- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Anulowane zamówienia z powodu niezgodności danych. Co teraz zrobić, aby otrzymać umowę?
Mam problem złożyłam pierwsze zamówienie przez internet na internet mobilny plus laptop 23.11.22 przesyłka została nadana lecz nie było mnie w domu tylko córka, zamówienie zostało zwrócone i anulowane. Złożyłam od tamtej pory 2 zamówienia które miały status logistyka wystartowana ale zamiast wysłane zostały anulowane. Kontaktowałam z BOK lecz mi nie pomogli jedynie proponowali złożyć zamówienie jeszcze raz, dzisiaj dostałam wiadomość że zostały anulowane z powodu niezgodności danych. Dane były i są takie same jak przy pierwszym zamówieniu nic nie zmieniałam. Jakieś pomysły jak to rozwiązać?
_________________
*Doprecyzowana nazwa tematu - moderator Wojciech.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Anulowane zamówienia z powodu niezgodności danych. Co teraz zrobić, aby otrzymać umowę?
@Gosia0201 to zweryfikować dane jeszcze raz i poprzez czat Orange niech konsultant dodatkowo sprawdzi.
Może za dużo razy zamówienia składasz i system je odrzuca.
Jest infolinia sprzedażowa, może z tego skorzystaj 😎
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Anulowane zamówienia z powodu niezgodności danych. Co teraz zrobić, aby otrzymać umowę?
@Gosia0201 ja bym sprawdził, czy stare zlecenie jest zamknięte. Jakie dane były do starego i niech konsultant najpierw na czacie porówna te zamknięte ( jeśli jest) z tymi dwoma negatywnymi..
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Anulowane zamówienia z powodu niezgodności danych. Co teraz zrobić, aby otrzymać umowę?
Dość dziwna sytuacja - anulowanie znów powodu niezgodności danych jak już logistyka ruszyła. To raczej wyrzuca przez zatwierdzeniem zamówienia.
Nie piszesz jako jest układ z tą umową ale jeśli jest taka opcja to ewentualnie sugeruję zamówienie na inną osobę.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Anulowane zamówienia z powodu niezgodności danych. Co teraz zrobić, aby otrzymać umowę?
Wczoraj dostałam wiadomość że mam się udać do salonu żeby zrealizować to zamówienie. Dane sprawdził konsultant i we wszystkich zamówieniach są identyczne, wszystkie zamówienia były zamknięte. Wieczorem złożyłam znów zamówienie i dzisiaj dostałam informację że paczka jest już skompletowana i została wysłana, chociaż jak wchodzę na numer listu przewozowego to jeszcze nie opuściła magazynu. Nie mam pojęcia co tam się zadziało
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Anulowane zamówienia z powodu niezgodności danych. Co teraz zrobić, aby otrzymać umowę?
@Gosia0201 czasem wejście na konto i głupie sprawdzenie/weryfikacja odwiesi to, co się zadziało złego. Informatycy nie na darmo zalecają restart 🙂 Prawdopodobnie jakiś zwis w systemie, lub wreszcie się zamknęło to, co było zawieszone. Grunt, że dało rade zamówić...