- « Poprzedni
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Pomoc techniczna
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Pomoc techniczna
Bardzo proszę abyś przestał mnie obrażać jako klienta swoimi wpisami.
Screen jest po wylogowaniu. A Ty nie masz podstaw na podstawie samego screena aby dokonać oceny czy jestem zalogowany czy nie.
W wersji prywatnej przeglądarki też próbowałem. Orange zmusza w ten sposób do nabijania kasy poprzez płatną infolinię.
Nie życzę sobie dalszej korespondencji z Tobą. Mam do tego prawo.
Minęło kilka godzin od poprzedniego screena czatu i nic się nie zmieniło, a ja nawet miałem wyłączony przez jakiś czas komputer.
___________
* Wpis został poddany edycji - Wiktor
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Pomoc techniczna
Nie pracuję w Orange ani dla Orange. Na forum może pisać każdy. Cenzury prewencyjnej tu nie mamy. A jak nie chcesz pomocy, to trudno 🤷🙈🤐
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Pomoc techniczna
@Skor888 pozwól że się włączę do dyskusji. Chciałbym podpowiedzieć jedno rozwiązanie. Czy masz funboxa 2 lub 3 aktywnego? Zainstaluj aplikację mój funbox i w takim fioletowym pasku menu głównego jest przekierowanie do samo sprawiania (między innymi tv). Możesz z poziomu apki, gdy już nic nie zrobisz sam zgłosić uszkodzenie. Zaznaczam, że sam do końca tego nie sprawdzałem, ale mówiono mi, że to działa. Co szkodzi sprawdzić???
- « Poprzedni
- Następny »