- « Poprzedni
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Niska jakość obrazu (pikselizacja) - telewizja IPTV po Neostradzie do 80mb / VDSL
@-brtk- modem może być uszkodzony, nie tylko router..mogą być przeciążenia na porcie czy nawet uszkodzone wyposażenie...jeśli potwierdzi takie samo działanie na tv podobnej klasy ( a nie na turystycznym o ekranie 13" ) to zostaje wymiana wszystkiego po kolei...niestety, tylko wróżka może zgadywać tak jak i monter...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Udało się rozwiązać mój problem. Technik zmienił port w centrali VDSL, tam coś posprawdzał. Po przekazaniu mi tej informacji zresetowałem po raz kolejny: najpierw modem, później dekoder. Po uruchomieniu dekoder wskoczył nagle na rozdzielczość 4K a w HDMI na opcję auto. Przy przełączaniu kanałów tv pokazuje rozdzielczosci z HDMI nie mniejsze niż FULL HD.
Jest kilka kanałów których jakość jest nadal slaba, a w szczególności Eleven Sport 3. Tego się oglądać nie da przy czym Eleven 1 i 2 - o dziwo ok.
Zdecydowana większość kanałów zyskała sporo na jakości także w końcu jestem zadowolony i spokojny, bo wcześniej problemy miałem na każdym kanale.
_________________
* Wyciągnięto treść ze spoilera – moderator Kinga
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Niska jakość obrazu (pikselizacja) - telewizja IPTV po Neostradzie do 80mb / VDSL
@kamil123c czyli port na centrali...ciężko tak zdalnie akurat to uszkodzenie diagnozować...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Niska jakość obrazu (pikselizacja) - telewizja IPTV po Neostradzie do 80mb / VDSL
A synchronizacja się zwiększyła czy bez zmian?:)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Niska jakość obrazu (pikselizacja) - telewizja IPTV po Neostradzie do 80mb / VDSL
Synchro w aplikacji bez zmian, ale spróbuje się zalogować w najbliższym czasie do routera i sprawdzić.
- « Poprzedni
- Następny »