem - byłoby to odbierane, gdybyście oprócz nazwy użytkownika zostali poproszeni o wskazanie płci? Ok? Tak sobie?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś