Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Kanał techniczny (nr 998)

ROZWIĄZANE

Poziom 36, Guru *
  • 4536
  • 9446
  • 153

Kanał techniczny (nr 998)

@AdamNiniejszym informuję, że przed chwilą z ciekawości wszedłem na 998 (nie straż pożarna) i działa!!!

Sprawdzałem regularnie i efekt murowany. Widać Nowak (ręce które leczą) zadziałał 🙂


Poziom 10, Poszukiwacz
  • 6
  • 19
  • 0

Kanał techniczny (nr 998)

Śledząc wątek wnioskuję że jest ono czytane też przez pracowników Orange, i chwała im za to że dostrzegają problemy użytkowników, w końcu dzierżawionego sprzętu, może jeszcze pochylą się nad modernizacją jego softu no bo od 2018 roku - ostatnia aktualizacja - minęło już trochę czasu, pozdrawiam.


Poziom 30, Ekspert
  • 1797
  • 4206
  • 74

Kanał techniczny (nr 998)

@sstefan1  dobrze wnioskujesz, pracownicy Orange nie tylko czytają forum, ale część z Nich jest także moderatorami NO 🙂


Poziom 24, Specjalista
  • 790
  • 1515
  • 22

Kanał techniczny (nr 998)

Wychodzi na to że jednak nie chodziło o aktualizację oprogramowania dekoderów tylko serwerów operatora...


Poziom 36, Guru *
  • 4536
  • 9446
  • 153

Kanał techniczny (nr 998)

@j131Mhm...tylko nie dowiemy się u źródła czy i u @Adam zadziałało. Jak widać mało jest tu innych zainteresowanych osób, które są w stanie sprawdzić w różnych miejscach i na obu dekoderach jak to teraz wygląda. Szczególnie na 80-ce na wifi to byłoby ciekawe 🙂


Poziom 17, Komentator
  • 9
  • 15
  • 1

Kanał techniczny (nr 998)

Sprawdziłem na UHD 88 i też już działa, na WHD 80 jeszcze nie sprawdzałem bo jestem poza lokalizacją ale podejrzewam, że też jest już wszystko ok 🙂 👍

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście