- « Poprzedni
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Sprawdziłem na UHD 88 i też już działa, na WHD 80 jeszcze nie sprawdzałem bo jestem poza lokalizacją ale podejrzewam, że też jest już wszystko ok 🙂 👍
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Kanał techniczny (nr 998)
@Adam: co prawda nie mam żadnego z tych dekoderów więc nie mogę sprawdzić, ale czy mógłbyś podać jakieś szczegóły dotyczące tej aktualizacji i wskazał dlaczego widzisz związek między aktualizacją a problemem z diagnostyką? Np. jaką masz wersję oprogramowania, kiedy zainstalowała się aktualizacja, kiedy zauważyłeś opisany problem?... Jeśli inni użytkownicy tego sprzętu potwierdzą Twoje spostrzeżenia to będzie dobry argument dla BOK za wypuszczeniem poprawki, jeśli nie to może jednak tylko Twój egzempalarz wymaga naprawy.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Kanał techniczny (nr 998)
@Adam na pilocie naciśnij guziki CDCD ( żółty,niebieski, żółty, niebieski) i w menu wybierz resetuj ( ostatni na liście) . Powinno pomóc. W obu dekoderach podobnie.
Poczekaj. Info: u mnie też nie działa na 80-ce
Sprawdzę i napiszę
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Kanał techniczny (nr 998)
@Adam po resecie niestety nie działa. Ja juz sprawdziłem. Jest jakiś problem techniczny. Dopiero w poniedziałek coś będzie można zrobić i ustalić. Będę informował co ustalę
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Kanał techniczny (nr 998)
To, że problem pojawił się po aktualizacji, stwierdzam po tym, że ten sam problem występuje na dwóch różnych lokalizacjach i dwóch różnych dekoderach.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Kanał techniczny (nr 998)
Ja dostałem odpowiedź z działu technicznego, że kanał techniczny nr 998 ma przeznaczenie w głównej mierze przy korzystaniu z wersji TV kablowej. Dla wersji satelitarnej ten kanał nie ma większego znaczenia.
Pytanie, dlaczego wcześniej nie było problemu z wykonaniem testu nawet przy opcji z TV satelitarną a obecnie jest?
Daj znać proszę jaką Ty otrzymasz odpowiedź od techników.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Kanał techniczny (nr 998)
@Adam przyznaję rację. Jakiś czas temu i ja robiłem te testy.. teraz da nieaktywne. Zapytam w poniedziałek mojego guru od techniki i może czegoś się dowiem.
Przecież 80-ka ma możliwość połączenia się po wifi 2,4GHz, więc i dla niej te testy są istotne....nie rozumiem czemu je wyłączyli, tym bardziej, że na stronach Operatora oba dekodery mają w opisie problemów wykorzystanie tego kanału...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Kanał techniczny (nr 998)
Potwierdzam, na 80 też nie działa, na kanale 998 w pozycji Wszystkie testy wyświetla się komunikat Uprawnienia w kolorze czerwonym, nie działa przycisk OK ,
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Kanał techniczny (nr 998)
@AdamOtrzymałem taką sama odpowiedź, że te testy przeznaczone są dla nowych dekoderów do IPTV, więc zadałem pytanie o 80-kę i o testy na 2,4GHz. Zabiłem tym ćwieka. Czekam na odpwiedź...;)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Kanał techniczny (nr 998)
Gdzieś na forum przeczytałem żeby zrobić reset dekodera, wklepać kanał 998 i poczekać min. 15 minut, zrobiłem to dwa razy , raz 20 minut, drugi raz ponad godzinę, obie próby nic nie dały, pozdrawiam i czekam na odpowiedż, co dalej .....
- « Poprzedni
- Następny »