Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

naprawy gwarancyjne - telefon zastępczy

ROZWIĄZANE
Anonim

Nie dotyczy

naprawy gwarancyjne - telefon zastępczy


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32780
  • 38798
  • 1388

naprawy gwarancyjne - telefon zastępczy

W przypadku gwarancji - to producent decyduje. Rękojmia uregulowana jest w kc.

Nie stosujcie absurdalnej​ interpretacji prawa, że jak nie pisze słowa o braku telefonu zastępczego, to powinien przysługiwać. W przepisach nie ma też o zgrzewce piwa, a powinni dawać po każdej naprawie (idąc taką argumentacją).

Poziom 8, Zwiadowca Przestworzy
  • 10
  • 1
  • 0

naprawy gwarancyjne - telefon zastępczy

Już to zrobiłem. Będę informował Was w tym wątku na stronie (niedługo online) http://telefon-zastepczy-orange.pl oraz http://telefon-z-orange.pl . Może aby tu nie prowadzić więcej dyskusji, to podłączę także forum do każej ze stron dotyczących nieprawidłowości związanych z Waszą firmą,. Lepiej chyba prowadzić takie dyskursy w bardziej neutralnym miejscu.

Co do naprawy gwarancyjnej - na blankiecie reklamacyjnym Orange samo ma miejsce na "rezygnację z telefonu zastępczego" czyli niby wykazuje się dobrą wolą 😉 Papierowo.. Ale w sytuacji braku uregulowań prawnych (za telefon płaci się konkretną ratę Orange plus abonament a bez telefonu nie mogę korzystać z usług) zawsze w salonie moga powiedzieć, ze oczywiście mają telefony ale "właśnie" się skończyły. W każdym przypadku moga tak się "tłumaczyć" a później wciskać UKE, ze oni jednak sa do klienta frontem bo jest taka opcja 😉 Zacznijmy o dpodtsaw i zobaczmy co na to UOKIK i Rzecznik Praw Konsumentów - zgłoszenie nic poza czasem nie kosztuje, Za to na stronach - odpowiednio zindeksowanych - internauci borykający się z takim samym problemem dowiedzą się jak można dopytać instytucje broniące praw klienckich i jak złozyć skargę, jesli ktoś czuje się pokrzywdzony. Dla firmy, w której telefon jest np. narzędziem pracy awaria komórki to kłopot (i koszt - mimo gwarancji producenta) - co ma zrobić przedsiębiorca - kupić nastepną, zastepczą czy przenieść jednak usługi do firmy, gdzie o jego biznes lepiej się zatroszczą i w razie takiej awarii?? Może to istotny kłopot w Orange i rzeczywiiście psuje się tam tyle smartfonów, że to tak duży wolumen, że sprawia i im to kłopot i klientom???  Nie wiem ale moze odpowiednie instytucje dadzą nam odpowiedź.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32780
  • 38798
  • 1388

naprawy gwarancyjne - telefon zastępczy


Poziom 8, Zwiadowca Przestworzy
  • 10
  • 1
  • 0

naprawy gwarancyjne - telefon zastępczy

Jasne 😉 Po prostu  wskazać ogólne przepisy UOKiK 😉 Czyli się NIE wypowiedział w tej sparwie, więc nie pogrążajcie się. Co do mojego przypadku to sami na www macie :

 

Czy mogę dostać telefon zastępczy, gdy oddaję swój telefon do naprawy gwarancyjnej?
Przepisy prawne nie nakładają na sprzedawcę, ani na operatora obowiązku wydania telefonu zastępczego. Należy jednak pamiętać o tym, że pracownik punktu sprzedaży Orange  powinien zaproponować Ci skorzystanie z telefonu zastępczego na czas naprawy.
 
W moim wypadku nie było nawet zająknięcia  - gdybym sam nie wspomniał konsultance, to słowa by nie powiedziała. Czego się boicie? Spokojnie poczekajcie na odpowiedż UOKiK - będe was apdejtował i tu i na moich stronach, tylko musze znaleźć czas aby jes stworzyć i opisac sytuację plus załaczyc odpowiedzi z instytucji. Jak nie mam racji - to też odpiszę ale niczego też innego od Orange się nie spodziewałem - nigdy Orange nie stanie po stronie klienta więc dziś strasznie żałuję,z e przedłużyłem moje umowy. Nikomu nie polecę Orange!!! A jesli klient jest rozgoryczony i zły - to tylko świadczy o jakości usług. 

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32780
  • 38798
  • 1388

naprawy gwarancyjne - telefon zastępczy

A która sieć ma lepiej? Na początku wątku masz info od pracownika Orange że to zależy od stanu na miejscu w salonie. I tak jest u każdego operatora z W4. Pozostali nie dają.

BTW. Ok. 2 lata temu operatorzy z W4 zrobili fajną usługę - za ok 50zł mogłeś mieć w godzinę naprawiony telefon (działała w wybranych salonach w dużych miastach). I co się stało? ludzie składali skargi, że takie coś powinno być za free. I już jej nie ma. Polskie piekiełko.

Poziom 8, Zwiadowca Przestworzy
  • 10
  • 1
  • 0

naprawy gwarancyjne - telefon zastępczy

Wlasnie w tym jest pies pogrzebany. Odnosimy się do MOJEJ sytuacji a się ludzie rozpisali o zupełnie innych rzeczach. Po pierwsze w- w salonie (duży, pewnie jeden największych w Polsce na Pańskiej - do Złotych Tarasów już nie chodzę bo tam, jak poszedłe nie było kart sim do zrobienia duplikatu (sic!) w salonie 😉 . W ogóle pracownik się nie zająknął (ęła), dopiero jak się dopytałem to opryskliwie rzuciła,z e nie ma takiego prawa, a i tak nie mają żadnych teraz. Powiedz mi - jak klient ma sprawdzić albo jakaś instytucja, ze mają cos takiego jak deklarują (niby-dobra wolę), że nie wciskają takiego kitu każdemu??? Zawsze może "nie być" akurat. Ale zawsze mogą pochwalić się, ze są frontem do klienta 😉 Tyle, ze nie są. Po to sa takie skargi do UOKiK aby to uregulować i wyjaśnic jak to jest - czy operator ma czy nie ma taki obowiązek bo np. jest to ze szkodą dla klienta. Wtedy taką opinię przesyłam do UKE, kóre się do tego ustosunkuje. Może oleje pierwszą taką wzmiankę ale jak się pojawi druga, piąta, setna to zacznie coś robić. A jako że Orange tak traktuje jak mnie klientów, to warto - dla samej zasady- bo zdenerwowany jestem okrutnie - zacząc o to walczyć, na poczatku dla siebie - a póxniej - dla komfortu i bezpieczeństwa biznesu i innych klientów biznesowych. Swoją droga warto też poinformowac ludzi jak klienci "biznesowi" sa traktowani w Orange.


Poziom 8, Zwiadowca Przestworzy
  • 10
  • 1
  • 0

naprawy gwarancyjne - telefon zastępczy

Kończę pisać, bo już mam wystarczająco adrenaliny we krwi. Za kilkanaście dni uzupełnię wątek. Podeslę też więcej witryn, na których można będzie sprawdzić jak się do tego ustosunkowują instytucje. 


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 5491
  • 18334
  • 186

naprawy gwarancyjne - telefon zastępczy


Robert8 napisał(-a):

Kończę pisać, bo już mam wystarczająco adrenaliny we krwi. Za kilkanaście dni uzupełnię wątek. Podeslę też więcej witryn, na których można będzie sprawdzić jak się do tego ustosunkowują instytucje. 


@Robert8  drobna uwaga z mojej strony. W świetle prawa inna jest sytuacja osoby będącej konsumentem, teoretycznie ma prawo do większego wsparcia ze strony podmiotów, które w tym wątku przywoływałeś, w stosunku do przedsiębiorcy, nawet jeśli jest to przedsiębiorca będący osobą fizyczną (jednoosbowa działalność gospodarcza). Nie mniej jednak w takiej czy innej sytuacji, trzeba wiedzieć co klientowi przysługuje, dochodzić swego. Z taką postawą się identyfikuję. Natomiast na marginesie, pisanie o jakichś pracownikach z użyciem słów o pejoratywnym wydźwięku, niczego dobrego nie wnosi, co najwyżej, jak sam określiłeś swój stan emocjonalny, podnosi adrenalinę, a to raczej nie służy wyjaśnianiu różnicy zdań. 


Poziom 8, Zwiadowca Przestworzy
  • 10
  • 1
  • 0

naprawy gwarancyjne - telefon zastępczy

Niedobrze to jest wtedy, kiedy korporacja podnosi swoim klientom tak ciśnienie.