- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Pomoc techniczna
Pomyśl trochę jak odpisujesz. Gdyby to był problem z przeglądarką to by nie wyświetlał się komunikat ze strony Orange, że serwis czatu jest nieczynny, wraz z przeprosinami i sugestia aby spróbować w innym terminie. A poza tym spróbowałem łącznie na 4 różnych przeglądarkach IE, Opera, Firefox i Microsoft Edge, która są w pełni aktualne i na wszystkich dokładnie to samo. Czat całkowicie nie działa.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Pomoc techniczna
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Pomoc techniczna
Tak, rozumiem. To jest odpowiedź ze strony Orange z czatu po wylogowaniu: Nasz serwis jest chwilowo niedostępny. Przepraszamy, spróbuj ponownie później.
Pokombinuj jeszcze jak z klienta zrobić idiotę aby przykryć partactwo Orange. Oczywiście większość klientów rezygnuje z dyskusji na jakimś etapie i wówczas zostaje ostatni wpis takich osób jak Ty. Ale nie ja. Czekam na dalsze wymysły....
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Pomoc techniczna
Coś robisz nie tak, albo masz coś nieaktualnego w systemie. U mnie Max zgłasza się bez problemu. Ew spróbuj w trybie incognito.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Pomoc techniczna
Taka, tak, oczywiście. Tylko dlaczego wówczas pokazuje mi się komunikat ze strony Orange, że czat jest nieczynny?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Pomoc techniczna
@Piotrekk85 odniosę się trochę do tego co napisałeś. Ja nawet wiem dlaczego zostały wprowadzone płatne infolinie. (mówię na przykładzie własnego doświadczenia plus tego co się dowiedziałem w trakcie pracy w takich infoliniach) W czasach kiedy były bezpłatne numery 0-800 często dochodziło do sytuacji, gdy ludzi dzwonili ot tak, by pogadać o głupotach i nic konkretnego takie rozmowy nie wnosiło albo po prostu robili sobie przysłowiowe "jaja". W obecnych czasach (pomimo, że są rozmowy no limit) jeśli np infolinia jest pod numerem stacjonarnym ludzie i tak się pytają dlaczego rozmowy są płatne. Oczywiście nie mówimy im o wspomnianych wyżej czynnikach. Poza tym każda rozmowa kosztuje, bo jest centrala, koszt zestawienia rozmowy, koszt pracownika etc etc...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Pomoc techniczna
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Pomoc techniczna
Kiedyś po zalogowaniu był dobry formularz do zgłaszania usterek. Wypełniało się go, wysyłało, dostawało numer zgłoszenia i w razie potrzeby kontaktował się telefonicznie pracownik techniczny. Problem był usuwany na etapie centrali albo umawiano wizytę u klienta. Szybko i sprawnie. To było najtańsze rozwiązanie. Potem zlikwidowano to i pozostawiono wyłącznie czaty, które najczęściej nie działają oraz infolinię, które albo nie działają albo nic z nich nie wynika. A są słono płatne. Nie to nie chodziło o oszczędności, bo gdyby o to chodziło to by pozostawiono formularze zgłoszeń problemów technicznych. To chodzi o to aby dodatkowo łupić klienta z kasy. Tak skanalizowano BOK aby klient musiał dzwonić na wysokopłatną infolinię. A tam nawet jak się nie dodzwoni będzie wyczesany z kasy za sama próbę połączenia. I tylko o to chodzi.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Pomoc techniczna
@Piotrekk85 oczywiście zgadzam się, ale liczba "durnych" telefonów od momentu wprowadzenia opłat zmniejszyła się znacznie 🙂