Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Kanał techniczny (nr 998)

ROZWIĄZANE

Poziom 17, Badacz Przestworzy
  • 9
  • 15
  • 1

Kanał techniczny (nr 998)

Błąd dotyczy dwóch dekoderów (Sagemcom WHD 80 oraz UHD 88). Po ostatniej aktualizacji, którą wypuściło Orange, kanał techniczny (nr 998) nie działa prawidłowo. Podejmowane próby wykonania wszystkich testów kończą się fiaskiem (po wciśnięciu przycisku OK na pilocie żaden test się nie uruchamia).
 
Problem był zgłoszony na infolinii ale dział techniczny nie znalazł rozwiązania na to niestety. Telewizja działa, jednakże kanał techniczny nie spełnia swoich funkcji j.w.
1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 17, Badacz Przestworzy
  • 9
  • 15
  • 1

Kanał techniczny (nr 998)

Sprawdziłem na UHD 88 i też już działa, na WHD 80 jeszcze nie sprawdzałem bo jestem poza lokalizacją ale podejrzewam, że też jest już wszystko ok 🙂 👍

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

25 ODPOW. 25

Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 6352
  • 25966
  • 216

Kanał techniczny (nr 998)

@Adam: co prawda  nie mam żadnego z tych dekoderów więc nie mogę sprawdzić, ale czy mógłbyś podać jakieś szczegóły dotyczące tej aktualizacji i wskazał dlaczego widzisz związek między aktualizacją a problemem z diagnostyką? Np. jaką masz wersję oprogramowania, kiedy zainstalowała się aktualizacja, kiedy zauważyłeś opisany problem?... Jeśli inni użytkownicy tego sprzętu potwierdzą Twoje spostrzeżenia to będzie dobry argument dla BOK za wypuszczeniem poprawki, jeśli nie to może jednak tylko Twój egzempalarz wymaga naprawy.

 


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 14223
  • 58462
  • 707

Kanał techniczny (nr 998)

@Adam na pilocie naciśnij guziki CDCD ( żółty,niebieski, żółty, niebieski) i w menu wybierz resetuj ( ostatni na liście) . Powinno pomóc. W obu dekoderach podobnie. 

Poczekaj. Info: u mnie też nie działa na 80-ce

Sprawdzę i napiszę


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 14223
  • 58462
  • 707

Kanał techniczny (nr 998)

@Adam po resecie niestety nie działa. Ja juz sprawdziłem. Jest jakiś problem techniczny. Dopiero w poniedziałek coś będzie można zrobić i ustalić. Będę informował co ustalę


Poziom 17, Badacz Przestworzy
  • 9
  • 15
  • 1

Kanał techniczny (nr 998)

To, że problem pojawił się po aktualizacji, stwierdzam po tym, że ten sam problem występuje na dwóch różnych lokalizacjach i dwóch różnych dekoderach. 


Poziom 17, Badacz Przestworzy
  • 9
  • 15
  • 1

Kanał techniczny (nr 998)

Ja dostałem odpowiedź z działu technicznego, że kanał techniczny nr 998 ma przeznaczenie w głównej mierze przy korzystaniu z wersji TV kablowej. Dla wersji satelitarnej ten kanał nie ma większego znaczenia.

 

Pytanie, dlaczego wcześniej nie było problemu z wykonaniem testu nawet przy opcji z TV satelitarną a obecnie jest?

 

Daj znać proszę jaką Ty otrzymasz odpowiedź od techników. 


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 14223
  • 58462
  • 707

Kanał techniczny (nr 998)

@Adam przyznaję rację. Jakiś czas temu i ja robiłem te testy.. teraz da nieaktywne. Zapytam w poniedziałek mojego guru od techniki i może czegoś się dowiem. 

Przecież 80-ka ma możliwość połączenia się po wifi 2,4GHz, więc i dla niej te testy są istotne....nie rozumiem czemu je wyłączyli, tym bardziej, że na stronach Operatora oba dekodery mają w opisie problemów wykorzystanie tego kanału...


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 6
  • 19
  • 0

Kanał techniczny (nr 998)

Potwierdzam, na 80 też nie działa, na kanale 998 w pozycji Wszystkie testy wyświetla się komunikat Uprawnienia w kolorze czerwonym, nie działa przycisk OK ,


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 14223
  • 58462
  • 707

Kanał techniczny (nr 998)

@AdamOtrzymałem taką sama odpowiedź, że te testy przeznaczone są dla nowych dekoderów do IPTV, więc zadałem pytanie o 80-kę i o testy na 2,4GHz. Zabiłem tym ćwieka. Czekam na odpwiedź...;)


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 6
  • 19
  • 0

Kanał techniczny (nr 998)

Gdzieś na forum przeczytałem żeby zrobić reset dekodera, wklepać kanał 998 i poczekać min. 15 minut, zrobiłem to dwa razy , raz 20 minut, drugi raz ponad godzinę, obie próby nic nie dały, pozdrawiam i czekam na odpowiedż, co dalej .....