Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Pomoc techniczna


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32742
  • 38522
  • 1385

Pomoc techniczna

Powiadomienia na forum możesz sobie skonfigurować https://nasz.orange.pl/t5/user/myprofilepage/tab/user-subscriptions

Poziom 14, Tropiciel Przestworzy
  • 31
  • 19
  • 0

Pomoc techniczna

Nie o to mi chodzi. Mam to skonfigurowane. To nic nie zmienia. 

Czekam na wyjaśnienia na jaki numer BOK mam dzwonić.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32742
  • 38522
  • 1385

Pomoc techniczna

A o co Ci chodzi?

Poziom 14, Tropiciel Przestworzy
  • 31
  • 19
  • 0

Pomoc techniczna

Dzisiaj próbowałem kilka razy połączyć się z BOK Orange na czacie aby w końcu zgłosić awarię techniczną usług stacjonarnych. Bez rezultatu. Nieustannie pokazuje się komunikat: "Nasz serwis jest chwilowo niedostępny. Przepraszamy, spróbuj ponownie później". To samo było kilka dni temu. Jak to można nazwać? Kpina Orange z klienta?


Pracuję w Orange
  • 935
  • 1543
  • 35

Pomoc techniczna

@Skor888 A może po prostu dłuższa awaria.


Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 431
  • 370
  • 1

Pomoc techniczna

Siec nr 1 ma ciagle awarie

jak nie aplikacji tv go to automatycznych sms doładowań abonamentów dodatkowym internetem (9h czekałem na kogoś kompetentnego kto przed techniczna realizacja zlecenia jak to w

ich nazewnictwie sie okresla

ktos mnie potraktuje jak klienta i doda mi ten GB netu, do 9h każdy kazał czekać 24h na rozwiązanie zlecenia) i tak ciagle coś .... 

a wspomniany Orange Chat potrafi rozłączyć w trakcie rozmowy, i nie- nie opuszczam okna rozmowy, nie wylaczam aplikacji w trakcie chata.po prostu zawiesza i konsultant przestaje odpisywać. Innym razem konsultant tak namolnie chciał zakończyć rozmowę, ze nie zdążając mu zaprzeczyć i zadać pytanie SAM SIĘ ROZŁĄCZYŁ 


Poziom 14, Tropiciel Przestworzy
  • 31
  • 19
  • 0

Pomoc techniczna

Świetna sprawa. Czat z konsultantem nie działa w ogóle. A telefonu do BOK nikt nie odbiera po kilkudziesięciuminutowych oczekiwaniach na połączenie, które jest płatne. Mam problem z dekoderem TV i nie ma kanału przez jaki mogę to zgłosić. Bezczelność Orange sięga granic. Dobrze, ze kończy mi się umowa.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32742
  • 38522
  • 1385

Pomoc techniczna

A z botem na czacie nie udało Ci się zgłosić usterki?

Poziom 14, Tropiciel Przestworzy
  • 31
  • 19
  • 0

Pomoc techniczna

A jak napisałem, że czat z konsultantem w ogóle nie działa, to za mało aby zrozumieć, że w ogóle nie działa? Wyświetla się jedynie białe, puste okno bez możliwości pisania a po kilkunastu minutach czekania pokazuje się napis, że serwis jest niedostępny. 


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32742
  • 38522
  • 1385

Pomoc techniczna

A Max Ci się nie pojawia? Jak nie, to problem z przeglądarką. Sprawdź czy masz aktualną wersję lub spróbuj na innej.