Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Pomoc techniczna

Highlighted

Poziom 40, Guru *****
  • 29366
  • 21443
  • 1269

Pomoc techniczna

Powiadomienia na forum możesz sobie skonfigurować https://nasz.orange.pl/t5/user/myprofilepage/tab/user-subscriptions
Highlighted

Poziom 14, Recenzent
  • 31
  • 13
  • 0

Pomoc techniczna

Nie o to mi chodzi. Mam to skonfigurowane. To nic nie zmienia. 

Czekam na wyjaśnienia na jaki numer BOK mam dzwonić.

Highlighted

Poziom 40, Guru *****
  • 29366
  • 21443
  • 1269

Pomoc techniczna

A o co Ci chodzi?
Highlighted

Poziom 14, Recenzent
  • 31
  • 13
  • 0

Pomoc techniczna

Dzisiaj próbowałem kilka razy połączyć się z BOK Orange na czacie aby w końcu zgłosić awarię techniczną usług stacjonarnych. Bez rezultatu. Nieustannie pokazuje się komunikat: "Nasz serwis jest chwilowo niedostępny. Przepraszamy, spróbuj ponownie później". To samo było kilka dni temu. Jak to można nazwać? Kpina Orange z klienta?

Highlighted

Pracuję w Orange
  • 701
  • 814
  • 23

Pomoc techniczna

@Skor888 A może po prostu dłuższa awaria.

Highlighted

Poziom 19, Pasjonat
  • 431
  • 359
  • 1

Pomoc techniczna

Siec nr 1 ma ciagle awarie

jak nie aplikacji tv go to automatycznych sms doładowań abonamentów dodatkowym internetem (9h czekałem na kogoś kompetentnego kto przed techniczna realizacja zlecenia jak to w

ich nazewnictwie sie okresla

ktos mnie potraktuje jak klienta i doda mi ten GB netu, do 9h każdy kazał czekać 24h na rozwiązanie zlecenia) i tak ciagle coś .... 

a wspomniany Orange Chat potrafi rozłączyć w trakcie rozmowy, i nie- nie opuszczam okna rozmowy, nie wylaczam aplikacji w trakcie chata.po prostu zawiesza i konsultant przestaje odpisywać. Innym razem konsultant tak namolnie chciał zakończyć rozmowę, ze nie zdążając mu zaprzeczyć i zadać pytanie SAM SIĘ ROZŁĄCZYŁ 

Highlighted

Poziom 14, Recenzent
  • 31
  • 13
  • 0

Pomoc techniczna

Świetna sprawa. Czat z konsultantem nie działa w ogóle. A telefonu do BOK nikt nie odbiera po kilkudziesięciuminutowych oczekiwaniach na połączenie, które jest płatne. Mam problem z dekoderem TV i nie ma kanału przez jaki mogę to zgłosić. Bezczelność Orange sięga granic. Dobrze, ze kończy mi się umowa.

Highlighted

Poziom 40, Guru *****
  • 29366
  • 21443
  • 1269

Pomoc techniczna

A z botem na czacie nie udało Ci się zgłosić usterki?
Highlighted

Poziom 14, Recenzent
  • 31
  • 13
  • 0

Pomoc techniczna

A jak napisałem, że czat z konsultantem w ogóle nie działa, to za mało aby zrozumieć, że w ogóle nie działa? Wyświetla się jedynie białe, puste okno bez możliwości pisania a po kilkunastu minutach czekania pokazuje się napis, że serwis jest niedostępny. 

Highlighted

Poziom 40, Guru *****
  • 29366
  • 21443
  • 1269

Pomoc techniczna

A Max Ci się nie pojawia? Jak nie, to problem z przeglądarką. Sprawdź czy masz aktualną wersję lub spróbuj na innej.