Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Przedłużanie i rozliczanie nowych pakietów telewizyjnych


Poziom 16, Badacz Przestworzy
  • 12
  • 45
  • 1

Przedłużanie i rozliczanie nowych pakietów telewizyjnych

Cześć,

przedłużyłem umowę 18.03. Dostałem w promocji eleven sport i HBO za 0 zł na miesiąc. Zdaniem konsultanta przy zawieraniu umowy, naliczane od nowego okresu rozliczeniowego. I tak było w mój orange do czasu… nagle 7.04, zauważyłem że data udostępnienia nowych usług w „mój orange” dla HBO zmieniła się z 4.04 na 17.03?! - czyli dzień wystawienia oferty a nie dzien zawarcia umowy. Na pewno 18.03 ani 20.03 kanały nie były dostępne. Kolejne sprawdzenie zrobiłem po 1.04. Już były. Ale Konsultanci powtarzają jak mantrę początek świadczenia usług 17.03. Zgłosiłem reklamacje. Czekamy….

1 ODPOWIEDŹ 1

Poziom 41, Sternik Międzygalaktyczny
  • 13123
  • 53914
  • 632

Przedłużanie i rozliczanie nowych pakietów telewizyjnych

@Ad02  słowem kluczem zapewne będzie " przedłużanie umowy", a nie "nowa umowa'. Tu powstał błąd. Reklamacja powinna zostać uwzględniona w zakresie niedziałanie dodatkowej usługi, co zapewne jest widoczne w systemach, gdzie liczy się odpalenie pakietu, a nie jego zamówienie.