Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

naprawy gwarancyjne - telefon zastępczy

ROZWIĄZANE
Highlighted

Poziom 36, Guru *
  • 3972
  • 6485
  • 140

naprawy gwarancyjne - telefon zastępczy

@Justyna2  nie wymieniałbym karty na czas naprawy, od tego żeby dopasować kartę od nano do mikro aż do standard, jest adapter... kosztuje pewnie tyle co wymiana, a otrzymujesz elastyczność. 

Highlighted

Poziom 7, Poszukiwacz
  • 10
  • 1
  • 0

naprawy gwarancyjne - telefon zastępczy

Dziś poszedłem do salonu Orange (zepsuł się nowy HTC po 2 tygodniach), gdzie niemiła Pani poinformowała mnie, że nie ma takiego prawa aby Klient dostawał zastępczy, a nawet jakby był (sic!) to juz nie mają :catwink: Napiszę do UOKiK aby sprawdzić czy takie działanie jest zgodne z prawem - skoro ubezpieczyciele muszą dać teraz na żądanie klienta samochód zastępczy, to operator powinien dać zastępczy telefon np. w wypadku gdzy telefon jest niezbędny właścicielowi firmy do prowadzenia działalności (bo powoduje to np. konkretne straty finansowe) Przedłużyłem 3 umowy, niepomny na wcześniejsze błędy i pomyłki Orange i żałuję NIE POLECAM ORANGE - nie ma opcji abym tu został za 2 lata!!!! 

Highlighted

Poziom 40, Guru *****
  • 26041
  • 15914
  • 1159

naprawy gwarancyjne - telefon zastępczy

Zawsze można wykupić ubezpieczenie na telefon.
Highlighted
Konto usunięte

Nie dotyczy

naprawy gwarancyjne - telefon zastępczy

Highlighted

Poziom 7, Poszukiwacz
  • 10
  • 1
  • 0

naprawy gwarancyjne - telefon zastępczy

Highlighted

Poziom 7, Poszukiwacz
  • 10
  • 1
  • 0

naprawy gwarancyjne - telefon zastępczy

Wolę nie czytać artykuów z netu ;), a po prostu napisać do UOKiK oraz Rzecznika Praw Konsumenta, myślę, że to najbardziej miarodajne instytucje do rozwiązywania spraw gdzie wielka firma ma niekorzystne rozwiązania dla klientów. KNF w koncu zmusił TU do wprowadzenia pojazdów zastepczych jako standardu. Mając opinie . opowiedz na skarge z UOKiK będę mógł zozyć skargę do UKE. Trzeba pamiętać, że konsument nie jest dziś bezbronny - każdy taki mail i skarga są odnotowywane. Myślę, ze jak rozpowszechnię tą wiedzę, to więcej konsumentów pójdzie w moje sprawy i wreszcie operatorzy zostaną do tego zmuszeni. Najważniejwsze to wiedzieć jakie są prawa i na co "wielkie" firmy mogą sobie pozwolić. A Orange tym razem nie daruje. O jedna kroplę za wiele, o jeden most za daleko....

Highlighted
Konto usunięte

Nie dotyczy

naprawy gwarancyjne - telefon zastępczy

@Robert8

Masz, takie prawo a co zgłaszałeś w salonie Orange, bo to ubezpieczenie jest na uszkodzenie wyświetlacza i inne uszkodzenia, a nie naprawa gwarancyjnej.

Highlighted

Poziom 40, Guru *****
  • 26041
  • 15914
  • 1159

naprawy gwarancyjne - telefon zastępczy

@Robert8: w podanych warunkach ubezpieczenia masz wyraźne napisane jak się zgłasza szkodę. Nie zgłasza się jej w salonie Orange.
Highlighted

Poziom 7, Poszukiwacz
  • 10
  • 1
  • 0

naprawy gwarancyjne - telefon zastępczy

Czytanie ze zrozumieniem nie boli :catwink: W OWU są podane warunki uszkodzenia telefonu. Tu telefon sie popsuł i jest w ramach okresu gwarancyjnego. Jak nie wiecie o czym mówicie to lepiej nie odpowiedać :catwink:

Highlighted

Poziom 40, Guru *****
  • 26041
  • 15914
  • 1159

naprawy gwarancyjne - telefon zastępczy

Wiem, że polski ma różne odmiany, ale chyba to jest jasne:

W przypadku szkody Ubezpieczony obowiązany jest użyć dostępnych mu środków w celu ratowania przedmiotu ubezpieczenia oraz zapobieżenia szkodzie lub zmniejszenia jej rozmiarów.
2. Ubezpieczony obowiązany jest:
1) niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 5 dni roboczych od daty powstania szkody
lub uzyskania o niej wiadomości, w przypadku uszkodzenia lub zniszczenia sprzętu w wyniku
wypadku, zalania, dewastacji.
2) niezwłocznie nie później niż w terminie 2 dni roboczych od daty zaistnienia Zdarzenia, w przypadku Kradzieży z włamaniem, Kradzieży kieszonkowej, Kradzieży zuchwałej lub Rabunku,
nieuprawnionego użycia telefonu.
w formie telefonicznej zawiadomić COKW pod numer 801 308 308 lub +48 502 308 308. Ubezpieczony obowiązany jest do niedokonywania we własnym zakresie jakichkolwiek napraw ubezpieczonego towaru przed zgłoszeniem szkody do COKW.

Od kiedy infolinia Warty jest tym samym co salon Orange?