Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Problem z realizacją zamówienia


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 14470
  • 59453
  • 722

Problem z realizacją zamówienia

@danka1410 To ja bym się czepił tej odpowiedzi i prosił o wyjaśnienie owej niezgodności w salonie. Później i tak bym zamówił on line 🙂


Poziom 30, Pasjonat Galaktyczny
  • 2645
  • 14145
  • 71

Problem z realizacją zamówienia


@danka1410napisał(-a)

Dostałam dziś sms

''Zamówienie zostało anulowane ponieważ jest problem z niezgodnością danych''😁

 

Ciach.... ⚠️


Obstawiam problem z weryfikacja, komunikat pewnie standardowy, trzeba w salonie umowę załatwić i tyle 😎

@agat13 niestety on-line tego nie załatwi, coś jest nie tak i system odrzuca, trzeba to w salonie wyjaśnić 😎


Poziom 34, Ekspert Galaktyczny
  • 2732
  • 11284
  • 110

Problem z realizacją zamówienia

@danka1410zawsze mogą wydarzyć się błędy. Pomyśl o złożeniu reklamacji dotyczącego anulowanego zamówienia. Zerknij jeszcze do tego tematu  https://nasz.orange.pl/t5/Abonament/Anulowane-zam%C3%B3wienia-z-powodu-niezgodno%C5%9Bci-danych-Co-t...  🙂


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 19997
  • 57815
  • 785

Problem z realizacją zamówienia

@danka1410 jak za dużo razy próbujesz, to może już odrzucać z automatu. Warto zweryfikować, może infolinią podpowie, co jest nie tak. Jeżeli faktycznie problem z weryfikacja danych,  to zaktualizować w salonie.


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 14470
  • 59453
  • 722

Problem z realizacją zamówienia

@IreneuszCD  właśnie to napisałem😁

Salon do wyjaśnienia sprawy, a zamówienie, jak już dane będą wyprostowane, on line ...to chyba najprostsza droga.