- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
naprawy gwarancyjne - telefon zastępczy
To wystosuj odpowiednie pisma do UOKiK, MRPK, a potem UKE i może pomogą tobie w tym.
http://www.orange.pl/portal/map/map/faq_category?faq=3644754&cat=3644209&cat2=3644551
http://www.orange.pl/portal/map/map/faq_category?faq=4156479&cat=3644209&cat2=4156475
Powodzenia
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
naprawy gwarancyjne - telefon zastępczy
Nie stosujcie absurdalnej interpretacji prawa, że jak nie pisze słowa o braku telefonu zastępczego, to powinien przysługiwać. W przepisach nie ma też o zgrzewce piwa, a powinni dawać po każdej naprawie (idąc taką argumentacją).
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
naprawy gwarancyjne - telefon zastępczy
Już to zrobiłem. Będę informował Was w tym wątku na stronie (niedługo online) http://telefon-zastepczy-orange.pl oraz http://telefon-z-orange.pl . Może aby tu nie prowadzić więcej dyskusji, to podłączę także forum do każej ze stron dotyczących nieprawidłowości związanych z Waszą firmą,. Lepiej chyba prowadzić takie dyskursy w bardziej neutralnym miejscu.
Co do naprawy gwarancyjnej - na blankiecie reklamacyjnym Orange samo ma miejsce na "rezygnację z telefonu zastępczego" czyli niby wykazuje się dobrą wolą 😉 Papierowo.. Ale w sytuacji braku uregulowań prawnych (za telefon płaci się konkretną ratę Orange plus abonament a bez telefonu nie mogę korzystać z usług) zawsze w salonie moga powiedzieć, ze oczywiście mają telefony ale "właśnie" się skończyły. W każdym przypadku moga tak się "tłumaczyć" a później wciskać UKE, ze oni jednak sa do klienta frontem bo jest taka opcja 😉 Zacznijmy o dpodtsaw i zobaczmy co na to UOKIK i Rzecznik Praw Konsumentów - zgłoszenie nic poza czasem nie kosztuje, Za to na stronach - odpowiednio zindeksowanych - internauci borykający się z takim samym problemem dowiedzą się jak można dopytać instytucje broniące praw klienckich i jak złozyć skargę, jesli ktoś czuje się pokrzywdzony. Dla firmy, w której telefon jest np. narzędziem pracy awaria komórki to kłopot (i koszt - mimo gwarancji producenta) - co ma zrobić przedsiębiorca - kupić nastepną, zastepczą czy przenieść jednak usługi do firmy, gdzie o jego biznes lepiej się zatroszczą i w razie takiej awarii?? Może to istotny kłopot w Orange i rzeczywiiście psuje się tam tyle smartfonów, że to tak duży wolumen, że sprawia i im to kłopot i klientom??? Nie wiem ale moze odpowiednie instytucje dadzą nam odpowiedź.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
naprawy gwarancyjne - telefon zastępczy
Napisz jeszcze, że za gwarancję odpowiada producent a nie Orange.
UOKIK już się wypowiedział https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/reklamacje/rekojmia-czy-gwarancja/
Federacja konsumentów http://www.federacja-konsumentow.org.pl/196,rekojmia-jak-korzystac.html http://www.federacja-konsume...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
naprawy gwarancyjne - telefon zastępczy
Jasne 😉 Po prostu wskazać ogólne przepisy UOKiK 😉 Czyli się NIE wypowiedział w tej sparwie, więc nie pogrążajcie się. Co do mojego przypadku to sami na www macie :
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
naprawy gwarancyjne - telefon zastępczy
BTW. Ok. 2 lata temu operatorzy z W4 zrobili fajną usługę - za ok 50zł mogłeś mieć w godzinę naprawiony telefon (działała w wybranych salonach w dużych miastach). I co się stało? ludzie składali skargi, że takie coś powinno być za free. I już jej nie ma. Polskie piekiełko.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
naprawy gwarancyjne - telefon zastępczy
Wlasnie w tym jest pies pogrzebany. Odnosimy się do MOJEJ sytuacji a się ludzie rozpisali o zupełnie innych rzeczach. Po pierwsze w- w salonie (duży, pewnie jeden największych w Polsce na Pańskiej - do Złotych Tarasów już nie chodzę bo tam, jak poszedłe nie było kart sim do zrobienia duplikatu (sic!) w salonie 😉 . W ogóle pracownik się nie zająknął (ęła), dopiero jak się dopytałem to opryskliwie rzuciła,z e nie ma takiego prawa, a i tak nie mają żadnych teraz. Powiedz mi - jak klient ma sprawdzić albo jakaś instytucja, ze mają cos takiego jak deklarują (niby-dobra wolę), że nie wciskają takiego kitu każdemu??? Zawsze może "nie być" akurat. Ale zawsze mogą pochwalić się, ze są frontem do klienta 😉 Tyle, ze nie są. Po to sa takie skargi do UOKiK aby to uregulować i wyjaśnic jak to jest - czy operator ma czy nie ma taki obowiązek bo np. jest to ze szkodą dla klienta. Wtedy taką opinię przesyłam do UKE, kóre się do tego ustosunkuje. Może oleje pierwszą taką wzmiankę ale jak się pojawi druga, piąta, setna to zacznie coś robić. A jako że Orange tak traktuje jak mnie klientów, to warto - dla samej zasady- bo zdenerwowany jestem okrutnie - zacząc o to walczyć, na poczatku dla siebie - a póxniej - dla komfortu i bezpieczeństwa biznesu i innych klientów biznesowych. Swoją droga warto też poinformowac ludzi jak klienci "biznesowi" sa traktowani w Orange.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
naprawy gwarancyjne - telefon zastępczy
Kończę pisać, bo już mam wystarczająco adrenaliny we krwi. Za kilkanaście dni uzupełnię wątek. Podeslę też więcej witryn, na których można będzie sprawdzić jak się do tego ustosunkowują instytucje.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
naprawy gwarancyjne - telefon zastępczy
Robert8 napisał(-a):Kończę pisać, bo już mam wystarczająco adrenaliny we krwi. Za kilkanaście dni uzupełnię wątek. Podeslę też więcej witryn, na których można będzie sprawdzić jak się do tego ustosunkowują instytucje.
@Robert8 drobna uwaga z mojej strony. W świetle prawa inna jest sytuacja osoby będącej konsumentem, teoretycznie ma prawo do większego wsparcia ze strony podmiotów, które w tym wątku przywoływałeś, w stosunku do przedsiębiorcy, nawet jeśli jest to przedsiębiorca będący osobą fizyczną (jednoosbowa działalność gospodarcza). Nie mniej jednak w takiej czy innej sytuacji, trzeba wiedzieć co klientowi przysługuje, dochodzić swego. Z taką postawą się identyfikuję. Natomiast na marginesie, pisanie o jakichś pracownikach z użyciem słów o pejoratywnym wydźwięku, niczego dobrego nie wnosi, co najwyżej, jak sam określiłeś swój stan emocjonalny, podnosi adrenalinę, a to raczej nie służy wyjaśnianiu różnicy zdań.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
naprawy gwarancyjne - telefon zastępczy
Niedobrze to jest wtedy, kiedy korporacja podnosi swoim klientom tak ciśnienie.