- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zacinająca się tv
@Aneta2412O to właśnie chodziło...Masz neo 20Mb/sek i poziom w pobliżu dekodera (jeśli mierzyłaś nad dekoderem) jest ok (-60dBm). Z tego, co widzę masz połączone sieci wifi 2,4 i 5gHz. Dodam, że IPTV w twoim przypadku zabiera 8Mb/sek z www i na tym właśnie robi transmisję TV. czyli oglądając TV na dekoderze masz net pomniejszony o 8Mb/sek. nie wiem jaka masz synchronizację na łączu, ale jeśli jest około 12mb/sek to nie masz czym rządzić...To jeden aspekt twojej usługi. Poziom transmisji jest ok, więc zaloguj się na roter 192.16.1.1 ( z przeglądarki) i wpisując jako login admin, a jako hasło 8 pierwszych znaków WEP i w zakładce wifi zaznacz rozdzielone sieci wifi. Zmień nazwę tej z 5GHz i jeśli masz defaultowe, to i hasło.Dopiero później połącz dekoder do modemu (konieczne po zmianie parametrów wifi za pomocą WPS na dekoderze i modemie - naciskając jednocześnie oba guziki)
Pokombinuj i informuj
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zacinająca się tv
Zobaczę to później jak będzie mąż bo nie wiem czy to ogarne ale chyba jednak problem leży w internecie. W ciągu pół godziny 3 razy internet się rozłączył i na modemie migała czerwona lampka. Wiem, że internet bez rewelacji ale podobno tylko tyle może być póki co a mobilny to w ogóle porażka nawet nie osiąga tego co ten (pod warunkiem, że działa) po odliczeniu tv.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zacinająca się tv
@Aneta2412 czerwona dioda sygnalizuje brak internetu, widocznie coś na lini nie tak, Orange może zdalnie diagnostykę zrobić, można też samemu w aplikacji na telefon Mój Funbox 😉
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zacinająca się tv
Tylko ta dioda miga co chwilę. Wczoraj wszystko było super, już była jakaś nadzieję, że będzie dobrze dzialalo ale do dzisiaj. W aplikacji po diagnostyce kieruje mnie do BOK. BOK wysyła technika. Technik jak był, niby coś zrobił ale dalej bez efektów. Dziś znowu dowiedziałam się, że mam niestabilne łącze i znowu czekam na technika. Błędne koło 🤦🤦🤦
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zacinająca się tv
@Aneta2412Jeśli miga dioda @ to traci tylko sesje, ale jeśli miga dioda synchronizacji, to gubi połączenie z centralą (druga od lewej). W menu modemu-pisałem jak wejść- zerknij i zrób screena z paramertów DSL.Popatrzymy, zobaczymy co jest nie tak...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@Aneta2412 Wszystko wygląda ok, z wyjątkiem błędów na łączu. Jak na 2 godziny to te 6,5 tys błędów to sporo. Nawet SNR dobry...dopisz która dioda miga...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zacinająca się tv
Na pewno miga @Internet i gaśnie całkiem dioda od telefonu. Aktualnie internet działa więc trudno mi powiedzieć czy coś jeszcze.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zacinająca się tv
@Aneta2412 Czyli gubisz sesję. Telefon to normalne, bo nie ma sesji, nie ma VoIP. Zerknij jeszcze w zakładce internet jaki masz login. Czy z /IPv6 na końcu ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś