- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Pomoc techniczna
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Pomoc techniczna
Nie o to mi chodzi. Mam to skonfigurowane. To nic nie zmienia.
Czekam na wyjaśnienia na jaki numer BOK mam dzwonić.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Pomoc techniczna
Dzisiaj próbowałem kilka razy połączyć się z BOK Orange na czacie aby w końcu zgłosić awarię techniczną usług stacjonarnych. Bez rezultatu. Nieustannie pokazuje się komunikat: "Nasz serwis jest chwilowo niedostępny. Przepraszamy, spróbuj ponownie później". To samo było kilka dni temu. Jak to można nazwać? Kpina Orange z klienta?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Pomoc techniczna
Siec nr 1 ma ciagle awarie
jak nie aplikacji tv go to automatycznych sms doładowań abonamentów dodatkowym internetem (9h czekałem na kogoś kompetentnego kto przed techniczna realizacja zlecenia jak to w
ich nazewnictwie sie okresla
ktos mnie potraktuje jak klienta i doda mi ten GB netu, do 9h każdy kazał czekać 24h na rozwiązanie zlecenia) i tak ciagle coś ....
a wspomniany Orange Chat potrafi rozłączyć w trakcie rozmowy, i nie- nie opuszczam okna rozmowy, nie wylaczam aplikacji w trakcie chata.po prostu zawiesza i konsultant przestaje odpisywać. Innym razem konsultant tak namolnie chciał zakończyć rozmowę, ze nie zdążając mu zaprzeczyć i zadać pytanie SAM SIĘ ROZŁĄCZYŁ
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Pomoc techniczna
Świetna sprawa. Czat z konsultantem nie działa w ogóle. A telefonu do BOK nikt nie odbiera po kilkudziesięciuminutowych oczekiwaniach na połączenie, które jest płatne. Mam problem z dekoderem TV i nie ma kanału przez jaki mogę to zgłosić. Bezczelność Orange sięga granic. Dobrze, ze kończy mi się umowa.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Pomoc techniczna
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Pomoc techniczna
A jak napisałem, że czat z konsultantem w ogóle nie działa, to za mało aby zrozumieć, że w ogóle nie działa? Wyświetla się jedynie białe, puste okno bez możliwości pisania a po kilkunastu minutach czekania pokazuje się napis, że serwis jest niedostępny.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś