- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z realizacją zamówienia
@danka1410 To ja bym się czepił tej odpowiedzi i prosił o wyjaśnienie owej niezgodności w salonie. Później i tak bym zamówił on line 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z realizacją zamówienia
@danka1410napisał(-a)Dostałam dziś sms
''Zamówienie zostało anulowane ponieważ jest problem z niezgodnością danych''😁
Ciach.... ⚠️
Obstawiam problem z weryfikacja, komunikat pewnie standardowy, trzeba w salonie umowę załatwić i tyle 😎
@agat13 niestety on-line tego nie załatwi, coś jest nie tak i system odrzuca, trzeba to w salonie wyjaśnić 😎
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z realizacją zamówienia
@danka1410zawsze mogą wydarzyć się błędy. Pomyśl o złożeniu reklamacji dotyczącego anulowanego zamówienia. Zerknij jeszcze do tego tematu https://nasz.orange.pl/t5/Abonament/Anulowane-zam%C3%B3wienia-z-powodu-niezgodno%C5%9Bci-danych-Co-t... 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z realizacją zamówienia
@danka1410 jak za dużo razy próbujesz, to może już odrzucać z automatu. Warto zweryfikować, może infolinią podpowie, co jest nie tak. Jeżeli faktycznie problem z weryfikacja danych, to zaktualizować w salonie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z realizacją zamówienia
@IreneuszCD właśnie to napisałem😁
Salon do wyjaśnienia sprawy, a zamówienie, jak już dane będą wyprostowane, on line ...to chyba najprostsza droga.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »