- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nowa umowa na światłowód, a stara umowa
A czy istnieje możliwość "domówienia" usługi?
Chodzi mi o to czy jeżeli podpiszę umowę na sam internet, to czy mogę potem dodać do tego np. telewizję? Słyszałem, że można np zwiększyć prędkość i po prostu zwiększy się opłata.
Podczas załatwiania spraw związanych z zamówieniem Pani konsultantka trochę namieszała, bo na początku miałem brać tylko sam internet, ale w końcu zdecydowałem z pozostałymi domownikami, że jednak chcielibyśmy pakiet z tv. Miałem już umówiony termin montażu i zależało mi, żeby nie uległ on zmianie. Pani konsultantka powiedziała, że możliwa jest jeszcze zmiana warunków umowy i zapewniła, że wprowadzi zmiany. Dziś podczas wizyty technika dowiedziałem się, że umowa obejmuje jednak tylko sam internet. (szczerze mówiąc to z tym podłączeniem też niezłe cyrki powychodziły)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nowa umowa na światłowód, a stara umowa
@PatrykT niestety zlecenie trzeba wycofać, anulować i zwolnić termin. Drugie wprowadzić, sprawdzić, czy termin jest wolny i ewentualnie zająć..
Szanse niewielkie na udana tego typu operację są, ale to zależy od operatywności konsultanta.
To już nie wiem czy nie lepiej założyć sam net i domówić TV
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nowa umowa na światłowód, a stara umowa
Jeśli dojdzie do instalacji to kolejne usługi możesz domówić po 30 dniach od instalacji. Podpisujesz nową umowę na np. pakiet Love na nowych warunkach z nowym dwu letnim okresem obowiązywania. Nie skorzystasz wtedy np. z promocji 2 mc za 0 zł.
Lepszym rozwiązaniem będzie chyba odmowa technikowi instalacji i zamówić na nowo. O ile nie doszło juz do podłączenia.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nowa umowa na światłowód, a stara umowa
@PatrykTnapisał(-a)
...
(szczerze mówiąc to z tym podłączeniem też niezłe cyrki powychodziły)
A mógłbyś to nieco rozwinąć?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nowa umowa na światłowód, a stara umowa
Właśnie o to mi chodzi, żeby podłączyć na razie sam internet a potem domówić tv.
Jeśli istnieje taka opcja to ok
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nowa umowa na światłowód, a stara umowa
Mieszkam na wsi. Miałem mieć podłączany światłowód 21.10. Dzień przed planowanym terminem zadzwonił technik i powiedział, że pojawił im się jakiś błąd w systemie i że podłączenie będzie 31.10.
Myślę sobie no dobra zawsze mogą zdarzyć się jakieś małe komplikacje. A i tak w ogóle to było ustalone, że będę miał podłączenie napowietrzne tzn. ze słupa do domu. Wcześniej przy wizycie Pani konsultantki oznajmiała ona, że orange podłącza tylko górą i że nie będzie u mnie żadnego problemu. Wczoraj przyjechał technik, miał już rozpoczynać montaż ale zadzwonił jeszcze do centrali upewnić się czy na pewno można wykonać podłączenie górą i okazało się, że jednak musi być wkopane ziemią. I muszę teraz czekać tydzień, aż przyjadą z odpowiednim sprzętem i mi to wkopią. Dodam że to nie orange wykonuje podłączenie tylko zewnętrzna firma (bodajże Fiberhost)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nowa umowa na światłowód, a stara umowa
Generalnie chciałbym jeszcze raz dla podsumowania zapytać:
Jeżeli podłączą mi światłowód to stare łącze przestanie działać i obecna umowa przestanie obowiązywać tak? (obecna umowa jest na inną osobę, a nową na światłowód brałbym na siebie)
Istnieje możliwość zamówienia samego internetu, a potem już po montażu dodania do tego usługi tv albo całego pakietu orange love?
Mógłbym zrobić tak, że anuluję obecne zlecenie i wezmę nowe tylko wtedy prawdopodobnie zmieni mi się termin montażu, a bardzo by mi zależało żeby już w końcu mi to zamontowali.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nowa umowa na światłowód, a stara umowa
@PatrykTnapisał(-a)Generalnie chciałbym jeszcze raz dla podsumowania zapytać:
Jeżeli podłączą mi światłowód to stare łącze przestanie działać i obecna umowa przestanie obowiązywać tak? (obecna umowa jest na inną osobę, a nową na światłowód brałbym na siebie)
@PatrykT wg mnie to brzmi jak całkiem nowa, oddzielna umowa. Niemożliwym jest, aby z automatu stare łącze przestało działać i zastąpiło je nowe skoro jest to umowa na zupełnie inną osobę niż dotychczasowa – chyba, że wcześniej podpisaliście cesję lub poprzedni właściciel wypowiedział umowę.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nowa umowa na światłowód, a stara umowa
@PatrykTnapisał(-a)Generalnie chciałbym jeszcze raz dla podsumowania zapytać:
Jeżeli podłączą mi światłowód to stare łącze przestanie działać i obecna umowa przestanie obowiązywać tak? (obecna umowa jest na inną osobę, a nową na światłowód brałbym na siebie)
Istnieje możliwość zamówienia samego internetu, a potem już po montażu dodania do tego usługi tv albo całego pakietu orange love?
Mógłbym zrobić tak, że anuluję obecne zlecenie i wezmę nowe tylko wtedy prawdopodobnie zmieni mi się termin montażu, a bardzo by mi zależało żeby już w końcu mi to zamontowali.
Jeśli umowa na kogoś innego to nie, nie przestanie działać z automatu, trzeba złożyć wypowiedzenie (chyba że konsultant u którego zamawiałeś nad tym panuje). Przestałaby działać gdyby to była migracja z miedzi na światłowód na tą samą osobę.
Rozbudować usługę możesz po 30 dniach. Jak pisałem wyżej.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nowa umowa na światłowód, a stara umowa
@PatrykTnapisał(-a)Generalnie chciałbym jeszcze raz dla podsumowania zapytać:
...
To bardzo dobrze że pytasz, tylko pytasz niewłaściwe osoby. My nie wiemy nic o Twoich umowach. Nasze zdanie na temat tego co jest a co nie jest możliwe w Twojej sytuacji nie jest wiążące. Jeśli nie chcesz obudzić się z przysłowiową ręką w nocniku, to w tych kwestiach musisz rozmawiać bezpośrednio z konsultantem. Jak już będziesz przekonany, że wszystko jest jasne i po Twojej myśli, to zapytaj go jeszcze raz o to wszystko o co tu pytałeś.