- « Poprzedni
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dzien dobry,
to mój pierwszy post ale zdarzenie miało miejsce dwa razy i w tych samych okolicznościach. Walczę z uruchomieniem HBO MAX które wymaga otrzymania smsa. SMS nie przychodzi, składam reklamacje. Orange daje sobie 36h na rozwiązanie. 36 mija smsa nie ma. Rozpoczynam chat z doradca w apce „mój orange”. I wczoraj i dziś. Efekt, jakoś automagicznie w momencie kiedy udowadniam, ze orange zawodzi w terminach dostarczenia odpowiedzi nagle w czasie chaty zanika ni internet na światłowodzie! Dokładnie w czasie chatu, a przerwy od 3 lat się nie zdarzaly… Magia? Czy nowa praktyka?
______________________
*Doprecyzowana nazwa tematu - moderator Wojciech.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Koniec Epopei HBO Max. Przyszedł SMS. Usługa działa. Ale na zakończenie dwa „smaczki” SMS przyszedł dziś o 00:18. Bez komentarza. Odpowiedzi na reklamacje z 7.04 ciagle nie. Zamykam wątek.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Chat z doradcą, problem z dostarczeniem kodu do HBO MAX
@Ad02 jedyne co mi do głowy przychodzi z takim sprzężeniem to to, że masz problemy z usługa lub oprogramowaniem modemu.
W momencie czatu taki konsultant lub Max robi testy usługi. I wtedy w związku z jakimś bublem wywala usługę, bo nie przechodzi testów...
System robi restart np po wprowadzeniu zmian które nie przynoszą efektu..
Taka moja hipoteza. Innej przyczyny nie widzę
Zrób testy usługi na MO i zerknij w menu modemu na parametry linii. Możesz się pokusić o reset do fabryki, a na 100% bym jeszcze raz czatował, aby sprawdzić prawidłowość wstępowania tego zjawiska
I
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Chat z doradcą, problem z dostarczeniem kodu do HBO MAX
Jak sprawdzić oprogramowanie modemu i jakie jest „dobre”?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Chat z doradcą
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Chat z doradcą, problem z dostarczeniem kodu do HBO MAX
Mam funboxa 3.0 ale nie widzę w nim opcji upgrade czy aktualizacja oprogramowania…albo nie umiem znaleźć….
Znalazłem
SG30_sip-pl-04.02.12.17
|
i jest opcja aktualizacji kończy się komunikatem
Brak aktualizacji oprogramowania, zainstalowana wersja jest najnowsza.
Diagnostyka tez ok. Coś psocą doradcy…
______________________
*Scalenie wpisów - moderator Wojciech.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Chat z doradcą
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Chat z doradcą, problem z dostarczeniem kodu do HBO MAX
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Chat z doradcą, problem z dostarczeniem kodu do HBO MAX
Jak rozmawiasz nt dostarczenia smsa… to trudno wytłumaczyć testowanie usługi….a takie działanie powoduje ze zapis z chatu znika…. Słabe….
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Chat z doradcą, problem z dostarczeniem kodu do HBO MAX
Nie wiem co Ci doradzić, ale mogę napisać że mnie nie rozłącza internetu w czasie czatu, nawet kiedy zadaję niewygodne pytania o HBO. Tak że nie wiem. Masz IP TV z pakietem HBO aktywnym i potrzebujesz kodu do dostępu do HBO MAX? Ten kod powinien być dostępny w MO... Czy o coś innego Ci chodzi?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Chat z doradcą, problem z dostarczeniem kodu do HBO MAX
Witam.
Mialem to samo, to znaczy walczylem o to zeby przyslali mi kod. Po przedluzeniu umowy powinienem dostac kod aktywujacy hbo go teraz max. Niestety takiego nie dostalem. Dzwonilem kilka razy i gadalem z pseudo konsultantami, ci ludzie powinni pracowac w polu przy kukurydzy a nie na infolini jako konsultat. Najbardziej jest to ze orabge pobiera kase za polaczenie z konsultantem jest tofrustrujace i dolujace. A takie dzialanie nazwac trzeba po prostu . Zyja z nas i jeszcze kaza sobie placic za to ze w czyms pomoga lub przyjma reklamację. No ale po tych rozmowach dalej kodu nie mialem. Odbylem tez kilka czatow z durnym samem a pozniej zywa osoba. Dalej nic kazali czekac za kazdym razem 36 godz obiecujac ze to juz ostatni raz. Postanowilem dzwonic codziennie. Oczywiscie z pracy bo za polaczenia z ich 510100100 mozna stacic majatek. Po miesiacu wojowania trafilem na kompetenta osobe, nie pamietam juz danych personalnuch. Byl to Pan ktory poraz enty wysluchal moich pretensji i okolicznosci , zacząl cos sprawdzac w ich systemie, poraz kolejny sie zdziwil ze nikt mi tego kodu nie przyslal. Obiecal ze w ciagu kolejnych 36 godz na 100% otrzymam kod. Jak uslyszalem te slowa to parsknolem smiechem, bo podobnych informacji w tym sylu w ciagu miesiaca miem chyba ze 20. No ale ok, dalem sobie na luz, zaczekam mowie. Podziekowalem za rozmowe i czekam na kod. Jakie bylo moje dziwienie gdy nazajutrz ok 10.oo dostalem w koncu swoj kod . Aktywowalem hbo max, do tej pory wszysto dziala i gra. Wszystko trwalo ponad miesiac. Orange powinien sie wstydzic a za takie dzialanie powinien przeprosic i bez zadnej laski zaproponowac jakis bonus. Mi niczego nie zaproponowali za to do faktury doliczyli 20 za aktywacje VideoPas ktoregi nja osobiscie nie aktywowalem!!!! Tak dziala ten Orange. Nigdy wiecej nie przedluze umowy u tych dziadow i zdzierusow.
Pozdrawiam wszystkich ktorzy uzeraja sie z pomaranczowymi!
________________
Wpis poddany edycji - usunięto wyrazy sugerujące słowa niemerytoryczne - Rafał
- « Poprzedni
- Następny »