- « Poprzedni
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Kanał techniczny (nr 998)
@AdamNiniejszym informuję, że przed chwilą z ciekawości wszedłem na 998 (nie straż pożarna) i działa!!!
Sprawdzałem regularnie i efekt murowany. Widać Nowak (ręce które leczą) zadziałał 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Kanał techniczny (nr 998)
Śledząc wątek wnioskuję że jest ono czytane też przez pracowników Orange, i chwała im za to że dostrzegają problemy użytkowników, w końcu dzierżawionego sprzętu, może jeszcze pochylą się nad modernizacją jego softu no bo od 2018 roku - ostatnia aktualizacja - minęło już trochę czasu, pozdrawiam.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Kanał techniczny (nr 998)
@sstefan1 dobrze wnioskujesz, pracownicy Orange nie tylko czytają forum, ale część z Nich jest także moderatorami NO 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Kanał techniczny (nr 998)
Wychodzi na to że jednak nie chodziło o aktualizację oprogramowania dekoderów tylko serwerów operatora...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Kanał techniczny (nr 998)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Sprawdziłem na UHD 88 i też już działa, na WHD 80 jeszcze nie sprawdzałem bo jestem poza lokalizacją ale podejrzewam, że też jest już wszystko ok 🙂 👍
- « Poprzedni
- Następny »