Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Pomoc techniczna


Poziom 14, Tropiciel Przestworzy
  • 31
  • 19
  • 0

Pomoc techniczna

Skąd wiesz?


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32806
  • 39019
  • 1390

Pomoc techniczna

Prosiłem o screen bez logowania. Cały czas trzymana jest sesja, może to bug. Spróbowałbym w trybie prywatnym upewniając że nie jest się zalogowanym. Czat trzeba zacząć na http://orange.pl/kontakt

Poziom 14, Tropiciel Przestworzy
  • 31
  • 19
  • 0

Pomoc techniczna

Bardzo proszę abyś przestał mnie obrażać jako klienta swoimi wpisami. 

Screen jest po wylogowaniu. A Ty nie masz podstaw na podstawie samego screena aby dokonać oceny czy jestem zalogowany czy nie.

 

W wersji prywatnej przeglądarki też próbowałem. Orange zmusza w ten sposób do nabijania kasy poprzez płatną infolinię. 

Nie życzę sobie dalszej korespondencji z Tobą. Mam do tego prawo.


Przechwytywanie1.PNG

Minęło kilka godzin od poprzedniego screena czatu i nic się nie zmieniło, a ja nawet miałem wyłączony przez jakiś czas komputer.

 

___________

* Wpis został poddany edycji - Wiktor


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32806
  • 39019
  • 1390

Pomoc techniczna

Nie pracuję w Orange ani dla Orange. Na forum może pisać każdy. Cenzury prewencyjnej tu nie mamy. A jak nie chcesz pomocy, to trudno 🤷🙈🤐


Poziom 14, Tropiciel Przestworzy
  • 31
  • 19
  • 0

Pomoc techniczna

Ciąg dalszy w dniu dzisiejszym.


Przechwytywanie2.PNG

Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 14453
  • 59386
  • 722

Pomoc techniczna

@Skor888 pozwól że się włączę do dyskusji. Chciałbym podpowiedzieć jedno rozwiązanie. Czy masz funboxa 2 lub 3 aktywnego? Zainstaluj aplikację mój funbox i w takim fioletowym pasku menu głównego jest przekierowanie do samo sprawiania (między innymi tv).  Możesz z poziomu apki, gdy już nic nie zrobisz sam zgłosić uszkodzenie. Zaznaczam, że sam do końca tego nie sprawdzałem, ale mówiono mi, że to działa. Co szkodzi sprawdzić???