Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Pomoc techniczna

Highlighted

Poziom 14, Recenzent
  • 31
  • 13
  • 0

Pomoc techniczna

Pomyśl trochę jak odpisujesz. Gdyby to był problem z przeglądarką to by nie wyświetlał się komunikat ze strony Orange, że serwis czatu jest nieczynny, wraz z przeprosinami i sugestia aby spróbować w innym terminie. A poza tym spróbowałem łącznie na 4 różnych przeglądarkach IE, Opera, Firefox i Microsoft Edge, która są w pełni aktualne i na wszystkich dokładnie to samo. Czat całkowicie nie działa.

Highlighted

Poziom 40, Guru *****
  • 29353
  • 21410
  • 1269

Pomoc techniczna

Ten komunikat pojawia się przy rozmowie z konsultantem. A ja proponuję zgłoszenie z automatem. Na stronie http://orange.pl/kontakt będąc wylogowanym z mój Orange napisz do Maxa coś w stylu chcę zgłosić usterkę dekodera. Do tego nie trzeba "żywej osoby".
Highlighted

Poziom 14, Recenzent
  • 31
  • 13
  • 0

Pomoc techniczna

Tak, rozumiem. To jest odpowiedź ze strony Orange z czatu po wylogowaniu: Nasz serwis jest chwilowo niedostępny. Przepraszamy, spróbuj ponownie później.

Pokombinuj jeszcze jak z klienta zrobić idiotę aby przykryć partactwo Orange. Oczywiście większość klientów rezygnuje z dyskusji na jakimś etapie i wówczas zostaje ostatni wpis takich osób jak Ty. Ale nie ja. Czekam na dalsze wymysły....

Highlighted

Poziom 40, Guru *****
  • 29353
  • 21410
  • 1269

Pomoc techniczna

Coś robisz nie tak, albo masz coś nieaktualnego w systemie. U mnie Max zgłasza się bez problemu. Ew spróbuj w trybie incognito.

 

Screenshot_2020-08-14-11-35-55-088_com.android.chrome.jpg

Highlighted

Poziom 14, Recenzent
  • 31
  • 13
  • 0

Pomoc techniczna

Taka, tak, oczywiście. Tylko dlaczego wówczas pokazuje mi się komunikat ze strony Orange, że czat jest nieczynny?

Highlighted

Poziom 19, Pasjonat
  • 758
  • 1284
  • 1

Pomoc techniczna

@Piotrekk85 odniosę się trochę do tego co napisałeś. Ja nawet wiem dlaczego zostały wprowadzone płatne infolinie. (mówię na przykładzie własnego doświadczenia plus tego co się dowiedziałem w trakcie pracy w takich infoliniach) W czasach kiedy były bezpłatne numery 0-800 często dochodziło do sytuacji, gdy ludzi dzwonili ot tak, by pogadać o głupotach i nic konkretnego takie rozmowy nie wnosiło albo po prostu robili sobie przysłowiowe "jaja". W obecnych czasach (pomimo, że są rozmowy no limit) jeśli np infolinia jest pod numerem stacjonarnym ludzie i tak się pytają dlaczego rozmowy są płatne. Oczywiście nie mówimy im o wspomnianych wyżej czynnikach. Poza tym każda rozmowa kosztuje, bo jest centrala, koszt zestawienia rozmowy, koszt pracownika etc etc...

Highlighted

Poziom 40, Guru *****
  • 29353
  • 21410
  • 1269

Pomoc techniczna

@Skor888 pokaż screen.

@pablus: akurat w PL płatne infolinie wprowadzono przez obniżki abonamentów. Ludzie chcieli płacić mniej. Jak abo było za 100-200 zł, to można było finansować infolinię. W dobie nolimit trzeba oszczędzać.
Highlighted

Poziom 14, Recenzent
  • 31
  • 13
  • 0

Pomoc techniczna


Przechwytywanie.PNG
Highlighted

Poziom 14, Recenzent
  • 31
  • 13
  • 0

Pomoc techniczna

Kiedyś po zalogowaniu był dobry formularz do zgłaszania usterek. Wypełniało się go, wysyłało, dostawało numer zgłoszenia i w razie potrzeby kontaktował się telefonicznie pracownik techniczny. Problem był usuwany na etapie centrali albo umawiano wizytę u klienta. Szybko i sprawnie. To było najtańsze rozwiązanie. Potem zlikwidowano to i pozostawiono wyłącznie czaty, które najczęściej nie działają oraz infolinię, które albo nie działają albo nic z nich nie wynika. A są słono płatne. Nie to nie chodziło o oszczędności, bo gdyby o to chodziło to by pozostawiono formularze zgłoszeń problemów technicznych. To chodzi o to aby dodatkowo łupić klienta z kasy. Tak skanalizowano BOK aby klient musiał dzwonić na wysokopłatną infolinię. A tam nawet jak się nie dodzwoni będzie wyczesany z kasy za sama próbę połączenia. I tylko o to chodzi.

Highlighted

Poziom 19, Pasjonat
  • 758
  • 1284
  • 1

Pomoc techniczna

@Piotrekk85 oczywiście zgadzam się, ale liczba "durnych" telefonów od momentu wprowadzenia opłat zmniejszyła się znacznie 🙂