Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

naprawy gwarancyjne - telefon zastępczy

ROZWIĄZANE

Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 5418
  • 17801
  • 186

naprawy gwarancyjne - telefon zastępczy

@Piotrekk85  chyba się za bardzo rozpędziłeś z tym ubezpieczeniem. Najpierw sam wprowadzasz do tematu kwestię korzystności takiego rozwiązania, a potem cytujesz warunki zgłaszania szkody... Jakoś nikt inny z piszących w tym temacie nie podnosił kwestii dochodzenia likwidacji szkody objętej ubezpieczeniem.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32291
  • 36065
  • 1364

naprawy gwarancyjne - telefon zastępczy

To nie rozumiem po co w wątku wrzuca się OWU https://nasz.orange.pl/t5/forums/v3_1/forumtopicpage/board-id/Telefony_i_tablety/page/2/thread-id/10...

Są na rynku ubezpieczenia, którą dają jednoznacznie telefon zastępczy. W rękojmi/gwarancji coś takiego nie przysługuje zgodnie z prawem. Tylko dobra wola producenta/sprzedawcy - o ile ma na stanie.

Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 93
  • 25
  • 2

naprawy gwarancyjne - telefon zastępczy

Orange jako sprzedawca jest tylko pośrednikiem. Szczerze nie widziałem gdzie w zakresie rtv/agd/tele dostaje się sprzęt zastępczy.

 

To dlatego, że kupując coś w rtv/agd/tele nie trzeba płacić co miesiąc abonamentu tak jak w Orange.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32291
  • 36065
  • 1364

naprawy gwarancyjne - telefon zastępczy

Abonament masz za dostęp do usług telekomunikacyjnych, a nie na serwis sprzętu. A co z osobami kupującymi na wolnym rynku a nie u operatora? kto ma im dać telefon zastępczy?

Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 93
  • 25
  • 2

naprawy gwarancyjne - telefon zastępczy

Urządzenie kupione na wolnym rynku chyba nie jest przedmiotem tego wątku.

 

Natomiast jeśli telefon kupiony jest w Orange w powiązaniu z umową abonamentową to nic dziwnego, że klient oczekuje zastępczego skoro musi płacić, a nie może korzystać, bo telefon jest serwisowany.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32291
  • 36065
  • 1364

naprawy gwarancyjne - telefon zastępczy

Okej, ale osoba która ma telefon z wolnego rynku też płaci abonament. Więc czemu ma być gorsza?

Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 93
  • 25
  • 2

naprawy gwarancyjne - telefon zastępczy

Jest w znacznie gorszej sytuacji właśnie dlatego, że nie Orange sprzedało telefon takiej osobie, powiązanie umowy abonamentowej z telefonem przestaje istnieć w ścisłym sensie. Pretensji, ani roszczeń nie może mieć wtedy do operatora.

 

 

 

 


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32291
  • 36065
  • 1364

naprawy gwarancyjne - telefon zastępczy

Nie, jest w tej samej sytuacji. Populistyczne pisanie, że abonament jest czymś więcej niż jest. Jeśli ktoś oczekuje telefonu zastępczego czy naprawy na następny dzień, warto się ubezpieczyć.

Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 93
  • 25
  • 2

naprawy gwarancyjne - telefon zastępczy

Jeżeli nie widzisz różnicy i nie rozumiesz jakie ewentualne następstwa prawne może rodzić w pewnych okolicznościach zakup wiązany (abonament plus urządzenie niezbędne do korzystania z usług), to Twój problem.

 

Operatorzy jednak już rozumieją i dlatego w ogóle dają telefony zastępcze, mimo, że brak przepisu nakazującego im to wprost. To nie akt dobrej woli tylko kalkulacja. A że nie każdemu dają albo urządzenie o niższym standardzie to już osobna kwestia.

 

 


Poziom 8, Zwiadowca Przestworzy
  • 10
  • 1
  • 0

naprawy gwarancyjne - telefon zastępczy

Czy Wy czytacie co piszecie, napisałem WYRAŹNIE (muszę chyba jeszcze dorzuciić kapitaliki, bo z małej litery do Was nie trafia), że to naprawa telefonu GWARANCYJNA!!!!!!!!!!!!! nie przeklejajcie tekstów nie odnoszących się (chyba, ze do waszych postów, bo nie do moich) do mojej sytuacji. Zresztą i tak uważam, ze niesprawiedliwe jest przerzucanie odpowiedzialnosci i na klienta i na producenta telefonu, samemu nie ponosząc żadnej odpowiedzialności. Skoro nie jest to uregulowane prawnie, więc jest okazja do nadużyć. Niech zajmie się tym UOKiK, MRPK a potem UKE. Zachęcam wszystkich konsumentów, kórzy spotkali się z taką sytuacją a są tym oburzeni do złożenia zawiadomienia do UOKiK. Te sprawą są rejestrowane i służża do ocenie działań operatorów. Jak szermujecie tym, że to nie jest uregulowane prawnie to warto to zacząć "uregulowywać" - wtedy będzie jasne czy możecie dac urządzenie zastępcze czy nie.