Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Pomoc techniczna

Highlighted

Poziom 40, Guru *****
  • 26625
  • 17122
  • 1190

Pomoc techniczna

Powiadomienia na forum możesz sobie skonfigurować https://nasz.orange.pl/t5/user/myprofilepage/tab/user-subscriptions
Highlighted

Poziom 13, Recenzent
  • 21
  • 12
  • 0

Pomoc techniczna

Nie o to mi chodzi. Mam to skonfigurowane. To nic nie zmienia. 

Czekam na wyjaśnienia na jaki numer BOK mam dzwonić.


Poziom 40, Guru *****
  • 26625
  • 17122
  • 1190

Pomoc techniczna

A o co Ci chodzi?
Highlighted

Poziom 13, Recenzent
  • 21
  • 12
  • 0

Pomoc techniczna

Dzisiaj próbowałem kilka razy połączyć się z BOK Orange na czacie aby w końcu zgłosić awarię techniczną usług stacjonarnych. Bez rezultatu. Nieustannie pokazuje się komunikat: "Nasz serwis jest chwilowo niedostępny. Przepraszamy, spróbuj ponownie później". To samo było kilka dni temu. Jak to można nazwać? Kpina Orange z klienta?

Highlighted

Pracuję w Orange
  • 534
  • 557
  • 17

Pomoc techniczna

@Skor888 A może po prostu dłuższa awaria.

Highlighted

Poziom 19, Pasjonat
  • 431
  • 358
  • 1

Pomoc techniczna

Siec nr 1 ma ciagle awarie

jak nie aplikacji tv go to automatycznych sms doładowań abonamentów dodatkowym internetem (9h czekałem na kogoś kompetentnego kto przed techniczna realizacja zlecenia jak to w

ich nazewnictwie sie okresla

ktos mnie potraktuje jak klienta i doda mi ten GB netu, do 9h każdy kazał czekać 24h na rozwiązanie zlecenia) i tak ciagle coś .... 

a wspomniany Orange Chat potrafi rozłączyć w trakcie rozmowy, i nie- nie opuszczam okna rozmowy, nie wylaczam aplikacji w trakcie chata.po prostu zawiesza i konsultant przestaje odpisywać. Innym razem konsultant tak namolnie chciał zakończyć rozmowę, ze nie zdążając mu zaprzeczyć i zadać pytanie SAM SIĘ ROZŁĄCZYŁ